Z roku na rok rośnie popularność wykorzystania virali w działaniach marek. Który światowy viral z tego roku najlepiej przełożył kreatywną ideę w efektywne rozwiązanie i co było kluczem do tego sukcesu – komentuje przewodniczący grupy eksperckiej kreacja – Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director i partner polskiego oddziału VML.

dawid_szczepaniak_300px Reklama wirusowa to reklama tak dobra, tak świeża, tak zaskakująca – że rozchodzi się wśród ludzi jak szalona. Ale nie zmienia to faktu, że musi być w 100% zgodna z DNA marki, jej wartościami, tonalnością języka itd.

Wśród tegorocznych globalnych kampanii, które „zażarły” wirusowo szczególnie wyróżniłbym LOOK WHO IS DRIVING od Volvo.

Dlaczego? Bo Volvo pokazało, że można tworzyć świetną i zaraźliwą komunikację, kiedy wszystkim wydawało się już, że sukcesu szpagatu VanDamme’a nie można już powtórzyć. Okazało się, że można.

– mówi Dawid Szczepaniak, przewodniczący grupy eksperckiej Kreacja Mixx Awards 2016

Wytypowany viral możecie zobaczyć tutaj: