W agendzie konferencji m.in.:

Kulisy tego, jak wynajęliśmy największy baner na Times Square za “śmieszne pieniądze” i na dzień zjednoczyliśmy polski internet.

Michał Mańkowski, naTemat.pl

Case study „Jak TO Robić?” czyli jak skutecznie docierać z przekazem brandu do przedstawicieli „pokolenia Z” z pomocą influencerów.

Katarzyna Modrzejewska, Reckitt Benckiser
Marek Myślicki, Abstra

Kampania NIE JEM – jeśli nie poruszysz ludzi, nic nie zrobisz.

Martyna Dakowska, Fundacja Podzielmy się

Mateusz Garbarczyk, Value Media

Adam Kręgielewski, Labcon

„Cost-Per-ROPO – Nowe podejście do działań digital Leroy Merlin”

Joanna Próchnicka, Leroy Merlin
Grzegorz Smyka, METs

Hej Mercedes! Jak poczuć ideę produktową w komunikacji?

Anna Gorczyca, OMD
Urszula Reichman, Mercedes Benz

“Czy gaming może być komplementarny dla sportu? Nasz sukces z Ekstraklasa Games”

Piotr Bombol, Gameset
Grzegorz Łagowski, Lagardere Sports
Marcin Mikucki, Ekstraklasa SA

Dlaczego nie ma kobiet na banknotach? Czyli o przełamywaniu barier w komunikacji.

Agnieszka Konarzewska, BNP Paribas
Dariusz Maciołek, BNP Paribas

Chirurgiczna precyzja – jak Orange sprzedaje efektywniej dzięki hipertargetingowi?

Anna Gruszka, IPG Mediabrands

Paweł Patkowski, Orange Polska

W internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem, czyli jak skończyć z hejtem, tworząc content, którym ludzie masowo chcą się dzielić

Artur Leśniak, 180heartbeats + Jung v Matt
Marcin Sienkowski, OLX

ŠKODA Digitizing offline czyli odkrywamy brakujące elementy w ścieżce konsumenta.

Łukasz Matyla, ŠKODA Polska
Maciej Mszyca, PHD Media Direction

Z nogą w drzwiach – czyli o tym, jak stand-up w sypialni IKEA obudził Polaków.

Michał Pronobis-Proński, IKEA
Marta Frączek, Saatchi & Saatchi IS
Marek Rosłan, Saatchi & Saatchi IS

Twój terminal za darmo na Bezgotowki.pl – czyli jak skutecznie połączyć finanse, e-commerce, B2B i MŚP?

Jakub Kaliciński, Kalicińscy.com
Martyna Lińska, Havas Media/Ecselis
Witold Siekierzyński, eService