JURY

Poznaj jurorów IAB MIXX Awards 2024!

Adrianna Kubik

Przewodnicząca Jury

Business Director&Board Member, They.pl

Rozwija jedną z największych polskich agencji digital marketingowych, realizującą zakres digital 360: strategia, kreacja, egzekucja: content, social media, influencer marketing, planowanie i zakup mediów, performance marketing, lead generation, e-CRM, digital consulting. Przygodę z komunikacją zaczynała w legendarnej agencji PZL, a następnie przez lata budowała strategie digital content marketingowe dla m.in. marek z segmentu FMCG, pharma, RTV & AGD. Jest autorką eksperckich opracowań z zakresu digital marketingu i komunikacji, prelegentką na konferencjach branżowych, członkiem jury Mixx Awards oraz Rady Programowej Forum IAB i Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej. Interesują ją tematy: DTC, DNVB, silver economy, modele subskrypcyjne, female entrepreneurship, live commerce, strategie komunikacyjne marek.

Krzysztof Dumbal

Wiceprzewodniczący Jury

Programmatic & Digital Investment Director, Arena Media

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w internecie. Odpowiedzialny za prowadzenie Havas ProgrammaticHub, negocjacje z działami sprzedaży mediów interaktywnych oraz rozwój produktu digital. Posiada bogate doświadczenie w digital marketingu. W swojej karierze zarządzał zespołami search, performance, mobile oraz digital planning&buying. Był także odpowiedzialny za prowadzenie projektów konsultingowych na rynku CEE z zakresu direct responce marketingu. Wdrażał strategie i tworzył kanały sprzedaży online dla takich marek, jak AXA, KIA/Hyundai, Red Bull, Microsoft, Emirates czy PKO BP. Absolwent Wydziału Zarządzania UMCS oraz Edinboro University of Pennsylvania.

Łukasz Kępiński

Wiceprzewodniczący Jury

CEO, Tears of Joy

Justyna Bednarska

Zastępca Dyrektora Biura Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej, Polskie Linie Lotnicze LOT

Cześć! Ekspertka digital marketingu i branży e-commerce specjalizująca się w branży travel / airline. Zarządzam zespołem marketerów prowadzącym kampanie reklamowe globalnie w ponad 50 krajach (Europa, Płn. Ameryka, Azja). Moim zadaniem jest projektowanie i realizacja zintegrowanej strategii dystrybucji komunikacji marketingowej w Polskich Liniach Lotniczych LOT. W swoich działaniach kieruję się innowacją oraz automatyzacją, jednak nadrzędną wartością są dla mnie ludzie. Wywodzę się z performance marketingu, a dodatkowo od roku zajmuję się pełnym portfolio mediowym LOT-u. Mój zespoł wielokrotnie nominowany w konkursach branżowych, w tym roku laureat 3 kategorii konkursu Performance Marketing Diamonds, w tym Performance Brand of the year. 

 

Małgorzata Boerner

Head of creative projects development , Gazeta.pl

Jestem osobą, która lubi kreować rozwiązania dla marek i brandów opierając je na różnorodnych narzędziach i rozwiązaniach. Moje ponad 20 -letnie doświadczenia w mediach ma swoje źródło w kanałach tematycznych. Potem była „”duża”” telewizja, bardzo dużo sportu i …jeszcze więcej sportu. Pracowałam tworząc projekty oparte na prasie, radiu i internecie.  Umiem w pomysły, koncepcje, prezentacje i storytelling. Obecnie zarządzam zespołem, który przygotowuje strategie i projekty content marketingowe w Gazeta.pl na potrzeby fantastycznego zespołu sprzedaży. Natomiast 1 lipca obejmuję nowe stanowisko w naszej strukturze (wymieniłam wyżej). Wciąż będę mieć nadzór i będę wyznaczać wytyczne, kierunki rozwoju czy strategie działania dla obszaru projektów specjalnych – w zakresie merytorycznym. 

Lubię kreować i tworzyć koncepcje mediowe, a przede wszystkim lubię słuchać tego, co ma do powiedzenia klient. Lubię widzieć efekt swojej pracy – nie tylko online.  Lubię pracować z ludźmi, od których mogę się nauczyć czegoś nowego, którzy mnie inspirują i „”ładują bateryjki”” swoim entuzjazmem i zaangażowaniem. Jestem zawodniczką, która lubi bawić się słowem i „”budować z puzzli”” bez instrukcji. 

 

Michał Brewczyński

Senior Digital Marketing North & Media Manager CEE, Philips

Ekspert z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, odpowiedzialny w regionie CEE za Digital Communication, D2C oraz Media. Prywatnie fan padla i tenisa.

Katarzyna Cieślik

Digital Publishing Director, Warnerbros Discovery, TVN

https://www.linkedin.com/in/katarzyna-cieslik-aa23583?utm_source=share&utm_campaign=share_via&utm_content=profile&utm_medium=ios_app

Anna Czubaszek

Dyrektorka Kreatywna, KERRIS

Jestem Dyrektorką Kreatywną agencji KERRIS. Miałam przyjemność pracować w jury Young Creatives TikTok 2023. Mam na swoim koncie kilka nagród, m.in. za projekt zwracający uwagę na konsumpcjonizm, czyli dobrze znaną Wypożyczalnię Choinek Volvo (Innovation 2018) oraz nawołujący do wykreślenia polityki przy wigilijnym stole print dla gazety FAKT (KTR w kat. print). Wcześniej w Isobar Polska, Grey Poland oraz VML. Tworzyłam kampanie 360, zawsze z mocnym naciskiem na digital i social media. Pracowałam dla klientów z branży automoto jak Mazda i Volvo oraz czołowych polskich retailerów – Pepco oraz Carrefour. Wśród wielu pozostałych klientów są m.in.: mBank, LOT, Tymbark, TicTac i Guseppe.

Olga Długołęcka

Head of Digital, UM

Ekspertka w obszarze marketingu, komunikacji i mediów digital. Specjalizuje się w tworzeniu długoterminowych strategii działań digital opartych na danych, spersonalizowanej komunikacji i biddable media. Od 2021 roku jest związana z agencją mediową UM (IPG Mediabrands), gdzie jako Head of Digital odpowiada za rozwój produktu digitalowego, tworzenie strategii działań digitalowych dla klientów agencji i ich implementację, doskonalenie procesów i kompetencji digitalowych zespołu, w tym za prowadzenie szkoleń, zarówno dla zespołu agencji, jak i dla klientów, oraz wymianę wiedzy i współpracę ze specjalistycznymi zespołami IPG Mediabrands w obszarach danych, data strategy, analityki, personalizacji i addressable media. Pracowała dla takich klientów jak Nestle, Froneri, HM, Playstation, Decathlon, Adidas, TVN, Hebe.

