Napływają  zgłoszenia do konkursu Mixx Awards 2016 na najlepsze polskie kampanie reklamowe, wykorzystujące narzędzia i kanały digitalowe. Przypominamy, że projekty zgłaszać można do 5 września, jednak podmioty, które zrobią to do 28 sierpnia, mogą liczyć na niższą opłatę rejestracyjną.

Jubileuszowa, 10. edycja konkursu Mixx Awards stała się okazją do licznych zmian wychodzących naprzeciw twórcom kampanii i podążających za aktualnymi trendami na scenie digitalowej.

Definiując na nowo ideę konkursu Mixx Awards skupiliśmy się przede wszystkim na kreatywności i efektywności kampanii. Szeroko rozumiany digital jest medium demokratycznym, oferującym wszechstronne narzędzia oraz zdywersyfikowane kanały dotarcia do rynku. Kreatywność twórców oraz odwaga reklamodawców w wychodzeniu poza utarte schematy będzie miało dla jury oceniającego kampanie większe znaczenie niż wysokość budżetu

– mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

W tym roku przyznamy aż 54 wyróżnienia za kampanie reklamowe. W 18 zmodyfikowanych kategoriach, w  których oceniane będą zgłoszenia, przyznamy 3 nagrody: złoto, srebro i brąz. Ponadto znieśliśmy ograniczenia – zgłaszane kampanie będą mogły być nagradzane w wielu kategoriach.

Przygotowaliśmy także aż 5 kategorii nagród za dokonania i ujednoliciliśmy standardy przyznawania ocen w kategorii Best in Show,  Agencja Roku i Dom Mediowy Roku – w dużej mierze będą one bazować na sumie punktów uzyskanych za wyróżnienia w pozostałych kategoriach.

Gala rozdania nagród wraz  z Mixx Conference odbędzie się 1 grudnia 2016 w nowej lokalizacji – w Multikinie Złote Tarasy.

Wyślij zgłoszenie >>