Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to Łukasza Walczaka, Board Member & Sales Director w GetHero oraz jurora tegorocznej edycji konkursu. Łukasz uczestniczył w pracach grupy jurorskiej D, która oceniała kampanie w 3 kategoriach: Consumer Experience, Limited Budget, Online Marketing with Influencer.

 

 

 

Łukasz Walczak,
Board Member & Sales Director
w GetHero

  • Jak przebiegały obrady? Które z ocenianych przez Was kategorii są Twoim zdaniem najsilniej reprezentowane?               

Emocjonalna dyskusja poparta celnymi argumentami – myślę, że w ten sposób najlepiej można opisać obrady naszej grupy jurorskiej. Energia towarzysząca głosowaniu była niesamowita – szczególnie w przypadku kategorii Online Marketing with Influencer, w której niemal wszystkie zgłoszone kampanie reprezentowały bardzo wysoki poziom.

  • Co o polskim rynku reklamy mówią kampanie, które miałeś okazję oceniać?

Widać jak na dłoni, że rodzimy rynek reklamowy jest niezwykle konkurencyjny, a małe i średnie agencje z powodzeniem rywalizują z największymi graczami i przedstawicielami globalnych sieci. Cechy, które stanowią o sile naszej branży to już nie tylko pomysłowość czy oryginalność, ale też łatwość w adaptacji cyfrowych rozwiązań i najnowszych technologii na potrzeby realizacji przełomowych koncepcji.

 

Kampanie nominowane do nagród ogłosimy 27 października. Gala IAB MIXX Awards 2022 odbędzie się 24 listopada w Warszawie w Warszawie. Szczegóły wkrótce.