Marta Dunin

Customer Acquisition Manager, Netto Polska

Customer Acquisition Manager sieci handlowej Netto Polska. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację mediową Netto Polska. Leaduje projektami związanymi z analizą efektywności mediowej, optymalizacją produkcji materiałów kreatywnych (DCP i DCO), rozwojem retail media.

Przed dołączeniem do Netto pracowała jako Strategy Digital Media Manager w Grupie Żywiec gdzie odpowiadała za wdrożenie i optymalizację strategii digitalowej brandów Żywiec i Desperados oraz odpowiadała za strategię komunikacji Męskiego Grania. W kampaniach opiera się na DDM i efektywności taktyk mediowych. Często wykorzystuje nieszablonowe rozwiązania dla wzbogacenia komunikacji. 10 lat związana z marketingiem a swoje doświadczenie zdobywała w największych domach mediowych (Starcom, Wavemaker, IPG). Budowała start-upowy magazyn internetowy, którego przez 2 lata była redaktorką naczelną. Pracowała dla: Spotify, Honda, 3M, BLIK, Jeronimo Martins, Avon, Ryobi, TOUS, Orkla, Bakoma, Galderma, Froneri, Compeed i wielu innych.

Maciej Dutkowski

Członek Zarządu, Dyrektor Kreatywny, Stor9

W branży reklamowej od ponad 15 lat. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach sieciowych McCann i Isobar, gdzie pełnił rolę Creative Group Heada. Pracował m.in. dla takich marek jak L’Oreal, Mastercard, Play, Polkomtel, Huawei czy Ferrero, a projekty, które realizował, były nagradzane w konkursach Effie, Innovation, IAB MIXX czy Golden Arrow. Jest jednym z founderów agencji marketingowej Stor9, która specjalizuje się w influencer marketingu i produkcji contentu. Przez ponad 5 lat zarządzał komunikacją w mediach społecznościowych Roberta Lewandowskiego, a także działaniami komercyjnymi w obszarze kreatywnym, w tym m.in. współpracą ambasadorską z Huawei.

Na swoim koncie ma m.in. Innovation Awards za projekt Mastercard, Effie Awards za Deadpool Movie oraz Play, IAB MIXX Awards za Oreo oraz TIDAL w Play, Złote Spinacze – Cartoon Network.

Beata Dziwulska

CEE Media Cluster Lead, Nestlé Polska

Posiadam ponad 24 letnie doświadczenie w obszarach komunikacji marketingowej, zarządzaniu marką, mediach, w tym w szczególności digital. W marketingu odpowiadałam za budowanie komunikacji i zarządzanie marką, wprowadzanie innowacyjnych produktów oraz sposobów dotarcia do konsumenta. W dziale komunikacji odpowiadałam za działania Digital i Social media w całej organizacji, w tym wdrożenie zakupu programatycznego, narzędzia DMP oraz technologicznych rozwiązań z zakresu zarządzania CRMem czy optymalizacją stron www. Wdrożyłam też nowy sposobów zarządzania komunikacją – podejście eBusiness oraz personalizację komunikacji. Aktualnie odpowiadam za rozwój obecności marek firmy w mediach, za strategię i planowanie mediów oraz rozwój kanałów mediowych w Europie Centralnej i Wschodniej. Wspieram działy marketingu w procesie tworzenia i egzekucji rocznych strategii mediowych, odpowiadam za współpracę z domem mediowym, globalnymi i lokalnymi partnerami oraz wydawcami. 

Od 2018 roku jest aktywną członkinią IAB Polska w Radzie Programowej Forum IAB, grupach roboczych, a także jako jurorka w konkursie MixxAwards. Od 2019 Arbitrzyni w Komisji Etyki Reklamy. Od 2020 członkini IAA Polska, a od 2023 członkini POR. W 2016 zdobyłam certyfikat DIMAQ Professional. Jestem absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Katarzyna Furowicz

Starsza kierowniczka działu marketingu cyfrowego, Teva Pharmaceuticals Polska

Zapraszam na mój profil na LI 😊

Mateusz Garbarczyk

Strategy & Innovation Manager, Value Media

Z zawodu strateg, z wykształcenia i zamiłowania psycholog. Od blisko 10 lat związany z domem mediowym Value Media.

Łukasz Getter

Head of Digital, Digital Activation HUB Director, PHD

Swoją przygodę ze światem marketingu a w szczególności z reklamą digital rozpocząłem ponad 10 lat temu. W tym czasie pracowałem zarówno po stronie wydawców, byłem odpowiedzialny za prowadzenie marki (na stanowisku Marketing Managera) jak również planowałem i realizowałem efektywne kampanie dla największych klientów po stronie domu mediowego.  Od blisko 8 lat jestem związany z domem mediowym PHD, gdzie od 5 lat pełnię funkcję Digital Directora.  Tu zdobyłem bogate doświadczenie z zakresu tworzenia  Strategii kampanii digital oraz jej efektywnej aktywacji. Współpracuję obecnie z największymi klientami naszej agencji tj. Volkswagen Group, Sanofi czy Philips. W tym czasie kampanie tych klientów zdobyły szereg nagród EFFIE oraz MIXX. Dodatkowo zarządzam wszystkimi projektami hubowymi (miedzynarodowymi) w strukturach OMG i koordynuję pracę ponad 60 osób.

Mateusz Górecki

Managing Director w agencji WE!RE FANTASY, w której odpowiada za rozwój usługi influencer marketingu, nowych rozwiązań oraz sieć influencerów. Doświadczenie zdobywał planując i wdrażając kampanie marketingowe w Europie i kraju współpracując z największymi markami ze świata gamingu i technologii. Uczestnik, prelegent wielu konferencji organizowanych przez IAB jak  i inne podmioty jak Digital Dragons czy Influencers Live Wrocław.

