AKTUALNOŚCI

Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB MIXX Awards 2023

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji IAB MIXX Awards – konkursu doceniającego najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe.  Agencje, domy mediowe, wydawcy i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii...

czytaj dalej

Casebook IAB MIXX Awards 2022 jest już dostępny

Casebook IAB MIXX Awards 2022 to zbiór wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych kampanii w konkursie MIXX 2022 dostępny w wersjach: drukowanej, PDF, a także w postaci serwisu www. Serdecznie zapraszamy do lektury. Publikacja w postaci PDF i serwisu www dostępna jest pod...

czytaj dalej

Perfectly digital! Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022!

24 listopada, w trakcie uroczystej Gali, poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt “Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało...

czytaj dalej

#ObradyMIXX2022: Maciej Leonard Żybuła

Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to Macieja Leonarda Żybułę, CEO Bees&Honey, Maciej uczestniczył w pracach grupy jurorskiej A, która oceniała kampanie w 3 kategoriach: Best Use of...

czytaj dalej

#ObradyMIXX2022: Łukasz Walczak

Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to Łukasza Walczaka, Board Member & Sales Director w GetHero oraz jurora tegorocznej edycji konkursu. Łukasz uczestniczył w pracach grupy jurorskiej...

czytaj dalej

#ObradyMIXX2022: Daniel Czok

Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to Daniela Czoka, Dyrektora Marketingu w LG Electronics Polska i jurora tegorocznej edycji konkursu. Daniel uczestniczył w pracach grupy jurorskiej C,...

czytaj dalej

#ObradyMIXX2022: Marta Wojciechowska

Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to Martę Wojciechowską, Senior PR Manager w Nutricia (DANONE) i jurorkę tegorocznej edycji konkursu. Marta uczestniczyła w pracach grupy jurorskiej C,...

czytaj dalej