Nagrody za dokonania
Nagrody za działania, które stanowią drogowskaz dla branży i podnoszą poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego.
Dom Mediowy Roku: MullenLowe MediaHub »
Reklamodawca Roku: ING Bank Śląski »
Człowiek Roku:Izabela Albrychiewicz »
Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań: Marcin Pery »
Reklamodawca Roku
ING Bank Śląski
ING Bank Śląski po raz kolejny udowodnił, że doskonale rozumie trendy społeczne i potrafi działać nie tylko efektywnie, ale także efektownie. Bank od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek, stawiając na komunikację, która jest kreatywna i angażująca, a z drugiej strony użyteczna społecznie.
W tym roku ING szczególną uwagę poświęcił tematom, które były powszechnie dyskutowane i ważne dla odbiorców. Zaangażował internautów i influencerów, by wspólnie byli „zdalni do pomocy” i wsparli tych, którzy w cyfrowym świecie radzą sobie gorzej. Kontynuował także swoje proekologiczne inicjatywy, edukując, jak właściwie korzystać z pojazdów sharingowych i „hulać z głową”.
Dzięki tego typu akcjom ING nie tylko realnie pomaga swoim klientom, ale także po raz kolejny zachęca Polaków do odpowiedzialnego działania, inspiruje, aby robić swoje i iść do przodu.