PROGRAM

09:00 ROZPOCZĘCIE / POWITANIE
09:10 PREZENTACJA OTWIERAJĄCA

JAKOŚĆ, DANE I EMOCJE
– trendy w reklamie online 2018

Presja efektywności i zwrotu z inwestycji zdominowała w ostatniej dekadzie myślenie o kampaniach online. Dopiero od niedawna szeroko dyskutowane są parametry jakościowe takie jak viewability czy brand safety, a analizie danych towarzyszy refleksja czy w czasach sztucznej inteligencji mamy pewność, że stoi za nimi prawdziwy człowiek. Z drugiej strony nie sposób nie zauważyć, że poza potęgą Big Data, zaczęliśmy dostrzegać potęgę emocji. Czy rok 2018 będzie rokiem Internet of Emotions?

Marta Sułkiewicz,
Chief Sales Officer Gemius SA EMEA&APAC

Marta Sułkiewicz jest ekspertem od marketingu online i posiada w tej dziedzinie 15-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności doskonaliła zarządzając agencją interaktywną i działem reklamy w wydawnictwie. Przewodniczy grupie roboczej w IAB Polska, zajmującej się bezpieczeństwem marki. Wykłada na studiach podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań i analiz internetowych.
Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie jako szef sprzedaży globalnej jest odpowiedzialna za budowanie i realizację międzynarodowej strategii sprzedaży i marketingu firmy. Przez ostatnie 10 miesięcy zajmowała się rozwojem usług Gemiusa skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA. Wcześniej, przez dwa lata, zarządzała rozwojem i sprzedażą gemiusAdReal – badania, które dostarcza informacje o tym jak internauci oglądają reklamy.

09:40

Po nitce do kredytu – czyli atrybucja i geocoding w kampanii Orange Finanse

Wyzwaniem każdej usługi sprzedawanej online i w salonach jest zmierzenie wpływu kampanii digital na wzrost footfallu w wybranych lokalizacjach. Przeanalizujemy wpływ działań digitalowych na doskonały wynik sprzedażowy nowej usługi firmy Orange – Orange Finanse. Pokażemy, jakie rozwiązanie zastosowały Reprise i Initiative (grupa IPG Mediabrands), aby zebrać twarde dane na temat skuteczności kampanii digitalowej Orange Finanse.

Anna Gruszka,
Chief Digital Officer, IPG Mediabrands; CEO, Reprise

Od 2014 roku odpowiada za strategię digital sieci domów mediowych grupy IPG Mediabrands, jednocześnie kieruje agencją Reprise, dedykowaną precyzyjnemu marketingowi efektywnościowemu. Wcześniej Managing i Strategic Director w agencji Codemedia SA oraz Digital Manager w domu mediowym Havas Media, w którym odpowiadała za otwarcie i przeszkolenie zespołów kilku dywizji digitalowych w CEE. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych, związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Absolwentka UW i PAN z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Jurorka konkursów branżowych. Wielokrotna laureatka MIXX Awards.

Paweł Patkowski,
Executive Director in charge of Brand & Marketing Communication at Orange Polska

W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marek (Orange, Nju.mobile), planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok. W agencji reklamowej Lintas jako account director pracował dla: Unilever, Polkomtel, TP, Castrol, Casio, ING Bank Śląski.
Juror najważniejszych konkursów marketingowych. Zdobywca wielu nagród m.in. Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Reklamodawca Roku KTR, Superbrands, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Awards, Impactor. Wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska
Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”.

10:00

Launch Showmax w Polsce,
czyli branded content vs kino autorskie.

Jak wystartować od 0 do bohatera, o którym głośno w mediach, i który zdobył świadomość wspomaganą konsumentów na poziomie 59% w zaledwie 3 miesiące? My Wam pokażemy.
Przede wszystkim należy przełamać tradycyjne schematy. Dlatego Showmax – debiutujący na rynku serwis subskrypcyjny VOD – nie stworzył reklamy, lecz kontent, który stał się reklamą. Promując kino autorskie najlepszych polskich reżyserów, Showmax stał się przewodnikiem po świecie filmów, który w przyjazny oraz prosty sposób powie, wytłumaczy i doradzi Polakom w sprawie filmowych wyborów.

Marta Sawicka,
Account Director

Uważa komunikację za serce biznesu. Pracowała zarówno po stronie klienta, jak i agencji dla największych polskich i światowych marek, tj. Samsung, Microsoft, Plus, Cyfrowy Polsat, Mastercard, Kompania Piwowarska oraz Costa, Green Cafe Nero. Projekty przez nią realizowane nagradzane były na festiwalach Effie, KTR, Innovation Ad. Absolwentka EMBA na WSB i Nottingham Trent University.

