AKTUALNOŚCI

Krzysztof Sobieszek o Adblockach i dobrych reklamach

Już 30 listopada, na uroczystej gali MIXX Awards, poznamy najlepszych twórców internetowych kampanii reklamowych w Polsce. O tym, ale także o reklamowej codzienności z punktu widzenia każdego internauty w wywiadzie dla NaTemat mówi Krzysztof Sobieszek, Practice Lead...

czytaj dalej

Bluerank i Rainbow zapraszają na MIXX Awards & Conference

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne? Jak efektywnie alokować budżet reklamowy w działaniach online? Jak wykorzystać nowoczesną technologię do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych online? Odpowiedzią na te wszystkie pytania jest...

czytaj dalej

Zbigniew Nowicki: Zwyciężą odważni, kreatywni i skuteczni

O tegorocznym MIXX Awards, zgłoszonych do konkursu projektach, panujących trendach i zmianach,  a także o tym, że zwyciężą odważni, kreatywni i skuteczni w wywiadzie dla Nowego Marketingu mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzającyBluerank, juror MIXX Awards 2017....

czytaj dalej

Anna Gruszka o nowych technologiach w służbie sprzedaży

Jury jedenastej edycji konkursu Mixx Awards 2017 na najlepsze kampanie marketingowe w internecie wyłoniło 62 nominacje. Wśród wyróżnionych są prace dla Allegro, Showmaxu i ING, ale Anna Gruszka, która zasiadała w jury konkursu podkreśla, że to nie duży budżet jest...

czytaj dalej

62 nominacje do MIXX Awards 2017

Jury jedenastej edycji konkursu Mixx Awards 2017 na najlepsze kampanie marketingowe w internecie wyłoniło 62 nominacje. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy 30 listopada br. podczas uroczystej gali. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było...

czytaj dalej

Pytamy jurorów, jaka powinna być zwycięska kampania

Pytamy jurorów, jakie są ich własne kryteria i na co szczególnie zwracają uwagę, oceniając kampanie konkursowe. Jaka powinna być kampania zasługująca na nagrodę MIXX? Krystyna Sakowicz, dyrektor zarządzająca, K2 Internet S.A. Niektórzy mówią, że w reklamie wszystko...

czytaj dalej