Piotr Grabowski

Senior Digital Strategist, Saatchi & Saatchi

Specjalista w zakresie komunikacji marek łączący wiedzę strategiczną zarówno z zakresu mediów jak i efektywnej kreacji. Specjalizuje się w działaniach w internecie z naciskiem na media społecznościowe, performance, SEM/SEO jak również marketing automation. Od 2014 roku związany z agencjami Publicis Groupe: najpierw w Performics a ostatnio w agencji Saatchi & Saatchi, w której dba o strategię i rozwój klientów w obszarze digital. Certyfikowany specjalista Google, Meta i DIMAQ. Dwukrotny prelegent na Forum IAB (2023 i 2024 r.) Współautor raportu IAB “Przewodnik po Social Mediach w Polsce”. Kampania przez niego współtworzone wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych. Laureat nagród branżowych m.in Effie: srebrne Effie 2022 za kampanię Hellomama – Od Mam dla Mam w kategorii Culture & Entertainment, brązowe Effie 2022 za kampanię Nie ma Rak’n’Rolla bez KRSów w kategorii Long Term, w kategorii Smart Budget za kampanię Znajdź Swoją Scenę i srebrne w 2019 w kategorii Brand Experience za kampanię Daj Się Połączyć, oraz w konkursie Innovation 2021 – Innowacyjne Media, Innowacyjny Biznes – za kampanię Niosą Nas Wasze KAERESY dla Fundacji Rak’n’Roll.

Na swoim koncie ma tworzenie skutecznych działań dla marek : Visa, OBI, Carrefour, Stellantis, Deichmann, Goodyear, Credit Agricole, Novartis, Maspex, USP Zdrowie, McCormick, Microsoft i wiele innych.

W obszarze marketingu interesują go szczególnie: łączenie kreatywnych rozwiązań z efektywnością mediową, optymalizacja komunikacji w oparciu o dane, nowe technologie, content marketing, gaming marketing.

Anna Gruszka

Chief Growth Officer, adQuery

Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Z zaangażowaniem prezentowała badania przed Komisją Europejską, Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day,Kongresem Online Marketing. Jako przewodnicząca Programu Qualid walczy o jakość reklamy internetowej. Pracowała po różnych stronach rynku: jako Industry Director adtechu Teads, CDO IPG Mediabrands , CEO agencji Reprise, CEE Digital Manager w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Wciąż się uczy, a digital ma już w kodzie DNA.

Roman Grygierek

CEO, INIS

Mateusz Hasior

Digital Manager , Haleon (Voltaren, Theraflu, Otrivin, Centrum, Sensodyne)

W firmie Haleon jestem odpowiedzialny za działania komunikacyjne w digitalu takich produktów jak: Voltaren, Theraflu, Otrivin, Centrum, Sensodyne. Swoje doświadczenie zawodowe zbudowaełm pracując w agencjach: Starlink, Wavemaker oraz Media Direcion. Pracując na szerokim portfolio klientów: Sandoz, Ciech Sarzyna, Nestle, PepsiCo.

Michał Hertel

Prezes Zarządu, BrandLift

Od 25 lat działający w obszarze marketingu, PR i rozwoju biznesu. Najpierw po stronie agencji reklamowych w obszarze kreacji (Martis, Image Art), później po stronie klienta odpowiadając za strategię komunikacji i marketing m.in. sieci restauracji Sphinx. Do 2023 r, dyrektor komunikacji i marketingu MakoLab, dostarczającej informatyczne rozwiązania biznesowe, w której utworzyłem i również zarządzałem obszarem digital marketingu na potrzeby klientów zewnętrznych.  Od 2019 CEO i współzałożyciel BrandLift Customer Advocacy agencji marketingowo-technologicznej, specjalizującej się w kampaniach z udziałem influencerów i ambasadorów marek. Mentor w Programie Absolwent VIP UŁ. Były Przewodniczący Zespołu zadaniowego ds. Strategii i Promocji łódzkiego Klastra ICT. Prelegent Jungle Web i Filmteractive, prowadzący, prelegent i panelista konferencji branżowych IT – Łódzkie Dni Informatyki, Europejskie Forum Gospodarcze.

Miłosz Jacyna

Digital Content Managing Director, Havas PLAY

W codziennej pracy z klientami szukam zawsze rozwiązań świeżych i innowacyjnych. Nie boje się eksperymentować i przecierać nowe komunikacyjne szlaki. Wierze, że rolą agencji we współpracy z klientem jest stałe inspirowanie do realizacji aktywności komunikacyjnych, które nie będą generowały efektu 'to już było’. Pracuję po partnersku. Uwielbiam rozmawiać o komunikacji.

Marta Jarkiewicz

Digital Manager, Danone

Jestem związana z marketingiem i mediami od prawie 12 lat, specjalizuję się w digitalu. Doświadczenie zdobywałam w agencjach kreatywnych, gdzie z sukcesami zarządzałam zespołami akanckimi oraz projektami komunikacyjnymi dla największych marek w Polsce i na świecie. Zarządzałam również zespołem specjalistów pracujących dla globalnych marek w firmie technologicznej oferującej rozwiązania SaaS pomagające w maksymalizacji sprzedaży e-commerce. W Danone odpowiadam za szeroko pojęte działania digitalowe oraz media, w tym za tworzenie innowacyjnych kampanii. Posiadam certyfikat DIMAQ Professional, a od 2022 roku jest aktywnym członkiem 2 grup roboczych działających przy IAB Polska (social media oraz video). Entuzjastka Social Mediów zarówno prywatnie jak i zawodowo. Na tegorocznym Forum IAB wystąpiłam (wraz z Adamem Kręgielewskim) z prezentacją – „Short social video – lingua franca digitalu”, która dostała rewelacyjną ocenę (4,83) od Uczestników!!! Digital noszę w sercu, a social media fascynują mnie od początku ich istnienia. Ślędzę rozwój poszczególnych platform, trendy, influencerów. Jestem wewnętrznym trenerem w Danone i edukuję zespoły marketingowe jak robić skuteczną i atrakcyjną komunikację w digitalu (z naciskiem na social media). Szukam innowacyjnych rozwiązań i pomysłów jak skutecznie działać w digitalu, jak tworzyć treści i docierać z odpowiednimi komunikatami do odpowiedniej target grupy. Mam niezywkłą moc otwierania umysłów marketerów na nowe. Sama aktywnie poszukuję nowych możliwości wykorzystywania narzędzi cyfrowych.

