Agenda konferencji

Co kręci chłopaków w socialu? To samo, co kręci ich na co dzień! Znaleźliśmy sposób na zaangażowanie pokolenia Y!


Elżbieta Żeszczyńska,
Brand Building Manager Unilever Poland


Anna Dobrowolska,
Senior Media Planner, Mindshare

Komunikacja AXE, która przez lata była bardzo skuteczna, z czasem przestała nadążać za dynamicznie zmieniającą się rzeczywistością. Świat pędził do przodu, a my staliśmy w miejscu. Przyszedł moment, w którym musieliśmy odpowiedzieć sobie na pytania:

  • Co zrobić by zainteresować młodych chłopaków tematem dezodorantów?
  • Jak do nich dotrzeć, skoro blisko połowa mężczyzn w wieku 17-35 lat korzysta z AdBlocka?
  • Jak stworzyć treści, które będą chcieli oglądać?

Opowiemy jak tworzyć komunikację spójną z ideą marki, a jednocześnie atrakcyjną dla potencjalnych konsumentów. Pokażemy jak tworzyć treści, które faceci nie tylko będą oglądać, ale także lajkować, komentować i udostępniać, a co najważniejsze – będą się z nimi utożsamiać.

Marka zaangażowana, czyli dlaczego warto być odważnym na przykładzie kampanii Showmax “Na początku było słowo”


Gustaw Rozmarynowski,
Prezes zarządu, współzałożyciel agencji Digital Kingdom


Magdalena Marzec,
Head of Communications & Social Media, SHOWMAX

„Opowieść podręcznej” stała się najgłośniejszą serialową premierą tego roku. Jak wygenerowaliśmy buzz wokół serialu o wartości 288.000 PLN bez budżetu mediowego? Dlaczego opłaca się być odważnym? I czy na pewno marki nie powinny zabierać głosu w kontrowersyjnych kwestiach?

Jak zwiększyliśmy oglądalność programów BBC Earth o 46%?


Patrycja Gałązka, 
Marketing manager BBC Studios Polska


Dominika Wieczorek, 
Head of Business Development, Salestube

Kampania dla BBC Earth pokazuje, że skutecznie zaplanowana kampania w kanałach online, potrafi przynieść realne efekty w świecie offline. Postawiliśmy na precyzyjny marketing skierowany do kluczowej grupy docelowej – osób posiadających telewizję kablową (tylko ta grupa może skorzystać z oferty BBC). Postanowiliśmy wprowadzić pierwiastek performance marketingu do działań skierowanych na akcję offline, czyli obejrzenie programu.

IKEA ASMR: Trend udomowiony – czyli jak stworzyliśmy skuteczną kampanię łamiąc zasady


Michał Pronobis-Proński,
Communication leader w IKEA


Katarzyna Jasinska,
Junior Strategic Planner w Saatchi&Saatchi IS


Paweł Nowak,
Art. Director, Saatchi&Saatchi IS

Jak pozwolić konsumentowi doświadczyć przyjemności obcowania z produktami IKEA bez wychodzenia z domu i wyprawy do sklepu? Czy da się poczuć, jak puszysty jest koc KOPENHAMN i wygodny fotel STRANDMON siedząc przed ekranem komputera lub komórki? W ramach IKEA ASMR „Dźwięki wypoczynku” wykorzystaliśmy coraz popularniejszy na Polskim Youtubie trend techniki relaksacyjnej ASMR, by zachęcić Polaków do odpoczynku w otoczeniu produktów IKEA. Aktywacja była częścią większej kampanii pod hasłem: „Wiele się zmienia, gdy robisz nic”. Kontent, który pojawił się w kanałach digitalowych, pozwalał się realnie zrelaksować, za co konsumenci pokochali tę kampanię. W efekcie, na samym kanale Youtube IKEA, konsumenci spędzili z produktami IKEA łącznie ponad 6 milionów minut, a „Wypoczynkowa Sesja ASMR” stała się najpopularniejszym filmem w historii kanału. Jak uzyskaliśmy taki efekt? O tym więcej w naszym wystąpieniu.

Jak planować i tworzyć kampanie wideo w internecie dla młodych odbiorców.


Michał Bucholc,
Gong

Paweł Szczepaniec,
ING Bank Śląski

Młodzi cenili ING, ale nie traktowali marki jako odpowiedniej dla siebie. Po kampanii #weekendING to się zmieniło.

Ćwiczenia z social mediów – case study adidas All You Need


Alina Vovk


Konrad Białek

Jak wykorzystać rosnącą rolę social mediów i digitalu w kampaniach, aby precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej? Na przykładzie case study kampanii adidas All You Need opowiemy o wykorzystaniu mediów społecznościowych do przygotowywania kampanii szytych na miarę.

