Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to Martę Wojciechowską, Senior PR Manager w Nutricia (DANONE) i jurorkę tegorocznej edycji konkursu. Marta uczestniczyła w pracach grupy jurorskiej C, która oceniała kampanie w 4 kategoriach: Commerce, Content Marketing, Digital Public Relations i Games & eSport.

 

Marta Wojciechowska,
Senior PR Manager
w Nutricia (DANONE)

  • Jak przebiegały obrady? Które z ocenianych przez Was kategorii są Twoim zdaniem najsilniej reprezentowane?               

Obrady jury super – bo przecież świetnie się pracuje w miłym towarzystwie :). Mamy mocnych kandydatów w kategoriach Games & eSport i Content Marketing – projekty odpowiadające na konkretne wyzwania, kreatywne i poparte wynikami. Ja szczególnie kibicuję trzem, licząc na złoto dla nich.

  • Co o polskim rynku reklamy mówią kampanie, które miałeś okazję oceniać?

Wśród zgłoszeń przeważały jednak standardy. Większość z nich to oczywiście dobrze zrealizowane działania, jednak bez nacisku na nieszablonowość i kreatywność. Świadczyć to może o nastawieniu marketerów do lokowania budżetów w projekty nastawione na osiągnięcie konkretnych celów biznesowych przy wykorzystaniu sprawdzonych narzędzi.

A szkoda, bo jedno drugiego nie wyklucza a wychodzenie poza schemat wcale nie musi być dodatkowym kosztem.

 

Kampanie nominowane do nagród ogłosimy 27 października. Gala IAB MIXX Awards 2022 odbędzie się 24 listopada w Warszawie w Warszawie. Szczegóły wkrótce.