Marta Juźwiuk

Digital Project Manager, Adamed Pharma 

Od ponad 12 lat związana jestem z branżą mediową. Moje przedadamedowe, zawodowe życie mocno związane było z agencjami i domami mediowymi (ACR, Zenith, K2Media/Precise; SalesTube) w ramach których realizowałam kampanie directowe oraz programatyczne m.in. takich klientów jak: Nutricia, Carrefour, Adamed, Grupa Pracuj, L’Oreal (Vichy, L’Oreal Proffesionel; La Roche Posay), Filofarm, Nutropharma, Janssen (J&J), Biofarma i wiele, wiele innych. . W K2Precise rozwijałam dział Programmatic, który z czasem objęłam swoją opieką jako Manager. Kochałam i kocham pracę z liczbami oraz poszukiwaniem synergii wszędzie tam, gdzie może pojawić się nasz Klient. 

Niektóre z kampanii, przy których miałam zaszczyt pracować, otrzymały reklamowe Oscary czyli nagrodę Effie Awards, co tylko dodawało mi wiatru w żagle i napędzało do dalszej pracy. W minionym roku, wraz z zespołem Adamed.Expert, otrzymałam wyróżnienie konkursie na Innowacyjny Projekt/Strategię Marketingową roku 2022, co było dla mnie ogromnym wyróżnieniem.

Adam Kaliszewski

Director, Head of Digital Practice, Solski Communications

Szef zespołu Digital w agencji Solski Communications, ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji, specjalizuje się w strategii obecności firm w przestrzeni digitalowej i w komunikacji kryzysowej, śledzi nowe serwisy społecznościowe i zmiany w sposobie korzystania z social mediów przez użytkowników.

Sylwia Kaska

Head of Sales, Proxi.cloud

15 lat aktywnie działa w branży reklamowej – zaczynała swoją drogę kariery w prasie w Bonnier Business Polska wydawcy Pulsu Biznesu, którą następnie kontynuowała w telewizji TVN i odpowiadała za rozwój sprzedaży specjalnej w kanałach tematycznych. Kolejnym krokiem była rola Sales Managera i producenta w firmie z branży produkcji reklamowej, po czym nastąpił powrót do branży reklamy (która jest jej wielką pasją) – tym razem digitalowej jako Sales Manager w YOC gdzie awansowała na rolę szefa sprzedaży. Obecnie pełni rolę Head of Sales w firmie technologicznej zajmującej się kampaniami drive to store bazując na technologii geofance Proxi.cloud. Równolegle Sylwia, pełni także rolę Szefowej grupy roboczej MOBILE przy IAB POLSKA 2023/2024 oraz jest Trenerem DIMAQ Mobile Marketing

Na swoim koncie ma także kilka wystąpień publicznych:

Juror Mixx Awards IAB 2023

Prelegent konferencji Mobile Trends for Experts – 2022

Pomysłodawca i organizator konferencji HowToMobile IAB POLSKA – 2022

Prelegent konferencji HowToMobile IAB POLSKA – 2022

Prelegent konferencji Mobile Trends – 2020

Patrycja Kościołowska

Digital Strategy & Innovation Director, dentsu

Digital Strategy & Innovation Director w dentsu Polska, gdzie odpowiada za strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracowników wewnątrz firmy. 

Founderka newslettera enjoyGrowth!, w którym dzieli się praktyczną wiedzę o tym, jak skalować biznes z wykorzystaniem digitalu. 

Od 2021 r. Mentorka w fundacji Digital University, w której wspiera młode kobiety. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się także ze startupami m.in. w Fundacji TeenCrunch. 

Prywatnie pasjonatka crossfitu, biografii i świadomego życia.

Rafał Książek

menadżer zespołu sprzedaży i marketingu efektywnościowego, PKO Bank Polski

Freelancer od 2014 roku. Od 2021 roku w PKO Banku Polskim odpowiadam za SEO i performance

Maria Kuc-Jędrzejewskia

CEE Media & Digital Lead Consumer Healthcare, Sanofi

Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk

Media Manager EU, pepco

Z branżą reklamową związana jestem od ponad 10 lat, specjalizuję się w strategii komunikacji marki w mediach online. Jako Media Manager Europe w Pepco, do którego dołączyłam prawie 5 lat temu, odpowiadam za budowanie i rozwój strategii mediowej dla wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej jak i Zachodniej, w tym również za otwarcia nowych rynków. Swoją karierę zawodową po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Warszawskim zaczynałam jako dziennikarka radiowa w IAR. W kolejnych latach byłam związana z domami mediowymi MEC oraz Carat, gdzie odpowiadałam za obsługę takich marek jak Orange czy Philips, z którymi zrealizowałam szereg kampanii reklamowych, w tym nagradzanych statuetkami Effie czy Mixx Awards.

Jakub Kwaczyński

Strategy Director, GoldenSubmarine

Od 2017 roku szef strategii agencji GoldenSubmarine.  Juror w konkursach Effie 2022-3, Grand Video Awards 2020 oraz MIXX 2019-21, wspólnie z zespołem zdobywał nagrody branżowe (Effie, KTR, MIXX, Innovation) za projekty agencyjne dla takich marek jak m.in. SKODA Polska, NIVEA czy Wedel. Współautor nagradzanego podcastu o strategii marketingowej „Mamy na to Slajd” autor artykułów i prelegent na konferencjach branżowych. Członek PTBRiO oraz posiadacz certyfikatu DIMAQ. Od 2017 nauczyciel akademicki przedmiotu „Strategia marki” na poznańskim UAM. 

Katarzyna Łukasik

Dyrektor Departamentu Ad Product & Solutions Marketing, Ringier Axel Springer Polska

Od kilkunastu lat działam w obszarze digital marketingu. Najpierw jako specjalista od sprzedaży i optymalizacji kampanii, potem jako liderka departamentu performance i e-commerce w RASP. Odpowiadałam za przychody i koszty, ale także za opracowanie i egzekucję strategii rozwoju. Przez ostatnich kilka lat pełniłam dodatkowo funkcję business ownerki projektu Performance Impact, którego celem było stworzenie ekosystemu rozwiązań technologicznych i date’owych maksymalizujących ROI klientów firmy. W maju tego roku objęłam funkcję Dyrektora Departamentu Ad Product. Jestem w trakcie opracowywania nowej strategii jego działania tak, żeby rozwiązania produktowe, które tworzymy, odpowiadały na zmapowane potrzeby różnych segmentów rynku

Artur Łuszczyński

Digital Strategy & Innovations Director, Starcom

Jako Digital Strategy & Innovations Director w Starcom odpowiedzialny jestem za projekty z zakresu digital & data transformation, rozwój produktów digitalowych i innowacji oraz za poziom merytoryczny przygotowanych strategii digitalowych dla naszych klientów. Ponad 10-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Swoją pracę zawodową rozpocząłem w agencji MediaCom, w 2014 dołączyłem do Starcomu.  Członek grupy roboczej IAB E-commerce i Retail Media.

