IAB MIXX Awards 2025
NOMINACJE

Best Use of Artificial Intelligence

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
AI w służbie ROAS Audioteka Group Audioteka Group

Best Use of Social Media

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Admin Komputronik. Więcej niż Admin. Komputronik Brand Kolektyw, Sales&More
Flamin’ Hot x Kinny Zimmer PepsiCo (Flamin’ Hot) Zenith, DDB Warszawa, SBM Label
LIDL Polska wchodzi na TikToka LIDL Polska SpaceCat
MediaMarkt – Handlujemy Najlepszym Towarem Media Markt Publicis Warsaw
Ptasie Mleczko® – Obieraczka do pianek LOTTE Wedel (Ptasie Mleczko®) Plej, LOTTE Wedel, Falou, Zenith

Brand Awareness & Positioning

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Emerytura jest bliżej, niż myślisz ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media
Flavour Battle PepsiCo (Lay’s) Zenith, Sips&Bites, Cut The Mustard
Launch Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel LOTTE Wedel (Fabryka Czekolady E.Wedel) GoldenSubmarine, Zenith, Lettly, Twin Collective
Miej na to Magne B6! Opella Healthcare Poland (Magne B6) PHD, FCB Health Spark

Consumer Experience

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Cukiernia Lubella Grupa Maspex (Lubella) Feeders Agency
Masz coś pod spodem Answear.com, Durex Answear.com, DDB Warszawa, Durex, OMD Group
McDonald’s x Bambi McDonald’s Polska OMD Group, DDB Warszawa, Panowie Programiści, MassiveMusic Warsaw, 24/7 Communication, Dentsu Creative, Endorfina Events
Virtual Vibes zmienia oblicze festiwali! Virtual Vibes Game Changer, Unmute

Content Marketing & Digital Public Relations

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Emerytura jest bliżej, niż myślisz ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media
LeŚnia Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku
Nauka biznesu po polsku z „Edukacją XD” CANAL+ Polska CANAL+ Polska
Ptasie Mleczko® – Obieraczka do pianek LOTTE Wedel (Ptasie Mleczko®) Plej, LOTTE Wedel, Zenith, Falou
Work Sport Balance w Decathlon Decathlon GetHero, Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom by WPP Media

Data Driven & Precision Marketing

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Jak z chaosu zrobić hit? Feed, który zmienił zasady gry VOD CANAL+ Polska Sales&More
Podróż za miliard Rainbow Bluerank, Full Stack Experts
Słodki powrót Chocolissimo Chocolissimo FormUp
Z gazetki do koszyka. Z danych do decyzji PepsiCo (Lay’s, Pepsi, Doritos, Lipton) Gazetkowo, PepsiCo

Games & eSport

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media, Game Changer
InPost GeoGraf – aktywacja influencersko-gamingowa InPost InPost, UCK Agency
Virtual Vibes zmienia oblicze festiwali! Virtual Vibes Game Changer, Unmute

Launch

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
eCommerce First Launch magnezu dla dzieci od lidera Magne B6 Opella Healthcare Poland (Magne-B6 Kids) PHD, PTR Digital, McCANN Poland
Konto Mobi dla dzieci 6-12 lat z Apką Moje ING ING Bank Śląski BRAIN, GONG, Mullenlowe Media
Launch Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel LOTTE Wedel (Fabryka Czekolady E.Wedel) GoldenSubmarine, Zenith, Lettly, Twin Collective
Weź to na gorąco Żabka Polska Value Media, CUKIER WORKS, H2O Creative

Limited Budget

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
IKEA DZIEŃ SNU IKEA Retail Wavemaker by WPP Media, Loyalty Point, IKEA Retail
Na walentynki kwiaty zwiędną, a śledzik zostanie Lisner KERRIS

MIXX for Good Purpose

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Czy to normalne? Instytut Dobrej Śmierci Twin Collective
Kampania społeczna „Ona temu winna?” Fundacja Centrum Praw Kobiet Opus B
Oblicza Weterynarii AZAN (Brit Veterinary Diet) Cut the Mustard, Performance Group
Rozlicz Ból Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali Publicis Warsaw, MSL, Panowie Programiści, MBrige, PMX, Publicis Groupe Poland
Strzel kasą na zwierzaki OTOZ Animals Kierunek Kreatywny, OTO Film, Vein Postproduction

Offline Digitizing

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Burger Drwala koloruje zimę McDonald’s Polska OMD Group, DDB Warszawa, 24/7 Communication, Panowie Programiści
Cukiernia Lubella Grupa Maspex (Lubella) Feeders Agency
House of Kaktus Froneri (Kaktus) Polot
Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka Fundacja Itaka (Infolinia 116 000 – Telefon w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka) Screen Network, Fundacja Itaka
Wytwórnia Pamięci Muzeum Powstania Warszawskiego FMCGO, Havas PLAY

Online Marketing with Influencer

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
„Roślinnie, Zawsze Pysznie!” Danone (ALPRO) STOR9, Essence Mediacom by WPP Media, Danone
Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media, Game Changer
LIDL Polska wchodzi na TikToka LIDL Polska SpaceCat
Unieś rzęsy do samego nieba! L’Oreal Polska (Maybelline New York) MullenLowe Warsaw, Wavemaker by WPP Media, Enyo

Performance Marketing

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Black Sales Weeks w Komfort Sklepy Komfort Labcon, Value Media, SalesTube
Jak wygrać bez wchodzenia w wojnę cenową? Bank Pekao S.A. Sales&More
Podróż za miliard Rainbow Bluerank, Full Stack Experts
Słodki powrót Chocolissimo Chocolissimo FormUp
Wybory to nasz sport zawodowy! STS STS

Retail Media

KAMPANIA KLIENT (MARKA) ZGŁASZAJĄCY
I WSPÓŁZGŁASZAJĄCY
Album Piękna Unilever (Dove), Rossmann Mindshare by WPP Media, Yellow Cups, That One Agency
eCommerce First Launch magnezu dla dzieci od lidera Magne B6 Opella Healthcare Poland (Magne-B6 Kids) PHD, PTR Digital, McCANN Poland

Zwycięzców IAB MIXX Awards 2025 ogłosimy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 25 listopada w Warszawie.