Jacek Wójcik,
Senior Copywriter

Doświadczenie budował w największych sieciowych agencjach, pracując dla największych marek na rynku. Copywriter z 12-letnim doświadczeniem. Na koncie kampanie realizowane dla kilkudziesięciu klientów z branży FMCG, motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej i finansowej. Pracował m.in. dla P&G, Ery, Polkomtela, FoodCare, PLAY, KFC, Burger King, Chevrolet, czy Ford. Wielokrotnie nagradzany za kampanie m.in. dla PLAY, SmartDom (Cyfrowy Polsat).

Karol Kowalski,
Head of content marketing Showmax.

Odpowiedzialny za wszystkie wąsate kampanie dla seriali i filmów na Showmax. Wcześniej związany z DDB&tribal, gdzie odpowiadał za strategię dla takich marek jak: AXE, Porsche czy McDonald’s. 5 lat w branży, 3 statuetki Effie, doświadczenie średnie.

10:20

Local + global. O kreacji przy adaptacji

Każda kampania globalna ma miejsce na lokalny koloryt. Każdą światową reklamę można doprawić polskością. O byciu rozpoznawalnym na rynku lokalnym opowiedzą VML i Samsung.

Jacek Stefanowicz,
Associate Creative Director, VML

5 lat doświadczenia w branży, od copywritera do dyrektora kreatywnego – dla reklamy rzucił architekturę. Pracował dla takich klientów jak Orange, Samsung, Danone, Lipton, Lays, Cheetos, Lidl, Ministerstwo Zdrowia, PGE. Wielokrotny laureat konkursów reklamowych – posiadacz 27 nagród i wyróżnień, w tym Złotego miecza KTR, Kreatury i MIXX.

Bartosz Szymeczko,
Social Media Manager, Samsung Polska

Ma 8 lat doświadczenia w branzy. Laureat konkursow branżowych: Effie, Golden Arrow, nominowany m.in. do Young Creative Clients, Zlotych Spinaczy. Coffee addict, fan wszystkiego co skandynawskie.

10:40

Jak być efektywnym w content marketingu i jak efektywnie go mierzyć? Case Bridgestone Bezpieczna.

OPIS: Kampania pod hasłem Bezpieczna była poświęcona wprowadzeniu na rynek nowej opony Bridgestone DriveGuard. Dzięki innowacyjnej technologii umożliwia przejechanie dystansu 80 km pomimo przebicia zapewniając pewność i poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo chcieliśmy dać kobietom powód uczestnictwa w procesie decyzyjnym zakupu opon, tworząc wizerunek Bridgestone jako marki uwzględniającej kobiece doświadczenia i kobiecą perspektywę. Naszym celem było stworzenie takiego contentu, który efektywnie skojarzy markę z jej atrybutami, a co za tym idzie merytoryczne udowodnienie, że kampania przełożyła się na cele marketingowe i sprzedażowe.

Aleksandra Pawlińska,
Strategic Project Manager, Media Impact Polska

Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów związanych z mediami cyfrowymi i tradycyjnymi. Praca po stronie największych wydawców w Polsce w obszarach projektów technologicznych i rozwoju produktu. W 2014 roku rozwinęła i kierowała sturtupem Apetyt na Miasto, tworząc w Polsce ogólnopolski Festiwal kulinarny. Od roku 2015 związana z Grupą Onet RAS Polska jako lider projektów content marketingowych tworzy największe realizacje dla kluczowych klientów.

Marcin Nietrzebka,
Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Media Impact Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Media Impact Polska.

Przemysław Trzaskowski,
Communication Manager, Bridgestone

Communication Manager w Bridgestone Europe oddział w Polsce. Odpowiada za PR i komunikację marek z grupy Bridgestone na siedmiu rynkach w regionie Europy Wschodniej. Z branżą PR i komunikacji marketingowej związany od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta jak i agencji. Realizował projekty dla największych marek z branży finansowej, motoryzacyjnej i transportowej. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

11:00

PRZERWA KAWOWA

11:20

Jak osiągnąć spektakularny efekt ROPO oraz wygenerować ogromny ROAS z działań Lead Generation?

Firma Tubądzin posiada wiele kolekcji płytek, jednak nie dysponuje własnym e-commerce – sprzedaż odbywa się głównie offline za pośrednictwem sklepów partnerskich. Tymczasem w branży płytek ceramicznych, kupowanych wyłącznie offline, udowodniliśmy, że internet sprzeda każdy produkt, a efekt ROPO (Research Online – Purchase Offline) naprawdę działa. Z naszego wystąpienia dowiesz się, jak wygenerowaliśmy efekty dzięki kampanii prowadzonej wg. modelu Digital Customer Buying Journey, bazującej na synergii świata online i offline. Zaprezentowane case study odpowie na pytanie, jak mierzyć wpływ działań online na sprzedaż offline.