Krzysztof Majkowski

Operational Excellence, Creative & Influence Lead, YOTTA

Posiada 21-letnie doświadczenie w insightach, badaniach komunikacji, rynku i konsumentów, analityce i nowych technologiach. W Publicis Groupe od 2018 roku, wcześniej pracował w takich firmach jak Ipsos, Nielsen, NM Incite, Face Group, Gemius.

Aleksandra Malicka

Head of Digital, Orange Polska

Jestem doświadczonym menedżerem w obszarze marketingu z ponad 14-letnim stażem i specjalizuję się w kampaniach digital. Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim z zakresu marketingu i zarządzania. Posiadam bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych zarówno w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych, pracując dla takich firm jak Idea Bank, FCA Poland S.A., Allegro oraz Orange Polska. 

W swojej karierze zarządzałam m.in. markami Fiat i Abarth na polskim rynku, wdrażając i optymalizując procesy online. Był0am odpowiedzialna za rozwój i realizację kampanii marketingowych dla produktów finansowych na platformie Allegro oraz za rebranding Allegro Pay Business, co przyniosło jej prestiżową nagrodę Merchant Payment Ecosystem w Berlinie w 2023 roku. 

 

Obecnie pełnię funkcję Head of Digital Marketing w Orange Polska, gdzie kieruję zespołem 12 specjalistów odpowiedzialnych za kampanie digitalowe dla marek Orange, Orange Flex i NJU Mobile. W swojej karierze pochwalić się też mogę epizodem na Uniwersytecie Koźmińskiego,  gdzie dzieliłam się swoją wiedzą z zakresu praktycznego marketingu z studentami. Jestem członkiem Digital Experts Club oraz Marketing Experts Club oraz posiadaczką certyfikatu Dimaq Professional. 

Prywatnie interesuje się podróżami, a swoją pracę łączę z pasją do budowania relacji oraz ciągłego doskonalenia umiejętności w zakresie analizy danych, zarządzania zespołem i realizacji kampanii marketingowych

Michał Małecki

Kierownik Marketingu B2C, Wirtualna Polska Media

Od 13 lat związany z branżą mediowo-marketingową. Kompetencje zdobywał m.in. w agencjach marketingowych i największych grupach medialnych w Polsce, pracując z największymi klientami i markami takimi jak: adidas, Polkomtel czy Mattel. Aktualnie kieruje marketingiem B2C w Wirtualnej Polsce, współtworząc takie projekty jak #Wszechmocne czy Plebiscyt TopSeriale.

Aleksander Mroczek

Performance Strategy Director, KINESSO

Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w branży digital, doskonaliłem swoje umiejętności w zarządzaniu kampaniami, optymalizacji i strategii, zarówno po stronie domu mediowego, jak i wydawcy. Moja wiedza obejmuje szeroki zakres obszarów, w tym platformy wyszukiwania, display, mobile i wideo, co umożliwia mi tworzenie i realizację kompleksowych kampanii internetowych, które przynoszą wymierne rezultaty. Jestem pasjonatem śledzenia najnowszych trendów i technologii w przestrzeni cyfrowej, co pozwala mi na szybkie dostosowywanie się do dynamicznych zmian w branży.

Członek grup roboczych przy IAB SEM, E-commerce, Performance oraz Meta Certified Lead Trainer i Google Marketing Platforms.

Magdalena Mulenga

Digital Manager, iProspect Polska 

Z branżą marketingową związana od 19 lat. Od 10 lat w grupie dentsu gdzie aktualnie odpowiada za zarządzanie kampaniami klientów w obszarze digital marketing. Wcześniej pracowała w domu mediowym, agencji performance marketing oraz agencji e-commerce. Posiada bogate multidyscyplinarne doświadczenie w pracy na styku mediów, performance oraz e-commerce zbudowane dzięki prowadzeniu wielu projektów realizowanych we współpracy z szerokim portfolio klientów. 

Niezależnie od pracy w branży marketingowej Magdalena prowadzi również autorskie projekty w zakresie edukacji dzieci i młodzieży. 

Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Marcin Niemczyk

Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu

Z branżą medialną związany od wielu lat. Obecnie, od lipca 2019 r. doradca Zarządu PBI. Wcześniej, w latach 2005-2019, pracował w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska – początkowo jako Specjalista ds. Analiz, potem Kierownik Zespołu Analiz. W latach 1997-2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A.

Prelegent na konferencjach (Cyberresearch, Kongres Badaczy, Impact Academy), wykładowca SWPS, UJ, współautor Raportu Strategicznego IAB oraz Leksykonu „”Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych””

Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii

Dagmara Olchowik

Industry Manger, Dagmara

Dagmara Olchowik, doświadczony specjalista w dziedzinie marketingu cyfrowego, obecnie związana z Google, gdzie od ponad 5 lat współpracuje z kluczowymi klientami z sektora retail w Polsce. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu online i analityce internetowej, zdobyte zarówno w agencjach, jak i po stronie klienta. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych online. Obecnie wspiera największe marki z branży retail w efektywnym prowadzeniu kampanii marketingowych, wykorzystując zaawansowane narzędzia Google na rynkach lokalnych i międzynarodowych. 

Jarosław Paczek

Digital Communication Deputy Director, Wavemaker

Witam. Mam na imię Jarek. W branży reklamowej od ponad 20 lat. Zacząłem właściwie wraz ze startem internetu. Karierę rozpoczynałem w CR Media Consulting gdzie obsługiwałem internetowo największe wtedy domy mediowe. Głównie był to Starcom i Starlink. Planowałem i kupowałem kampanie dla Coca Coli, dla PZU. Po kilku latach przeszedłem do Mediaedge CIA i pozostaje w strukturach WPP do dziś. Aktualnie w Wavemaker. Obecnie na stanowisku Deputy Director odpowiadam za obsługę IKEA w PL. Wcześniej pracowałem dla wielu marek z różnych branż m.in Nivea, Visa, Coty, Biedronka, USP Zdrowie, Ubisoft, Rankomat i wiele wiele innych.

Aleksandra Pastwa

Digital Marketing Manager, Unilever

W branży od 13 lat, z doświadczeniem zarówno w domach mediowych (Mindshare, Media Direction/PHD), jak i po stronie reklamodawcy (Bionorica, Unilever).

