Włodzimierz Schmidt o rozwoju konkursu i całej branży digitalowej

Prezes Zarządu IAB Polska mówi o tym, jak zmieniał się konkurs na przestrzeni lat dostosowując się do dynamicznego rozwoju całej branży reklamy internetowej w Polsce.

Anna Iller o kampaniach tegorocznej edycji konkursu

Anna Iller, przewodnicząca jury konkursu MIXX Awards 2019, Branded Content Manager w Grupie Allegro opisuje ostatnią edycję konkursu na tle poprzednich.

Robert Wielgo o specyfice oceny kampanii w konkursie.

Członek Zarządu IAB Polska o specyfice nagradzania i elementach oceny kampanii w konkursie, a także o trendach charakteryzujących zwycięskie projekty.

Dawid Szczepaniak – CZŁOWIEK ROKU

Executive Creative Director / Partner w VMLY&R Poland, zdobywca nagrody CZŁOWIEK ROKU, mówi o coraz większej dostępności produktów dla grup wykluczonych społecznie i tym samym włączania ich do komunikacji marketingowej, a także o rosnącej roli działań zaangażowanych społecznie w budowaniu wizerunku marek.

OMD – DOM MEDIOWY ROKU

Jakub Bierzyński – Prezes Zarządu OMD, zdobywcy nagrody Dom Mediowy Roku opowiada o kondycji branży internetowej – o jej dojrzałości, a także o wyzwaniach przed jakimi stoi, oraz o czynnikach, które spowodowały, że wydatki na reklamę online są obecnie wyższe niż te na reklamę telewizyjną. Oprócz tytułu Dom Mediowy Roku OMD odebrało następujące nagrody:

SREBRO w kategorii Best Use of Social Media za kampanię „2 for U Fajnie Się Składa”

Klient: McDonald’s Polska (2 for U)

Zgłaszający: OMD, McDonald’s, DDB Warszawa

SREBRO w kategorii Digital Experience za kampanię „2 for U Fajnie Się Składa”

Klient: McDonald’s Polska (2 for U)

Zgłaszający: OMD, McDonald’s, DDB Warszawa

BRĄZ w kategorii Innovation & Smart Solution za kampanię „2 for U Fajnie Się Składa”

Klient: McDonald’s Polska (2 for U)

Zgłaszający: OMD, McDonald’s, DDB Warszawa

BRĄZ w kategorii Online Marketing with Influencer za kampanię „Pierwszy podwójny teledysk w Polsce: Mirinda Mix-it”

Klient: PepsiCo Poland (Mirinda)

Zgłaszający: Digital Kingdom, Media Direction OMD

WYRÓŻNIENIE w kategorii Cross Media Integration za kampanię ” Drwal – Lepsza Strona Zimy”

Klient: McDonald’s Polska (Burger Drwala)

Zgłaszający: OMD, DDB Warszawa, McDonald’s

BNP Paribas – REKLAMODAWCA ROKU

Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w BNP Paribas, zdobywcy nagrody Reklamodawca Roku, mówi o korzyściach z prowadzenia komunikacji zaangażowanej społecznie i swoim największym marketingowym marzeniu. Oprócz tytułu Reklamodawca Roku BNP Paribas odebrało następujące nagrody:

SREBRO w kategorii Brand Awareness and Positioning dla kampanii “Dlaczego nie ma kobiet na banknotach”

Klient: BNP Paribas (BGŻ BNP Paribas)

Zgłaszający: Publicis Lion, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More

WYRÓŻNIENIE w kategorii Cross Media Integration za kampanię “Doceniaj, nie oceniaj”

Klient: BNP Paribas (BGŻ BNP Paribas)

Zgłaszający: Publicis Lion, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View

Reckitt Benckiser Durex i Abstra – BEST IN SHOW

Katarzyna Modrzejewska z Reckitt Benckiser Durex i Olek Wandzel z Abstra mówią o trendach w komunikacji marketingowej, o roli You Tube’a w dotarciu do młodej grupy docelowej. Oprócz Best In Show kampania „Jak TO Robić?” zdobyła:

ZŁOTO w kategorii Content Marketing

SREBRO w kategorii Online Marketing with Influencer

Klient: Reckitt Benckiser Durex

Zgłaszający: Abstra

Ekstraklasa S.A. i Legendere Sports

Marcin Mikucki z Ekstraklasa S.A. i Grzegorz Łagowski z Legendere Sports, zdobywcy złotej statuetki w kategorii Games & Esport, mówią o kluczowych trendach w komunikacji marketingowej w obszarze esportu i gamingu. Panowie odebrali statuetkę:

ZŁOTO w kategorii Games & eSport za kampanię „Ekstraklasa Games”

Klient: Ekstraklasa S.A.

Zgłaszający: Lagardere Sports Poland, Gameset

Fundacja Podzielmy się

Adam Kręgielewski z Labcon, Martyna Dakowska z Fundacji „Podzielmy się” i Mateusz Grabarczyk z Value Media, twórcy kampanii społecznej „NIE JEM”, mówią o trendach w komunikacji marketingowej i o tym czego sami unikają w swojej diecie.

ZŁOTO w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR za kampanię „Nie Jem”.

Klient: Podzielmy się

Zgłaszający: Labcon, Value Media, Media Ready, SAR, SalesTube

Aftermovie