Piotr Krawczyk,
Kierownik Działu Marketingu, Grupa Tubądzin

Od 2013 roku związany z Grupą Tubądzin. Pierwotnie odpowiedzialny za wdrożenie strategii digital w działaniach promocyjnych firmy, obecnie za całość komunikacji marketingowej. W branży interaktywnej od 2003 roku, pasjonat nowych mediów i ich komercyjnego zastosowania. Doświadczenie zdobywał realizując projekty w agencjach interaktywnych (VENTI, Kamikaze, MRM Worldwide), w czasie pracy w mBanku oraz w podczas krótkiej przygody z własnym startupem.

Andrzej Ramel

Dyrektor ds. Sprzedaży Krajowej i Marketingu, Członek Zarządu
Grupa Tubądzin

Marcin Dłuski,
Business Development Director, They.pl

Odpowiada za obszar sprzedaży usług i obsługi klienta. Na koncie ma ponad 200 zrealizowanych projektów efektywnościowych. Szkoleniowiec (m.in Google, Poczta Polska), a także pasjonat e-marketingu. Pracuje dla marek takich jak m.in. Avis, Bridgestone, Ciech, Danone, Go Sport, ING Bank, Zalando.

Adrianna Kubik-Przybył,
Content Marketing Director, They.pl

Zarządza Contented by They.pl – marką wyspecjalizowaną w marketingu treści działającą w ramach grupy They.pl. Prowadzi wciąż powiększający się zespół copywriterów, content designerów, redaktorów, a także digital project managerów i PR-owców, realizujący działania digital dla marek takich jak: AccorHotels, Avis czy Tubądzin. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu.

11:40

Niezawodnie do celu z iTaxi

Kampania iTaxi pokazuje, jak skutecznie dotrzeć do osób potrzebujących zamówić taksówkę w 54 miastach Polski. W rozbudowanej strategii wzięliśmy pod uwagę mnóstwo czynników – od pogody, poprzez harmonogram imprez masowych dla każdego z miast, aż po synergię z dostępnością floty. Efekt? Real-time mobile performance!

Michał Stobiecki,
Dyrektor Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta

12:00

Chatbot w kampanii Desperados „Dotacje na Kreacje”, czyli pierwsza loteria w Polsce z możliwością rejestracji kodów na Messengerze

Kończymy epokę teoretyzowania o przydatności botów na Messengerze. Opowiemy o tym, jak chatbot w kampanii Desperadosa pokonał Landing Page i zmienił na stałe nasze podejście do mechanizmów loterii, które do tej pory znaliśmy

Agata Karwowska,
Junior Brand Manager Desperados (Grupa Żywiec)

Miłosz Jacyna,
Social Media Director, K2 Media

Z wykształcenia filozof. W K2 Media odpowiada za działania realizowane w obszarze Social Media. Dla Klientów stara się być merytorycznym partnerem w rozmowie na temat dynamicznie zmieniających się mediów społecznościowych. Zawodowo wierzy w działania oparte na prawdziwym insightcie, pojemnej idei oraz jakościowej kreacji. Ale i one nie istnieją bez dobrze zaplanowanych mediów. Dlatego, w codziennej pracy stale realizuje działania z pogranicza kreatywnej efektywności. W branży komunikacyjnej od 7 lat. W tym czasie miał przyjemność współpracować z topowymi polskimi i zagranicznymi markami.

Maciej Maliszewski,
Strateg Technologiczny, K2 Digital Transformation

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, w branży marketingu internetowego doświadczony po obu stronach barykady: Klienta i Agencji. Pasjonat nowych technologii, twórca botów i ewangelista automatyzacji. Zapatrzony w przyszłość rozpostartą między bajkami Lema, a beletrystyką Asimova. Prelegent Forum IAB, Digital University oraz K2 Academy, wyspecjalizowany w tematyce AI, Botów, Virtual & Augmented Reality.

12:20

Od kliknięcia do zakupu – jak skutecznie mierzyć wpływ kampanii digital na zakupy w sklepach stacjonarnych?