W Unilever zarządza obszarem Digital regionu Europy Środkowo-Wschodniej dla marek B2B – Unilever Food Solutions – Knorr, Hellmann’s czy The Vegetarian Butcher.

Joanna Pełech-Mikulska

CEO/ Managing Director, Blue Eyes Media (BEMedia)

Joanna Pełech-Mikulska: charyzmatyczna manager działu kreatywno-klienckiego w agencji BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu i perswazji w komunikacji. Swoje pierwsze zawodowe kroki stawiała w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbyła 2-letni staż absolwencki w działach marketingu. Po powrocie do Polski, pracowała w polskim oddziale amerykańskiej firmy technologicznej, odpowiadając za kontakty z mediami i kluczowymi partnerami handlowymi. Jest również autorką tekstów i podróżniczką z pasją do śpiewu. 

Agnieszka Petla

Digital Strategy Director, OMD Group

Digitalowa gamechangerka. Od kilkunastu lat związana z branżą mediową. Ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Entuzjastka innowacji, technologii oraz testowania nowych narzędzi i rozwiązań. Autorka kampanii wielokrotnie nagradzanych w konkursach: Effie, Innovation, Mixx Awards oraz Golden Arrow. Prelegentka licznych branżowych konferencji m.in. Forum IAB, InDigital Marketing, Impact Day oraz Forum Marketingu Zintegrowanego. Jej prezentacja o przeciwdziałaniu kreatywnym fraudom została oceniona jako najlepsze wystąpienie Forum IAB 2023. W OMD Group odpowiada za rozwój i optymalizację procesów digitalowych, rekomendacje oraz wdrożenia narzędziowe, a także doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów. Liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora cyfrowych innowacji.

Tomasz Przeździecki

CEO, Game Changer

Marketing oraz gaming – to jego żywioły od lat.

16 lat w branży, pomimo młodego wieku ma już ponad 25 lat doświadczenia w gamingu, bo to jego pasja od dziecka, którą od 2014 połączył z marketingiem.

Od 3 lat na czele najlepszej agencji od Metaverse w Polsce _game changer. 

To już wyższy level przeniesienia i połączenia świata gier i klientów do METAVERSE. 

Wprowadzał skutecznie wiele marek w świat e sportu i gamingu (Wilkinson, Play, Alior Bank, Orbit, Netflix, Łomża itd) a w metaverse: ING, Samsung, Skoda, Żabka, Kubuś Waterrr, Zozole, Adidas i Eobuwie.pl, Chrupersy, Skoda, 

Wielokrotny zdobywca nagród w konkursach branżowych: effie, golden arrow, mixxx awards, cannes young media lions, innovation. 

Maciej Robak

Creative Director, Bees&Honey

Cześć. Nazywam się Maciek Robak, od 4 lat jestem dyrektorem kreatywnym w Bees&Honey, wcześniej przez 13 lat pracowałem w agencji K2, gdzie przeszedłem drogę od junior designera po Creative Group head. Nie byłem jeszcze jurorem w konkursach i myślę, że to może być ciekawe doświadczenie. Mam na koncie kilka nagród branżowych, głównie z ktr. Jednak najbardziej dumny jestem z uznania mnie przez Lurzerz Archive za jesnego z top 200 digital artist worldwide. Do zobaczenia.

Monika Rodriguez

Client Growth Director, Sales&More

13 lat doświadczenia w marketingu online. 

Ostatnie 7 lat w Sales&More to głownie budowanie strategii wzrost w obrębie różnych KPI (sprzedaż/ wizerunek) w kanałach digital.

Wykorzystanie martechu do analizy, wyciągania insightów oraz skalowania biznesu klienta.

Magda Rokicka

Head of Social Media, MediaOn

Head of Social Media w domu mediowym MediaOn. Specjalizuje się w social media marketingu, content marketingu oraz działaniach performance. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej, od marca tworzy autorski podcast „ Wokół Marketingu”. Aktywny członek Grup Roboczych Social Media/E-commerce i Retail Media/Al przy IAB Polska. Gościnnie prowadzi zajęcia z marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz szkolenia branżowe.

Joanna Rozbicka

Project Director, Fuse (OMD Group)

Joanna Rozbicka. Aktywna członkini Grupy Influencer Marketingu IAB i działaczka na rzecz odpowiedzialnego marketingu. Współautorka Przewodnika po Influencer Marketingu oraz Zbioru Dobrych Praktyk Influencer Marketingu. Prelegentka licznych konferencji, a wśród nich m.in. IAB Mixx Awards Conference, IAB How to Influence vs. Marketing, IAB Coffee Talks oraz webinarów, w tym wydarzenia organizowanego wspólnie z UOKiK, poświęconego oznaczaniu współprac twórców z markami. 

Karierę rozpoczęła w agencji Mediacom, w dziale projektów niestandardowych. Od 2018 roku związana z OMD Group, gdzie jako Project Director, z ramienia agencji Fuse, odpowiada za rozwój działań branded contentowych, influencer marketingu, lokowania produktów w TV i online, celebrity endorsement, gaming, działania ambientowe i eventowe. 

Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak: McDonald’s, Reckitt, Mercedes-Benz, B/S/H/, Renault, FedEx, Play, P&G, SKODA, Mars, CocaCola, GSK oraz liczne branżowe nagrody, a wśród nich m.in. Srebrne Effie i Wyróżnienie Golden Arrow za kampanię Play #gamersgonnaplay; Brąz Mixx Awards i Wyróżnienie Golden Arrow za „Uwolnij swoje pasje” dla AliExpress oraz Złote Effie za działania marki Corega).

Urszula Sieńko

Senior Media Projects Manager, Żabka Polska

Od 10 lat pracuję w marketingu i reklamie. Doświadczenie zdobywałam pracując po stronach domów mediowych oraz reklamodawców. Ścieżka kariery nie była przypadkowa. Początek w domach mediowych miał na celu między innymi zrozumienie praktycznej strony planowania komunikacji zarówno offline jak i online – struktur platform zakupowych, barier i możliwości realizacji celów reklamodawcy. Wszystko okraszone potrzebami biznesu agencji mediowej. 

Następnie, już po klienckiej stronie przez przez 2 lata odpowiadałam za komunikację mediową marki 4F i Under Armour w Polsce.

Aktualnie jako Senior Media Projects Manager w Żabce Polska odpowiadam za wszelkie wdrożenia rozwiązań innowacyjnych w ramach mediów digital oraz komunikację aplikacji Żappka. Nic co związane z danymi nie jest mi obce – ukończyłam kierunek związany ze statystyką na SGH (Badania marketingowe i analiza rynku – MIESI). 

