PROGRAM

09:00 – 16:30     MIXX CONFERENCE

Prezentacja otwierająca

  • FAST FORWARD 2017. Najważniejsze trendy w komunikacji digitalowej.  Natalia Hatalska

 

BLOK: marketing z influencerami

  • Trends & 5 best world campaigns by Barbara Sołtysińska i Rafał Masny

 

  • Studium przypadku: Lubię to i Carat dla ADIDAS i Sizeer

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

LiveWebTurniej – TubularUncover

Wystąpią:

Alina Vovk, Brand Activation Manager, Adidas

Krzysztof Mocek, Managig Director, Carat

Maciej Skrzypczak, Managing Director, Lubię to

  • Studium przypadku: Socialyse i Havas dla ASUS

Influencerzy spoza świecznika – czyli jak dotrzeć do bardzo precyzyjnie dobranej grupy docelowej.

Influencerzy to nie tylko topowe postaci, a KPI to nie tylko zasięg. Jak dotrzeć do wąskiej, wymagającej grupy docelowej, dobierając odpowiednio tak ambasadorów akcji, jak i czynniki określające efektywność kampanii.”

Wystąpią:

Adam Żelazko, PR i marketing Manager – ASUS

Mateusz Walkowiak, Head of Socialyse / Havas Media Group

  • Studium przypadku: Life Tube i Isobar dla PLAY

Multi-influencer marketing: 21 influencerów, wszystkie kanały social media i jedna marka.

Wspólna perspektywa marki, agencji i twórców YouTube. Nowe trendy konsumpcji mediów i nowe wyzwania oraz nowa miara sukcesu: autentyczność przekazu. Wszystko w jednej kampanii: „Internet przechodzi do PLAY”. 

Wystąpią:

Małgorzata Chmiel-Chrołowska, Starszy Kierownik ds. Marketingu Internetowego, Play

Paweł Kurtycz, Senior Strategy Planner, Isobar

Kamil Bolek, Head of Communication w LifeTube i indaHash

BLOK: content marketing

  • Trends & 5 best world campaigns by Barbara Stawarz

 

  • Studium przypadku: Platige Image dla Allegro

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

  • Studium przypadku: MullenLowe dla ING Bank Śląski

Jak mówić o finansach aby ludzie chcieli słuchać? Czyli co ma wspólnego skok ze spadochronem z inwestowaniem …

W trakcie prezentacji pokażemy jak udało nam się „oswoić” Polaków z bardzo niewdzięcznym komunikacyjnie tematem jakim jest inwestowanie.  Opowiemy o tym, które narzędzia marketingowe działają dla tej grupy, które nie i dlaczego kontent jest najważniejszy.

Wystąpią:

Grzegorz Borowiecki, Menedżer ds. marketingu, ING Bank Śląski

Witold Adamski, Media Communnication Director, MullenLowe

  • Studium przypadku: Saatchi&Saatchi Interactive Solutions dla Fundacji „ALIVIA”

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Walka z rakiem w walce o uwagę.

Wyobraź sobie kategorię wybitnie sezonową. Dodaj clutter. Podlej sosem problemu, o którym „strach myśleć”. A teraz odejmij budżet mediowy.  Już? No to teraz wyobraź sobie komunikację  na ten brief, która organicznie dociera do ponad miliona odbiorców, zbiera setki entuzjastycznych komentarzy, „zaraża” tematem czołowe media tradycyjne, pozostając wybitnie perswazyjna. Niemożliwe? „Impossible is nothing”, czego dowodem zrealizowana dla fundacji Alivia kampania „Wojna z rakiem”, o której opowiemy na prezentacji.

Wystąpią:

Agata Polińska,  Członek Zarządu Fundacji Onkologicznej „Alivia”

Marta Frączek, Senior Copywriter Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

Marek Rosłan, Senior Strategic Planner Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

BLOK: budowanie i angażowanie społeczności

  • Trends & 5 best world campaigns by Krzysztof Winnik

 

  • Studium przypadku: GoldenSubmarine dla NIVEA

Najlepsza na świecie platforma społecznościowa grupy Beiersdorf powstała w Polsce. Case study Klubu Moja NIVEA z ponad 300.000 użytkowniczek.

Klub MOJA NIVEA to cyfrową platformę budującą zaufanie i dialog z konsumentkami w sieci, której celem jest budowanie lojalności, gotowość do rekomendacji marki i budowanie wizerunku marki jako eksperta nr 1 w pielęgnacji. Tylko rok wystarczył, aby stworzyć angażujące środowisko społecznościowe setek tysięcy kobiet, nagrodzone światową nagrodą CCOE Beiersdorf w kategorii społecznościowy/interaktywny content.  Widzowie poznają rolę 4 opracowanych filarów strategii dialogu marki z Klubowiczkami.

Wystąpią:

Joanna Augustyniak, Digital & eCRM Manager, Nivea Polska

Jakub Kwaczyński, Senior Strategic Planner, GoldenSubmarine

  • Studium przypadku: Kalicińscy.com dla IKEA

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Kuchnia Spotkań IKEA – doświadczenie, które nadaje życiu smak i buduje buzz.

Wystąpią:

Małgorzata Jezierska, Product PR Specialist IKEA Retail

Olga Świątecka, Integrated Engagement Specialist IKEA Retail 

Alicja Szydłowska, Kalicińscy.com

  • Studium przypadku: Starcom dla TVN7

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

TVN7 zaprasza widzów na randkę z dr Rushem

Promocja serialu telewizyjnego nie musi być zwykłym ogłoszeniem. Zdecydowanie lepiej jest zapraszać widzów dając im możliwość doświadczenia, nowych wrażeń, poznania bohaterów i akcji zanim zasiądą przed telewizorem. A jak zrobić to w intrygujący i angażujący sposób, który wywoła pozytywne reakcje? Zapraszamy, opowiemy.

Wystąpią:

Magda Czerwińska, Senior Marketing Specialist, TVN

Ewa Zakrzewska, Digital Communication Manager w Publicis Media.

 

część wieczorna

20:00-22:30     WIECZORNA GALA ROZDANIA NAGRÓD MIXX AWARDS

 

22:30-24:00     COCKTAIL PARTY

KUP BILET >>>

UWAGA: organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu

Sponsorzy

SPONSORZY KATEGORII

PATRONI MEDIALNI

mplus
mpk3
mmp-1
logo (4)
logo (4)
social

AUDYTOR KONKURSU

PwC_fl_c

WSPÓŁPRACA

AKREDYTACJA

DIMAQ-badges-akredytacja-RGB-mini