W ten sposób od 12 lat wyznaczamy standardy kampanii interaktywnych w Polsce.
Konkurs adresujemy zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.
Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów:
strategia
kreacja reklamowa
wykonanie i wykorzystanie mediów
rezultaty i ROI
Zgodnie z naszym zamysłem, zwycięskie prace mają inspirować, wskazywać przyszłe trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej. Mają też służyć edukacji rynku w zakresie najskuteczniejszych rozwiązań w reklamie cyfrowej.
Dlatego wyróżniamy te kampanie, które zaciekawiają, poruszają i angażują najsilniej, a przede wszystkim najefektywniej zachęcają do zamierzonych przez twórców interakcji z marką.
Tradycja Mixx Awards sięga 2005 roku,kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej.