Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to Daniela Czoka, Dyrektora Marketingu w LG Electronics Polska i jurora tegorocznej edycji konkursu. Daniel uczestniczył w pracach grupy jurorskiej C, która oceniała kampanie w 4 kategoriach: Commerce, Content Marketing, Digital Public Relations i Games & eSport.
Daniel Czok,
Dyrektor Marketingu
w LG Electronics Polska
- Jak przebiegały obrady? Które z ocenianych przez Was kategorii są Twoim zdaniem najsilniej reprezentowane?
Obrady jury MIXX Awards to żadne spotkanie towarzyskie, a raczej bardzo żarliwa dyskusja za i przeciw argumentom padającym na forum. To ze wszech miar bezcenne zderzenie opinii, gdy przy stole połączyło się pewnie ponad 200 lat doświadczeń branży marketingowej zdobytej na przeróżnych rynkach konsumenckich i w różnych rolach.
Samo przejście przez takie sito krytyki i ognia to dla wyróżnionych prac już będzie powód do satysfakcji. Zwłaszcza w niesamowicie mocno obstawionych w tym roku kategoriach Content Marketing oraz Games & eSport.
- Co o polskim rynku reklamy mówią kampanie, które miałeś okazję oceniać?
Zachwycała pomysłowość i odwaga. Widzimy w kampaniach coraz to trafniejsze opieranie ich na dobrze wychwyconych w czasie, prawdziwych, naszych, polskich insightach konsumenckich. Do tego nieraz chirurgiczna precyzja w dobieraniu komunikacji do grupy celowej. A nade wszystko napawa optymizmem na przyszłość sięganie już teraz coraz śmielej po nowe technologie komunikacji, interakcji i angażowania ludzi. Jest w polskim marketingu i reklamie zdecydowanie dobry duch i potencjał dalszego rozwoju.
Kampanie nominowane do nagród ogłosimy 27 października. Gala IAB MIXX Awards 2022 odbędzie się 24 listopada w Warszawie w Warszawie. Szczegóły wkrótce.