Lydia – inteligentny Telebot


Agnieszka Dmoch


Marcin Wysocki

Obecnie jednym z kluczowych miejsc w których odbywa się finalizacja procesy sprzedaż produktów bankowych jest Call Center. Od efektywności jego pracy, skuteczności jego konsultantów zależy znaczna część wyników sprzedażowych. Jednocześnie jest to jeden z czynników generujących wysokie koszty po stronie banku. Wspólnie z Klientem zastanawialiśmy się w jaki sposób zwiększyć efektywność pracy call center w obecnych warunkach. Jednym z głównych czynników, które generują wysokie koszty po stronie call center jest konieczność obsługi stosunkowo dużej liczby leadów (wypełnionych formularzy) o słabej jakości. Chodzi o brak możliwości dodzwonienia się do osoby lub błędnie wypełnione dane. W rezultacie konsultanci przeprowadzają znaczną liczbę rozmów nieefektywnych sprzedażowo nie mając czasu na kontakt z realnie zainteresowanymi Klientami. Wspólnie z Klientem zastanawialiśmy nad efektywnym sposobem wstępnej weryfikacji takich leadów (wypełnionych formularzy), w taki sposób, aby odciążyć call center i zmniejszyć liczbę pustych prób podejmowanych przez konsultantów. Rezultatem miała być efektywniejsza praca call center i wzrost sprzedaży.
I tu wkracza Lydia – Inteligentny telebot. Zaprezentujemy Państwu w jaki sposób dzięki technologii poradziliśmy sobie z poprawą efektywności i w jaki sposób rozwiązanie przełożyło się na realne wyniki.

Z marką przy piwie. Zasady skutecznego „warzenia” contentu.


Aleksandra Koszewska,
Okocim Junior Brand Manager, Carlsberg Polska


Alicja Popiel,
Native Project Manager, Media Impact Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska

Odpowiednio wyważony content marketing pozwala marce zbudować z konsumentem autentyczne relacje. W jaki sposób pogodzić potrzeby marki z oczekiwaniami użytkownika i doprowadzić do sytuacji win – win?
W ramach projektu „18: 45 Okocim. Czas na zasady”” naszym celem było stworzenie contentu, który efektywnie wpłynie na atrybuty marki Okocim, będąc przy tym interesującym z punktu widzenia użytkownika.
W efekcie zrealizowaliśmy internetowy talk show Onetu i marki Okocim na skalę produkcji telewizyjnej, który łączył możliwości portalu internetowego, digitalowy ekosystem dystrybucji oraz telewizyjny rozmach.
Rozrywkowy talk show prowadził Filip Chajzer wraz z piwowarami z Okocimia, zapraszając gwiazdy „z zasadami”.

JAKI KOLOR MA POWIETRZE W TWOIM DOMU? CZYLI JAK POKAZAĆ TO, CZEGO NIE WIDAĆ.


Marta Jankowska-Dłubak,
Digital Marketing Manager, Philips Polska


Jacek Chodziński,
Communications Manager, Carat Polska


Damian Rezner, 
Dyrektor ds. Innowacji, Screen Network

Opowiemy o tym, jak wykorzystując aktualizowane w czasie rzeczywistym dane przekonaliśmy Polaków, że smog to problem, który dotyczy naszego najbliższego otoczenia, a więc i domu. Z naszego wystąpienia dowiesz się, jak w ramach kampanii oczyszczaczy powietrza Philips jako pierwsi w Polsce połączyliśmy ekrany Digital OOH z największą siecią czujników jakości powietrza Airly, pokazując w czasie rzeczywistym poziom zanieczyszczenia powietrza w najbliższej okolicy konsumenta.

Od sentymentu do kultowej kampanii. Rzecz o „Szefie Internetów” OLX.


Tomasz Łapa,
Creative Direcor & Partner, 23HEROES


Marcin Sienkowski,
Head od Marketing, OLX

„Szefa Internetów” nie byłoby bez odważnej deklaracji Klienta, który chciał powiedzieć wprost o problemach marki OLX. „Szefa Internetów” nie byłoby bez wcześniejszej kampanii OLX-a z udzialem T-raperów znad Wisły. „Szefa Internetów” nie byłoby bez wnikliwego zrozumienia grupy docelowej i błyskotliwej strategii. „Szefa Internetów” nie byłoby bez oryginalnych scenariuszy i idealnie dopasowanego wzorca w polskiej kulturze popularnej. Ale przede wszystkim „Szefa Internetów” nie byłoby bez… No właśnie bez czego? Wpadnij na naszą prezentację i poznaj od kuchni jedną z bardziej zabawnych i świeżych kampanii video ostatnich lat. Podzielimy się wiedzą, postaramy się Was rozerwać. Zapraszamy.