AKTUALNOŚCI

Case study OLX: zapraszają Tomasz Łapa i Marcin Sienkowski

Na MIXX Conference zapraszają Tomasz Łapa i Marcin Sienkowski, którzy wygłoszą prelekcję pt.: Od sentymentu do kultowej kampanii. Rzecz o „Szefie Internetów” OLX. „Szefa Internetów” nie byłoby bez odważnej deklaracji Klienta, który chciał powiedzieć wprost o...

czytaj dalej

52 nominacje w MIXX Awards 2018

Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród ponad 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas...

czytaj dalej

Ponad 140 zgłoszeń konkursowych w MIXX Awards 2018!

Zbieranie zgłoszeń do 12. edycji MIXX Awards zakończone. Do konkursu wpłynęło ponad 140 zgłoszeń przygotowanych przez reklamodawców, agencje, domy mediowe i media. Największą popularnością cieszyły się kategorie: Online Marketing with Influencer, Direct Response and...

czytaj dalej

Przedłużamy termin zgłoszeń do 10 września 2018!

Dobre wieści dla wszystkich pracujących nad zgłoszeniami do MIXX Awards 2018! Przedłużamy termin zgłoszeń do 10 września 2018 do godziny 23:59:59. W związku z licznymi prośbami wszystkich, którzy w pocie czoła przygotowują zgłoszenia swoich kampanii do konkursu,...

czytaj dalej