Agenda

9.00-9.10

Otwarcie konferencji

9:10-9:30

Shopsharing

Krzysztof Ziewiec, BLIK, Polski Standard Płatności

Rafał Górski, CHANGE Serviceplan

Jak promować produkt, który ma służyć rozliczeniom między bliskimi i znajomymi w sytuacji lockdownu? Jak wyprodukować coś ciekawego, kiedy nie można wychodzić z domu? Czego nauczył nas pierwszy lockdown?
W trakcie sesji opowiemy o tym, z czym mierzyliśmy się na początku 2021 roku z biznesowego punktu widzenia. Wspomnimy, jak bardzo pandemia pomieszała nam szyki w kontekście promocji przelewów na telefon BLIK. Przejdziemy wspólnie pełen proces – od problemu biznesowego, przez planowanie komunikacji i mediów po produkcję. Na końcu zastanowimy się, czego nas to wszystko nauczyło.

9:35-9:55

KRÓL w CANAL+

Katarzyna Szczepanik, CANAL +

Maciej Bieńkowski, Havas Media

Jak powstała kampania serialu KRÓL, która przyniosła rekordowe wyniki dla CANAL+? Działania kampanijne zapoczątkowały ogólnopolską dyskusję o serialu i latach 30. w ich kontekście kulturowym. Dzięki kreatywnym, odważnym i zaplanowanym na ponad rok działaniom KRÓL stał się najchętniej oglądaną produkcją wśród klientów płatnej telewizji w Polsce w 2020

10:00-10:20

Wyzwól swoje pasje z AliExpress

Joanna Rozbicka, OMD
Paulina Zalewska, 
OMD

Wszelkie kampanie influencerskie bazują na rekomendowaniu produktów przez influencera. Konsument ma być odbiorcą treści. W takich działaniach często brakuje zaangażowania konsumenta. W naszym wystąpieniu opowiemy jak udało nam się zaangażować kosumenta w wybór produktu, a także zachęcić do aktywnego wchodzenia na stronę AliExpress.

10:25-10:45

Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%

Marcin Jabłoński, Castorama

Mateusz Dąbrowski, Xaxis

W związku z wybuchem pandemii COVID-19 w 2020 roku wzrost rynku e-commerce znacznie przyspieszył. Związany z tym intensywny rozwój projektu Castorama wymagał nieszablonowego podejścia służącego optymalizacji samej kampanii jak i kreatywnego dostosowania czasu pracy. Aby podołać zadaniu, stworzyliśmy dedykowane porównywarce cenowej Ceneo, narzędzie CeneoTool. W naszym Case Study dowiesz się jak przy jego użyciu zrealizowaliśmy doskonałe wyniki sprzedażowe, automatyzując licytację produktów, analizy danych z raportów wewnętrznych i zewnętrznych oraz późniejszą analizę sprzedaży.

10:50-11:10

Mały Głód i jego wielka innowacja

Magdalena Rajca -Siarkowska, Danone

Piotr Osiński, VMLY&R

Marki coraz bardziej interesują się komunikacją w świecie gier. Jest to dla nich jednak wciąż nowe terytorium, a dostawcy mediów swoimi narzędziami nie wykorzystują w pełni rosnącego potencjału gamingu. W innowacyjnej kampanii marki Danio, Mały Głód – jej kultowy brand hero – dzięki algorytmowi bazującemu na AI był w stanie zaczepiać streamerów dokładnie w chwili, gdy ich postaciom w grze brakowało energii. Stało się to możliwe dzięki stworzonemu specjalnie na potrzeby tej kampanii nowemu formatowi reklamowemu – Instant Reaction Ad.

11:10-11:20

Przerwa

11:20-11:40

Najmłodszy headhunter na świecie

Sabina Białek, Fundacja K.I.D.S.

Dagmara Witek, Publicis Worldwide

Czy można podbić Linked In bez budżetu? Czy bezpośrednia wiadomość może być skutecznym narzędziem rekrutacji? Okazuje się, że wystarczy poprosić o pomoc odpowiednich headhunterów – najmłodszych headhunterów na świecie. Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali dzięki akcji na LinkedIn zaprosiła do współpracy przy swoich projektach topowych ekspertów od innowacji, a za sprawą ich zasięgów zbudowała świadomość wśród największych firm w Polsce.

11:45-12:05

Stop kobietobójstwu!

