O konkursie

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.

Organizowany jest już blisko 10 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od początku swojego istnienia nieustannie wyznacza standardy kampanii interaktywnych w Polsce.

Adresowany jest zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs zarówno dla dużych jak i małych budżetów. Warunkiem jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Główną ideą MIXX Awards jest ocena kampanii reklamowych jako całości. To unikalny konkurs, gdzie każdy zgłoszony projekt rozpatrywany jest pod kątem wszystkich kluczowych dla reklam aspektów:

  • strategia,
  • wykonanie i wykorzystanie mediów,
  • rezultaty i ROI,
  • kreacja reklamowa.

Miks tych kryteriów składa się na holistyczną ocenę końcową każdej kampanii.

Od czerech lat konkursowi towarzyszy Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja oparta wyłącznie o prezentacje bazujące na case studies.

Tradycja Mixx Awards sięga 2005 roku,kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej.

Sponsorzy

wp_nowe
adform2a

SPONSORZY KATEGORII

nowy3
nowy2
nowy1
nowy1
nowy3
nowy2
nowy1
nowy2
nowy1
nowy2
nowy3
nowy1
nowy1

PATRONI MEDIALNI

social2
mpk3
mmp
mmp24
mplus
om
nowy2
mwp
DGP1
1a
bankier-logo-300x200_2

AUDYTOR KONKURSU

PwC_fl_c

WSPÓŁPRACA

gs
wsp1a
wsp2a
2a
nowy2a
nowy
nowy2a
nowy2
nowy2
nowy2
nowy1
nowy3

AKREDYTACJA

nowy1