159 kampanii zakwalifikowanych do MIXX Awards 2017. Zobacz listę uczestników konkursu

159 kampanii zgłaszanych przez 123 reklamodawców, agencji, domów mediowych i mediów zostało zakwalifikowanych do udziału w jedenastej edycji MIXX Awards. Listę nominowanych w konkursie na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu poznamy 30 października 2017 roku, a laureaci każdej z 20 kategorii odbiorą statuetki podczas gali, która odbędzie się 30 listopada. 

W tegorocznej edycji MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej – bierze udział 123 reklamodawców, agencji, domów mediowych i mediów. Zgłoszone kampanie zostały przygotowane dla 96 marek. Lista podmiotów, które uczestniczą w konkursie oraz marek, dla których powstały kampanie jest dostępna.

Zobacz listę uczestników konkursu >>

Cieszy nas to, że w MIXX Awards biorą udział zarówno duże, jak i mniejsze organizacje. Trzymamy kciuki w szczególności za tych, którzy odważyli się startować, przezwyciężając obawy związane z niskimi budżetami projektów lub małą rozpoznawalnością ich marek wśród agencji z dużym dorobkiem. W naszym konkursie wszyscy mają takie same szanse. Liczy się efektywność i kreatywność podejścia

– komentuje Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska.

Zaskakującą popularnością cieszyły się debiutujące kategorie – Digital Driven oraz Off-line Digitizing. Niespodziewanie dużo zgłoszeń wpłynęło też w kategoriach Innovations and Use of Technologies. Zainteresowanie nimi dowodzi, że reklamodawcy doceniają atrakcyjność narzędzi cyfrowych i coraz częściej z nich korzystają. Reklama się cyfryzuje, a struktura zgłaszanych wniosków  to odzwierciedla.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców będzie debatowało nad 159 kampaniami zakwalifikowanymi do konkursu. Oceni je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Na rynku funkcjonuje kilka konkursów branżowych. Każdy ma swoją specyfikę i koncentruje się na jakimś aspekcie. MIXX Awards w tym krajobrazie odnajduje się jako najbardziej wszechstronny, oceniający zarówno strategie, realizacje, kreacje, jak i wyniki kampanii. Fakt, że wciąż jest to konkurs skoncentrowany na kampaniach digital nie zaburza tej wszechstronności jak kilka lat temu – praktycznie wszystkie kampanie zawierają dziś silny pierwiastek cyfrowy

– komentuje Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media  Business Transformation, członek jury MIXX Awards.

Nominacje w 20 kategoriach zostaną ogłoszone 30 października br., a 30 listopada statuetki trafią do rąk tych, którzy dziś liczą się w digitalu. Podczas MIXX Awards zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies  kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.