W 2016 Żabka po raz pierwszy dystrybuowała digitalowe kupony zniżkowe. Aktywacja była rodzajem testu mającego dać odpowiedź na pytanie w jaki sposób konsumenci wykorzystują oferty zniżkowe oraz czy redempcja kuponów dystrybuowanych kanałami digital będzie wyższa od dystrybucji standardowej np. w postaci ulotek. Wyzwaniem było przebicie się z ofertą promocyjną przez bardzo silnie komunikowane oferty konkurencji – głównie gazetki promocyjne, oraz ugruntowane na rynku cykliczne programy zniżkowe. Jak zaprojektować działania, dobrać narzędzia i wykorzystać analitykę by przeprowadzić kampanię digital która umożliwi przełożenie zakupu mediów internetowych na konwersyjność i zachowanie konsumentów offline? Pełna integracja danych offline i online pozwala na wprowadzenie zupełnie nowego współczynnika do mierzenia kampanii digitalowej opisującego stosunek wyświetleń/kliknięć do faktycznych konwersji sprzedażowych w punktach stacjonarnych.

Jakub Starzyk,
Group Account Director OMD Optimum Media

Specjalista w dziedzinie komunikacji marketingowej i planowania mediów. W OMD Optimum Media jest odpowiedzialna za jeden z zespołów klienckich. Odpowiada za strategie komunikacyjne i koordynację działań m.in. dla takich marketerów jak: Żabka, Robert Bosch, Hortex, PZ Cussons czy Getin Bank. Ma ponad 13 letnie doświadczenie w branży, współpracował również m.in. z innymi dla Deichmann, Vectra czy z Grupą Allegro.

Wojciech Starzewski,
Digital Manager Digital Resolution (Grupa OMD),
Dimaq Proffessional

W Digital Resolution odpowiada za budowanie strategii mediowych jak również planowanie, zakup oraz optymalizację kanałów digitalowych z silnym nastawieniem na efektywnościowe podejście do realizacji celów Klienta (Żabka, NIVEA, Robert Bosch, Hankook). Pasjonat internetu i możliwości jakie za sobą niesie w kontekście precyzji dotarcia do grup docelowych i mierzalności podjętych działań. Wcześniej związany z performance marketingiem w Cube Group, badaniami UX oraz e-marketingiem i product managementem w Philips Polska.

Mieczysław Wiła,
Koordynator Ds. Nowych Mediów Żabka

12:40

Bluerank i Rainbow – kampanie reklamowe napędzane danymi

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne? Jak efektywnie alokować budżet reklamowy w działaniach online? Jak wykorzystać nowoczesną technologię do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych online? Odpowiedzią na te wszystkie pytania jest kampania Bluerank dla marki Rainbow, która zdobyła 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach: Innovation/Campaign i Best Use of Search Travel/Leisure.

Tomasz Sąsiadek,
Head Of Client Service, Bluerank,
Dimaq Proffessional

Absolwent Politechniki Łódzkiej i University of Strathclyde. Z branżą internetową związany od 2006 roku. W Bluerank zajmuje się organizacją i koordynacją pracy działu obsługi klienta oraz nadzoruje realizację projektów dla kluczowych klientów Bluerank: DOZ, Redcoon, Media Saturn, Deutsche Bank, Centrum Nauki Kopernik, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, mBank, Rajapack, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Grupa Onet, Nordea Życie, PKO Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Stopklatka, Tax Care. Dzieli się wiedzą z zakresu przeprowadzonych projektów w mediach branżowych oraz podczas konferencji. Prywatnie fan aktywnego wypoczynku.

Michał Jaworski,
Dyrektor E-commerce, Rainbow S.A.

Od 2009 roku związany z biurem podróży Rainbow, gdzie jest odpowiedzialny za e-marketing i sprzedaż internetową. Zafascynowany możliwościami jakie daje Internet w zakresie analityki i spersonalizowanego marketingu. Od początku kariery zawodowej związany z turystyką i e-commerce’m. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Politechniki Łódzkiej.

13:00 PRZERWA NA LUNCH
13:40

Jak z „Czarnej szmaty” zrobić czarnego konia storytellingu? Legenda o tym, jak wykorzystać potencjał lokalnej społeczności do budowania wizerunku marki regionalnej.

Specjal to marka piwa regionalnego. To jednocześnie największe piwo regionalne w Europie. Jednak obszar na którym występuje duże różnorodność kulturowa. Jednocześnie piwo to postrzegane jest przez pryzmat „ojców”, przez co marka trochę się zakurzyła i straciła na atrakcyjności. Specjal nie jednoczył, a polaryzował i nie rekrutując młodych konsumentów. Jak pogodzić generacje? Jak stworzyć kontent atrakcyjny dla różnych regionów? Jak zniwelować konflikty regionalne? Słowem, jak stworzyć na nowo legendę? Na te wszystkie pytania odpowie nasze case study.

