Casebook IAB MIXX 2020 już dostępny! Poznaj od podszewki najlepsze kampanie marketingowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2020, Możesz to zrobić wygodnie na stronie internetowej lub pobrać klasyczny Casebook w formacie PDF.

macie PDF.

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym nagradzamy wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Konkurs adresujemy zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów: Strategia, Kreacja reklamowa, Wykonanie i wykorzystanie mediów, Rezultaty i ROI.
Naszym celem jako organizatorów jest to, aby IAB MIXX Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dlatego niezmiennie, dzięki obecności w jury najlepszych ekspertów na rynku, utrzymujemy wysoki poziom ocen zgłoszonych kampanii.

Wręczenie nagród czternastej edycji IAB MIXX Awards  odbyło się w grudniu 2020. Nagrodzone kampanie  zaskakiwały świeżymi pomysłami i realizacjami, ale przede wszystkim odpowiadały na aktualne potrzeby konsumentów. Przedstawione w publikacji projekty wyznaczają trendy w wykorzystaniu mediów społecznościowych, contentu, gamingu czy influencerów, na które po prostu warto spojrzeć przed planowaniem własnych działań. Na szczególną uwagę zasługują kampanie nagrodzone złotem, dające odpowiedź na kluczowe post-covidowe pytanie: jak realnie pomagać społeczności, wiarygodnie budując swoją markę i jednocześnie dbając o wynik biznesowy organizacji.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi case studies zwycięskich projektów!

POBIERZ CASEBOOK 2020 W PDF

PRZEJDŹ DO SERWISU