AKTUALNOŚCI
Bierzesz udział w wydarzeniu? Przeczytaj informacje organizacyjne.
Miło będzie Cię zobaczyć podczas MIXX Awards & Conference. W trosce o to, aby Twój udział w wydarzeniu był jak najbardziej komfortowy, przygotowaliśmy pakiet informacji organizacyjnych, zarówno dla uczestników konferencji, jak i gali rozdania nagród. Prosimy,...
Pobierz aplikację mobilną MIXX Awards & Conference 2018!
Aplikacja mobilna IAB Polska to najważniejsze źródło informacji podczas MIXX Awards & Conference 2018. Pobierz ją najlepiej jeszcze przed wydarzeniem – dostęp do niej mają TYLKO uczestnicy MIXX Awards & Conference. Uwaga. Do rejestracji i utworzenia...
Case Study EC1: Michał Kędzierski i Magdalena Szmidt zapraszają na MIXX Conference
Na MIXX Conference zapraszają Michał Kędzierski - szef komunikacji EC1 Łódź oraz Magdalena Szmidt - dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO, którzy podczas konferencji wygłoszą prelekcję pt.: Czyżby Leonardo? Jak odmrozić człowieka renesansu? Będzie o tym, jak nietypowo...
Case Study IKEA: zapraszają Michał Pronobis-Proński, Katarzyna Jasińska i Paweł Nowak
Na MIXX Conference zapraszają Michał Pronobis-Proński, Katarzyna Jasinska i Paweł Nowak, którzy podczas konferencji wygłoszą prelekcję pt.: IKEA ASMR: Trend udomowiony – czyli jak stworzyliśmy skuteczną kampanię łamiąc zasady. Jak pozwolić konsumentowi doświadczyć...
Poznaj prowadzących galę MIXX Awards 2018!
Jest nam bardzo miło poinformować, że uroczystą galę rozdania nagród MIXX Awards 2018 poprowadzą Adrianna Kubik- Przybył i Rafał Masny. Adrianna Kubik-Przybył, Business director / członek zarządu, They.pl, jest członkiem jury tegorocznej edycji MIXXAwards. W They.pl...
Paweł Patkowski o najtrudniejszym pytaniu marketingu
Paweł Patkowski, przewodniczący jury MIXX Awards 2018 w artykule dla Marketera+ o tym, czy najtrudniejsze pytanie marketingu znajdzie swoją odpowiedź. Jednym z najważniejszych wyzwań marketingu jest odpowiedź na pytanie, czy budżet przeznaczany na komunikację jest...
Case study PANDORA: zapraszają Anna Charytoniuk i Jarek Agatowski
Na MIXX Conference zapraszają Anna Charytoniuk i Jarek Agatowski, którzy podczas konferencji wygłoszą prelekcję pt.: Pandora e-store. PANDORA działa na bardzo konkurencyjnym rynku zdominowanym przez lokalne marki oraz w kategorii, w której konsumenci lubią obejrzeć i...
Case study OLX: zapraszają Tomasz Łapa i Marcin Sienkowski
Na MIXX Conference zapraszają Tomasz Łapa i Marcin Sienkowski, którzy wygłoszą prelekcję pt.: Od sentymentu do kultowej kampanii. Rzecz o „Szefie Internetów” OLX. „Szefa Internetów” nie byłoby bez odważnej deklaracji Klienta, który chciał powiedzieć wprost o...
IAB MIXX Awards & Conference 2018: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu
Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak...
Case study SHOWMAX: zapraszają Magdalena Marzec i Gustaw Rozmarynowski
Na MIXX Conference zapraszają Magdalena Marzec i Gustaw Rozmarynowski, którzy wygłoszą prelekcję pt.: "Marka zaangażowana, czyli dlaczego warto być odważnym na przykładzie kampanii Showmax “NA POCZĄTKU BYŁO SŁOWO”". „Opowieść podręcznej” stała się najgłośniejszą...