Konrad Sochan

Biddable Media & Technology Director, Sigma

Z branżą reklamową związany od 2012 roku. Doświadczenie zdobywał w największych domach mediowych GroupM, OMD, Publisc Group. Od początku związany z programmatik-em. W Sigmie odpowiedzialny za część zakupową na systemach.

Tomasz Stanek

Head of Media, PL&EE, Reckitt (Hygiene)

20 lat doświadczenia w branży mediowej, z tego 17 lat po stronie agencji mediowych (m.in. Zenith, Carat), a ostatnie trzy lata to praca po stronie klienta, Reckitt, gdzie zajmuje się prowadzeniem zespołu mediowego oraz koordynacją działań mediowych na 17 rynkach Europy Wschodniej dla części Hygiene

Piotr Stanoch

Director of Subscriptions Marketing & Growth, Audioteka Group (część WP Holding)

Z branżą digital związany od 2008 roku.

Doświadczenie zdobywał w najbardziej efektywnych agencjach: OMD, Digital Resolution, Novem. 

Były CMO Carsmile, platformy najmu i leasingu online, części grupy OLX. 

W ramach holdingu WP odpowiadał za marketing marek Domodi i Allani. Obecnie Dyrektor marketingu i growth Audioteka Group (Audioteka, Pilot WP i OpenFM).

Wielokrotny prelegent IAB Internet week oraz Forum IAB. Laureat MIXX Awards. Jeden z pierwszych w Polsce certyfikowanych Dimaq Professional.

 

Wojciech Starzewski

Online Sales Manager, Samsung

Ponad 10 letnie doświadczenie w branży digitalowej zdobywał po stronie wydawcy, agencji UX, sieci afiliacyjnej, domu mediowego i klienta. Od 4 lat związany z Samsung, gdzie odpowiada za obszar retail mediów i współpracy z partnerami e-commerce. Trener DIMAQ. Prywatnie pasjonat disc golfa.

Katarzyna Strzelczyk

Brand Management Expert, Allegro

Ponad 12 lat w obszarze social media a obecnie szczegolnie Influencer Marketing w social media wraz z planowaniem i skalowaniem dzialan paid media w kampaniach influencerskich. Od ponad 6 lat w Allegro sprawiam, ze ROI social media upper funnel jest pozytywny.

Krzysztof Szatecki

VP | Digital Acquisition Head | Strategy and Business Development Director, Bank Handlowy / Citibank1

Od 12 lat buduję strategie marketingowe i komunikacyjne nastawione na zwiększenie sprzedaży w Internecie. Łączę wykorzystania najnowszej technologii marketingowej adresując realne wyzwania biznesowe organizacji.

Michał Szczur

Head of Digital Strategy & Training, MIndshare Polska

Master Trener DIMAQ, członek Grup Roboczych IAB ds. Badań oraz Mobile, koordynator mSpark w Mindshare. Wielokrotny prelegent m.in. na Purple Day, Forum IAB, IAB How To, DIMAQ Day, Kongres PTBRiO. Z domem mediowym Mindshare związany od 14 lat. Doświadczenie zdobywał realizując kampanie m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG Electronics, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow, Mixx Awards i InnovationAd. Od kilku lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu digital marketingu oraz wdrażaniem nowoczesnych technologii w strategiach marketingowych.

Michał Szynal

CEO, FormUp

W branży od 2007 – początkowo AM w Interia.pl, później szef działu agencyjnego sprzedaży w sieci afiliacyjnej Novem, później szef działu agencyjnego sieci reklamowej IDM net (oraz poboczności jak sieć afiliacyjna Afilo.pl, sieć reklamy kobiecej 4clover.pl, biznesowej – Bizad). Później szef działu performance Socializer – po wchłonięciu przez Dentsu Socializera  – szef połączonych działów performance – Sociliazer oraz Isobar – jako COO Performance Department Isobar.  od 9 lat  – założyciel i prezes agencji performance FormUp.

Zuzanna Śleszyńska

co-founder, Lettly

Zuzanna Śleszyńska, współzałożycielka i dyrektor kreatywna strategicznej agencji influencer marketingu Lettly. Od 12 lat działa w branży e-commerce, digital marketingu. Odczarowuje złą sławę rynku influencerów, tworząc kampanie dla marek tj. Zalando, Adidas, HBO, Vichy, YSL, Skoda czy T-Mobile. Lauretka rankingu Forbes 30 under 30, mentorka programu Google Launchpad, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego. W każdej prezentacji umieszcza przynajmniej jeden gif z Beyoncé.

Hubert Świtalski

Business Director, Doubleverify

Od 2021 Business Director w DoubleVerify, odpowiedzialny za 16 rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę. Przed DV pełnił rolę Regional Managera CEE w Meetrics. Doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach jak Agora, Stroer Media czy Polsat Media. Szef grupy roboczej Ad Standards IAB Polska. Obecnie jest również wykładowcą na Collegium Civitas, gdzie pomaga studentom z polski i zagranicy poznawać arkana jakości w digital marketingu.

Roman Terelak

VP, Space Cat Industries

Z marketingiem związany od 15 lat. Zdobywał doświadczenie w agencjach kreatywnych, digitalowych i eventowych, zarządzając kampaniami dla największych marek. W latach 2014-2019 pracował w sieci Dentsu w spółkach Isobar, Posterscope i Dentsu X gdzie odpowiadał za zespoły obsługujące klientów agencji i zarządzał działami New Business. W 2020 roku dołączył do zespołu CEE TikToka jako Business Partnerships Manager pracując z markami technologicznymi, telekomunikacyjnymi i e-commerce. Do zarządu agencji Space Cat Industries, zajmującej się komunikacją Short Video i obsługą marek na TikToku, dołączył pod koniec 2021 roku. Zdobywca Innovation Awards, KTR, Effie i Golden Arrow.

Piotr Wojtczak

Head of Customer Marketing, Intermarché Polska

Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru CX, w szczególności związanych z: digital marketingiem, loyalty, omnichannel oraz e-commerce. 

Od 2016 r. związany z branżą retail.

Od 2019 r. współpracuje z Grupą Muszkieterów w Polsce z siecią spożywczą Intermarché, gdzie odpowiada za łączenie świata online z offline.

Zawsze zorientowany na klienta. Pasjonat i entuzjasta neuromarketingu.

Magdalena Wysocka

Head of TikTok & Microinfluencers, GetHero

Od 4 lat zarządzam zespołem specjalizującym się w prowadzeniu kampanii influencer marketingowych z udziałem mikroinfluencerów w szczególności na platformach skupionych wokół pionowego wideo (TikTok, Instagram, YouTube). Najczęściej pracuję z klientami z kategorii FMCG oraz Beauty, a ponadto reprezentuję największych Twórców internetowych w Polsce (Ekipa, GenZie, Thunder, Dominik Rupiński, Marlena Sojka) i blisko współpracuję z nimi na co dzień.

Jako pracownik dydaktyczny jestem związana z Uniwersytetem SWPS, gdzie skupiam się na obszarach tematycznych związanych z mediami społecznościowymi. Przez okres 3 lat koordynowałam również proces badawczy badania i współtworzyłam raport pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”, publikowany przez agencję GetHero. Mam na swoim koncie liczne wystąpienia na konferencjach marketingowych, a także przeprowadzone webinary i publikowane w mediach branżowych artykuły eksperckie.

Jestem także członkinią Grupy Roboczej Influencer Marketing, działającej w strukturach IAB Polska oraz laureatką nagród IAB MIXX Awards i Effie Awards.

Dariusz Wyżga

Digital Manager, MASPEX

Head of Digital w MASPEX, gdzie od ponad 3 lat kieruje zespołem specjalistów i strategów odpowiedzialnych za wszystkie działania digitalowe marek w portfolio Grupy. Wcześniej przez ponad 6 lat dowodził działaniami marketingu cyfrowego w Agencji YOHO jako Head of Digital realizując projekty dla firm takich jak Royal Canin, Luxottica, Amway, Shell, Geberit, Mondelez, Valeo czy Novo Nordisk. Zdobywał też doświadczenie jako UI/UX designer oraz front-end developer. Prywatnie: ex pro-gamer dywizji CS Frag Executors, „psychofan” nowych technologii, AI i urządzeń mobilnych.

Grzegorz Zaletański

Digital Sales Expert , mBank

Cześć 🙂

Mam na imię Grzegorz. Pochodzę z Ustrzyk – małego miasteczka w Bieszczadach, na codzień mieszkam i pracuję w Warszawie. Jestem absolwentem SGH na kierunku Finanse i rachunkowość. Już na studiach licencjackich starałem się łączyć zainteresowanie finansami i ekonomią z marketingiem. Poskutkowało to obroną pracy licencjackiej na temat wykorzystania kanałów online w promocji usług finansowych oraz specjalizacją z zakresu komunikacji marketingowej. Współkoordynowałem także kilka studenckich projektów, w tym konferencję Inspiring Solutions o zastosowaniu rozwiązań IT w biznesie. 

Swoją zawodową przygodę rozpoczynałem w firmach FMCG, gdzie po raz pierwszy zetknąłem się z e-commerce i marketingiem od praktycznej strony. Przy współpracy z agencjami, tworzyłem komunikację i kampanie dla takich marek jak m.in. Żywiec czy Schwarzkopf. Od ponad 3 lat pracuję w bankowości. Wcześniej w banku BNP Paribas, a obecnie w mBanku, zajmuję się performance marketingiem online. Zarządzam zarówno strategią sprzedaży poszczególnych produktów w kanałach cyfrowych, jak i na bieżąco koordynuję kampanie w kanałach takich jak afiliacja, social media, programmatic czy search ads. Aktualnie jestem odpowiedzialny za cyfrową akwizycję klientów indywidualnych dla mBanku.

Na swojej zawodowej ścieżce aktywnie uczestniczyłem w różnego rodzaju kursach i szkoleniach związanych z e-commerce i digital marketingiem co zaowocowało m.in. certyfikatem DIMAQ Professional. Interesując się szeroko pojętym światem cyfrowym podjąłem także kolejne studia z dziedziny Socjologii Cyfrowej, dzięki którym pogłębiam swoją wiedzę o takich tematach jak badania marketingowe, rozwój narzędzi AI czy Big Data.

Michał Żelażewski

Wiceprezes Zarządu, Grupa Sarigato

Cześć 🙂 Michał od 11 lat rozwija Grupę Sarigato w roli VP. Uczestniczył w bardzo dużej ilości projektów komunikacyjnych i mediowych. Cały czas na pierwszej linii frontu z Klientami.

GRUPA A GRUPA B GRUPA C
Commerce Artificial Intelligence Best Use of Social Media
Data Driven & Precision Marketing Brand Awareness & Positioning Innovation Solution
Digital Public Relations Consumer Experience Limited Budget
Launch Content Marketing MIXX for Good Purpose
Offline Digitizing Games & eSport Performance Marketing
Online Marketing with Influencer
Jurorzy – Grupa A Jurorzy – Grupa B Jurorzy – Grupa C
Anna Czubaszek Małgorzata Boerner Justyna Bednarska
Mateusz Garbarczyk Michał Brewczyński Krzysztof Dumbal
Mateusz Hasior Katarzyna Cieślik Beata Dziwulska
Adam Kaliszewski Olga Długołęcka Łukasz Getter
Sylwia Kaska Marta Dunin Piotr Grabowski
Łukasz Kępiński  Maciej Dutkowski Anna Gruszka
Patrycja Kościołowska Katarzyna Furowicz Roman Grygierek
Rafał Książek Mateusz Górecki Michał Hertel
Jakub Kwaczyński Miłosz Jacyna Marta Jarkiewicz
Artur Łuszczyński Adrianna Kubik Marta Juźwiuk 
Aleksandra Malicka Agnieszka Kuczyńska Maria Kuc-Jędrzejewskia
Michał Małecki Krzysztof Majkowski Katarzyna Łukasik
Marcin Niemczyk Aleksandra Pastwa Aleksander Mroczek
Dagmara Olchowik Tomasz Przeździecki Magdalena Mulenga
Jarosław Paczek Maciej Robak Monika Rodriguez
Joanna Pełech-Mikulska  Joanna Rozbicka Piotr Stanoch
Agnieszka Petla Konrad Sochan Wojciech Starzewski
Magda Rokicka Tomasz Stanek Katarzyna Strzelczyk
Urszula Sieńko Zuzanna Śleszyńska Michał Szczur
Krzysztof Szatecki Hubert Świtalski Michał Szynal
Roman Terelak Piotr Wojtczak Grzegorz Zaletański 
Magdalena Wysocka Dariusz Wyżga Michał Żelażewski