IAB MIXX Awards 2024
NOMINACJE

Artificial Intelligence

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Prompty Miłości – najśmieszniejszy sercowy doradca AI CANAL+ (serial „Algorytm Miłości”) Havas PLAY, CANAL+ Polska
Saving The Voice Of The Ghetto Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett

Best Use of Social Media

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Influencerzy (BA!)ROKU Netflix (serial „1670″) Altavia Kamikaze + K2
Lubella Makaroniki Grupa Maspex (Lubella) Feeders Agency, Agencja DDOB
Social Media jako sposób na budowę fenomenu THE OFFICE PL CANAL+ (serial „THE OFFICE PL”) Havas PLAY, CANAL+ Polska

Brand Awareness & Positioning

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Co znaczy WW? Lotte Wedel (WW) Digital Kingdom, Zenith
Daj z siebie 1,5% Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! Saatchi & Saatchi, Zenith, LiquidThread
Pepsi Space Pepsi-Cola General Bottlers Poland (Pepsi) Feeders Agency, Zenith
Repozycjonowanie marki Pandora jako full-house jewelry brand Pandora Jewelry CEE (Pandora) iProspect 
Z dwóch stron muru  Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett, Zenith

Commerce

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
PSHHH! IT’S GAME TIME – Pepsi x Pyszne.pl x Fortnite Pepsi-Cola General Bottlers Poland (Pepsi) i Sto2 (Pyszne.pl) Zenith, Sips & Bites (PepsiCo’s in house agency), Instreamly, Pyszne.pl

Consumer Experience

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Miasto ING w Roblox „Nie daj się wkręcić w sieci” ING Bank Śląski (Konto Mobi 13-17) GONG, MediaHub, ING Bank Śląski, Game Changer
Na oddanie najlepsze strofowanie Polski Standard Płatności (BLIK – Przelewy na telefon) Spark Foundry, Change Serviceplan
Saving The Voice Of The Ghetto Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett

Content Marketing

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Influencerzy (BA!)ROKU NETFLIX  (serial „1670″) Altavia Kamikaze + K2
Nie mówmy o seksie Storytel Polska Polot, Przestrzeń, Storytel Polska
Przetargowe BINGO Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Mindshare Polska, 180heartbeats + JUNG v MATT
Te końce świata ING Bank Śląski (Aplikacja Moje ING z kontem Mobi) GONG, MediaHub, ING Bank Śląski, Papaya Films

Data Driven & Precision Marketing

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Efektywna nauka z ProfiLingua Tutore Poland (ProfiLingua) FormUp
EMOTIONAL INDEX, czyli jak „T-mobile na kartę” budzi emocje! T-Mobile Polska Mindshare Polska, GroupM, Ringier Axel Springer Polska
Nadeszła era Galaxy AI SAMSUNG (Samsung Galaxy) 5BONSAI, Samsung, Leo Burnett
Pepsi Movies Pepsi-Cola General Bottlers Poland (Pepsi) Zenith, Sips & Bites (PepsiCo’s in house agency)

Digital Public Relations

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Dorzuć misie, czyli jak STS poruszył tysiące serc STS STS
Przetargowe BINGO Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Mindshare Polska, 180heartbeats + JUNG v MATT
Saving The Voice Of The Ghetto Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett
Zawodowe tabu – o czym (nie) rozmawiamy w pracy? Aplikuj.pl Lightscape

Games & eSport

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Miasto ING w Roblox „Nie daj się wkręcić w sieci” ING Bank Śląski (Konto Mobi 13-17) GONG, MediaHub, ING Bank Śląski, Game Changer 
Rowerowa Planeta Skody Škoda PHD, Dentsu Creative, Game Changer
Wirtualna zabawa, realny wpływ! Kraina Hochland w Good Town Hochland Polska Game Changer, Value Media

Innovation Solution

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Co się stało z Kacprem? Nowy sposób na oglądalność serialu CANAL+ (serial „BELFER”) Havas PLAY, CANAL+ Polska
EMOTIONAL INDEX, czyli jak „T-mobile na kartę” budzi emocje! T-Mobile Polska Mindshare Polska, GroupM, Ringier Axel Springer Polska
Fishing For Data Bank BNP Paribas Bank BNP Paribas, Havas Engage Warsaw, Publicis Worldwide Poland, Havas Media
#Niskie ceny dla wszystkich  Eurocash Franczyza (Delikatesy Centrum) Mindshare Polska, Brain

Launch

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Donut Trzech Króli Stokson (Dooti Donuts) GetHero, Trzask! Studio 
Hortex Mystery Ice – Insight z gamingu w sklepowej lodówce Polski Ogród (Hortex – Mystery Ice) KERRIS
Knorr: Mac’N Cheese. Jesz jak chcesz. Unilever (Knorr) Polot, Mindshare Polska
What The Snack Lotte Wedel (Wedel Snack) JU:, East Eventz, Zenith, 2012agency, GoldenSubmarine, LiquidThread
YSL Loveshine L’Oreal Polska (YSL Beauté – Make up) Wavemaker, Enyo

Limited Budget

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Przetargowe BINGO Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Mindshare Polska, 180heartbeats + JUNG v MATT

MIXX for Good Purpose

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Najtrudniejszy szlak w Polsce w VR dla każdego bez wyjątku Škoda (ŠKODA ENYAQ) GoldenSubmarine, PHD, Good Fellas
Niewidzialne psy Schronisko Na Paluchu im. Jana Lityńskiego Saatchi & Saatchi, Zenith, Yotta
OLX Praca – Zawód po 50-tce OLX Przestrzeń, Mindshare Polska, OLX
Ryzykanci Gazeta.pl TWIN .collective, Panowie Programiści
To Twój Wybór. Idź na wybory! Fundacja im. Stefana Batorego Mindshare Polska, VML

Offline Digitizing

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Bieg Rossmann Run z aplikacją Rossmann Zenith
Fishing For Data Bank BNP Paribas Bank BNP Paribas, Havas Engage Warsaw, Publicis Worldwide Poland, Havas Media

Online Marketing with Influencer

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Decathlon Challenge Decathlon Polska  Przestrzeń, Decathlon Polska, GetHero
Donut Trzech Króli Stokson (Dooti Donuts) GetHero, Trzask! Studio 
Gotowanie z Ptasim Mleczkiem® Lotte Wedel (Ptasie Mleczko®) LiquidThread, Zenith
Miasto ING w Roblox „Nie daj się wkręcić w sieci” ING Bank Śląski (Konto Mobi 13-17) GONG, MediaHub, ING Bank Śląski, Game Changer 
Rowerowa Planeta Skody Škoda PHD, Dentsu Creative, Game Changer

Performance Marketing

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Challenge accepted! Jak zwiększyć sprzedaż w czasie kryzysu? Wonga.pl iProspect  
Efektywna nauka z ProfiLingua Tutore Poland (ProfiLingua) FormUp
Small budget, big splash! Podejście oparte na danych Estée Lauder Companies (Origins) Dentsu X
Wybory 2023 STS STS

Zwycięzców IAB MIXX Awards 2024 ogłosimy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 26 listopada w Warszawie.