W dniach 2- 3 listopada 2016 odbyły się kolejne obrady jury Mixx Awards 2016. To kluczowe spotkanie, podczas którego zostały wybrane nominacje do konkursu, a w konsekwencji również zwycięzcy Mixx Awards 2016.

W tym roku obrady2jurorzy mieli trudne zadanie, do konkursu zakwalifikowała się bowiem rekordowa liczba 218 zgłoszeń – ponad 2 razy więcej niż w roku ubiegłym.

 

Widać, że prestiż nagrody Mixx Awards rośnie z roku na rok. Liczba zgłoszeń zdecydowanie przełożyła się na ich jakość. My w naszej grupie wybieramy kampanie, które mają świetną efektywność. I może strategicznie nie są konceptami rewolucyjnymi, ale ich efektywność sprawia, że powinny być co najmniej nominowane – komentuje na gorąco Przemysław Bartkowiak,  przewodniczący grupy eksperckiej Efektywność.

 

 

jurymixx

Jest dużo zaskoczeń w tym konkursie. W zgłoszonych projektach najbardziej zaskakuje dojrzałość myślenia o biznesie i komunikacji marketingowej. Z całą pewnością jest widoczny progres, który dokonał się po latach i rozwój w naszym myśleniu o marketingu i reklamie w nowych mediach, a przecież pod tym kątem oceniamy kampanie w Mixx Awards – mówi Sebastian Umiński, juror grupy eksperckiej Efektywność.

 

Najsilniejszym trendem, który przewija się w tegorocznych kampaniach jest wykorzystanie influencerów. Są też kampanie, które zdecydowanie przełamują schematy i trzeba być dumnym z marketerów, którzy takie kampanie zdecydowali się tworzyć – podsumowuje Piotr Piętka, wiceprzewodniczący jury Mixx Awards 2016.

Wyczekiwane przez wszystkich nominacje do nagród Mixx Awards 2016 zostaną ogłoszone w poniedziałek, 7 listopada.

Więcej informacji o jurorach tegorocznej edycji Mixx Awards można przeczytać TUTAJ.