Małgorzata Garapich-Nowicka, Dziadek do Orzechów

 

Opis wkrótce

12:10-12:30

RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z

Rafał Gruszkiewicz, RESERVED

RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z to pierwsza w Polsce kampania na tak dużą skalę, w której oddano kreatywną przestrzeń aż dwunastu Ambasadorom z Generacji Z. Stworzyli oni kolekcję Re.Design i wraz z Reserved zaprojektowali jej komunikację od podstaw. Naszym celem było dotarcie marką Reserved do Generacji Z dzięki komunikacji uwzględniającemu potrzeby tej grupy. Chcieliśmy zainspirować Gen Z do aktywności w ramach kampanii, do wyrażania siebie poprzez modę i sztuki wizualne oraz zbudować zaangażowaną społeczność wokół #PolishGenZ. W wystąpieniu zaprezentujemy case study projektu RE.DESIGN – od koncepcji, przez strategię, aż po realizację z wykorzystaniem zintegrowanych działań online i offline oraz platform social mediowych. Na koniec pokażemy rezultaty, które udało nam się osiągnąć. 

12:35-12:55

Lody, które stały się viralem

Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu, PPL Koral

Beata Mordarska, CEO/ Head of Strategy & Creative, Veneo

Jak kampania marketingowa Lodów Koral Ekipa przerodziła się w zjawisko społeczne? Dlaczego firma Koral postawiła na współpracę z „Ekipą”. Po jaki insight sięgnięto?
O kampanii i jej spektakularnych efektach opowiedzą Beata Mordarska z agencji Veneo i Piotr Gąsiorowski z firmy Koral.

12:55-13:30

Przerwa

13:30-13:50

WALKA O KAŻDY GROSZ – JAK CCC PODWOIŁA SPRZEDAŻ MOBILNĄ?

Norbert Mazur, CCC.EU

Rafał Sułkowski, Looksoft Advertising

Świat aplikacji w 2020 roku był wymagający. Marki muszą szukać nowych rozwiązań, aby zachęcić Klientów do instalacji i zakupów w aplikacji mobilnej. Dowiedz się jak wykorzystaliśmy sprytne taktyki reklamowe, które pozwoliły aplikacji CCC Shoes & Bags na zwiększenie bazy lojalnych użytkowników oraz sprzedaży.

13:55-14:15

Strażnicy Łowisk

Krzysztof Gońka, Decathlon Polska

Ela Konopińska-Dudek, Przestrzeń

Kampanią Strażnicy Łowisk pokazaliśmy, że kreatywne podejście do performance pozwala osiągać świetne wyniki. Dopasowaną komunikacją dotarliśmy do bardzo hermetycznego środowiska, pokazując wędkarzom, że Decathlon to marka dla nich. Kampania znacznie przekroczyła założone KPI, zaangażowała środowisko wędkarskie i pomogła Decathlon poszerzyć wędkarską bazę kontaktów.

14:20-14:40

Wielkanocne gotowanie z Wedlem

Maciej Kluk, Lotte Wedel

Marta Ulman, GoldenSubmarine

Jak przekonać młodych do produktu, po który rzadko sięgają? Jak sprawić, by marka ze 170letnią historią była dla nich relewantna i interesująca tu i teraz? Jak efektywnie połączyć świat online z offline oraz sprawić, by książka kucharska stała się obiektem pożądania w internecie?
Podczas wystąpienia opowiemy o tym, jak udało nam się zrealizować kampanię digital dla czekolady gorzkiej E.Wedel i zachęcić młodych, by zaczęli z nią gotować korzystając z przepisów z naszej prawie 100letniej książki kucharskiej.

 

14:40-15:00

Żywiec Męskie Granie #wdomu

Dorota Nowakowska, Grupa Żywiec

Kuba Sagan, Feeders Agency

W marcu i kwietniu 2020 roku miliony Polaków zostało w domach, by stawić czoło wirusowi COVID-19. Wszyscy potrzebowaliśmy w tym czasie otuchy i rozrywki dającej choć chwilę oddechu od tego, co się aktualnie działo. Odpowiedzią na to był cykl koncertów z domów artystów Męskie Granie #wdomu. To pierwsze na taką skalę koncerty LIVE wprost z domu artystów, które wystartowały równo 13 dni po ogłoszeniu pierwszego lockdown’u w Polsce. W naszym wystąpieniu opowiemy jak to możliwe, że powstało tak bezprecedensowe wydarzenie, skoro nikt nie mógł nawet wyjść z domu 😉

 

15:00-15:05

Zakończenie konferencji

19:00-21:00

GALA rozdania nagród
IAB MiXX Awards

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.