Pokaż, jak
zwycięża się w digitalu

PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ DO EDYCJI 2023 ZOSTAŁO ZAKOŃCZONE.
TRWAJĄ OBRADY JURY.
ZWYCIĘZCÓW POZNAMY 5 GRUDNIA W WARSZAWIE PODCZAS UROCZYSTEJ GALI.

Pokaż, jak

zwycięża się w digitalu

PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ DO EDYCJI 2023 ZOSTAŁO ZAKOŃCZONE. TRWAJĄ OBRADY JURY.
ZWYCIĘZCÓW POZNAMY 5 GRUDNIA W WARSZAWIE PODCZAS UROCZYSTEJ GALI.

W IAB MIXX Awards doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian.

Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu. Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.

 

Kategorie IAB MIXX Awards 2023

  • Artificial Intelligence (nowa kategoria)
  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations
  • Games & eSport
  • Innovation Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing (nowa kategoria)
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose

ZGŁOSZENIA

IAB MIXX Awards jest otwartym konkursem dla wszystkich, którzy tworzą inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystując kanały i narzędzia cyfrowe. To okazja dla profesjonalistów, którzy wierzą, że ich prace przynoszą wartość ich klientom.

Agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych w wielu kategoriach konkursowych.

Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Firmy członkowskie IAB Polska oraz te ze statusem DIMAQ Employer i QUALID otrzymują dodatkowe rabaty na zgłoszenia. 

AKTUALNOŚCI

IAB MIXX Awards 2023: Ponad 220 kampanii zgłoszonych do konkursu

W tegorocznej edycji IAB MIXX Awards odnotowaliśmy 224 zgłoszenia – jeden z najlepszych wyników w historii konkursu. Wśród 16 kategorii konkursowych znalazły się dwie nowe: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing. Największym zainteresowaniem cieszyły się...

Pełny skład jury IAB MIXX Awards 2023 już znany!

Do jury konkursu IAB MIXX Awards 2023 zgłosiło się ponad 160 kandydatów. Ostatecznie do grona jurorów, oceniających najbardziej innowacyjne i skuteczne kampanie e-marketingowe w Polsce, przyjęliśmy 73 osoby. Prezentujemy pełną listę jury. Prace jury rozpoczną się od...

Zakończenie przyjmowania zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2023

28 sierpnia 2023 roku zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń do konkursu IAB MIXX Awards 2023. Serdecznie dziękujemy za wszystkie nadesłane prace, które świetnie prezentują kreatywność i innowacje w branży. Niebawem rozpoczną się obrady jury. Eksperci dokładnie...

Termin zgłoszeń przedłużony do 28 sierpnia

Uwaga zgłaszający kampanie do konkursu IAB MIXX Awards 2023! Dajemy Wam dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń – przedłużamy termin do 28 sierpnia do godz. 23.59. Trwają zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia...