W tym roku w zestawie kategorii konkursowych zagościły dwie zupełnie nowe: Customer Experience oraz Digital Public Relations. Zachęcamy do zgłaszania swoich kampanii w tych kategoriach, a o tym, jak najlepiej to zrobić, na co zwrócić uwagę oraz jakich kampanii szukamy opowiadają sami Jurorzy konkursu. Obejrzyj wideo z ich wypowiedziami!

FIlip Beźnicki, opowiada o kategorii Customer Experience:

Joanna Berlińska opowiada o kategorii Digital PR:

Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2022 przyjmujemy do 18 sierpnia!


IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.

Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań jako firmy członkowskie IAB Polska.