Filip Grześkowiak,
Head of Creation Poznań, GoldenSubmarine

Od blisko 3 lat stoi na czele działu kreacji w GoldenSubmarine w Poznaniu. W branży od ponad 13 lat. Wcześniejsze doświadczenie z ATL i BTL stara się skutecznie łączyć ze światem digital i online. Autor, współtwórca, mózg i usta wielu kampanii reklamowych nagradzanych zarówno za efektywność, jak i kreację. Współtworzył kampanie i akcje dla marek takich jak: Allegro, Crunchips, Nivea, Skoda czy Specjal. Prywatnie jest leworęcznym realistą.

Mateusz Ciećwierski,
Group Account Manager, GoldenSubmarine

Group Account Manager w agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. W reklamie pracuje od 8 lat, w załodze GoldenSubmarine od niemal sześciu. Od stycznia 2016 odpowiedzialny za rozwój biznesowy i strukturalny działu Video&Photo Production w agencji. Prelegent na konferencjach Forum Marketingu Zintegrowanego i iAB Showcase. Pracował m.in. dla: ING Bank Śląski, Grupa Żywiec, WWF Polska, BGŻ BNP Paribas, PKN ORLEN SA, ZOTT.

Katarzyna Wierzchowska,
Brand Manager, Grupa Żywiec

14:00 TBA
14:20

Powrót Pezeta dzięki Play i TIDAL – połączenie relacji influencer-fan z siłą branded content

Play wie, że środkiem do bycia favourite brandem jest docieranie do młodych w ich naturalnym świecie online, bycie blisko ich idoli i dostarczanie rozrywkowego contentu.
Dzięki naszej prezentacji dowiesz się, jak marka może dać influencerowi możliwość stworzenia maksymalnie autentycznego contentu, który byłby jednocześnie ekscytujący dla jego fanów i spójny z wartościami marki. Pokażemy, jaki efekt przyniosła współpraca z gwiazdą nie wywodzącą się z mainstreamu, i jakie korzyści dla Play przyniosła produkcja ekskluzywnych treści dostępnych w serwisie TIDAL.

Marta Legutko,
Junior Digital Marketing Manager w Play

Absolwentka programu Double Diploma na kierunku Marketing Management of Business. Z branża marketingową związana od 7 lat. Początkowo pracowała dla marki Red Bull, a od 3 lat zajmuje się komunikacją internetową w Play. Ma na koncie szereg kampanii digitalowych i współpracę z najbardziej popularnymi gwiazdami oraz influencerami w Polsce. Od 2 lat odpowiada także za działania komunikacyjne w internecie dla aplikacji TIDAL w Play. Chętnie angażuje się w niestandardowe projekty, w których konsument ma możliwość interakcji z marką i otrzymuje od niej wartość dodaną. Prywatnie pasjonatka sportów ekstremalnych.

Jakub Cieśluk,
Head of Client Service w Artegence

Jakub Cieśluk zarządza w Artegence działem Client Service. Jest doświadczonym managerem, mającym na koncie pracę dla najbardziej wymagających marek, m.in. Play, Volkswagen, PKO Bank Polski, Oriflame, Philip Morris, mBank, Alior Bank, IKEA, SKODA, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Polkomtel, Orlen czy Bliska. Zanim pojawił się w Artegence, przez trzy lata pracował w agencji Kalicińscy.com na stanowisku group account director, a poprzednie sześć lat w PZL, jako account manager. Jest absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR. Ukończył także Zarządzanie i marketing oraz Psychologię organizacji pracy na Uniwersytecie Warszawskim. Ma na koncie udział w projektach, które zostały nagrodzone w najważniejszych, marketingowych konkursach, takich jak Effie Awards, Mixx Awards, czy Innovation AD.

14:40

Creative Technology jako wsparcie w sprzedaży na przykładzie NMD VR Tokyo Tour

Jak wykorzystać kreatywną technologię do wsparcia sprzedaży w sklepie stacjonarnym? Jakie wyzwania stoją przed takimi projektami? Zaprezentujemy case study projektu NMD VR Tokyo Tour, który wspierał wejście do wybranych sklepów modelu adidas NMD.

Paulina Olender, ‎
Brand Communications Manager, adidas

Z rynkiem reklamowym związana od 2008 roku. Przez wiele lat pracowała w największych domach mediowych w Polsce, gdzie tworzyła kompleksowe strategie mediowe dla międzynarodowych marek z wielu branż. Specjalistka od komunikacji digitalowej. W adidas zajmuje się planowaniem strategii komunikacyjnej oraz współpracą z influencerami. Absolwentka socjologii Akademii Leona Koźmińskiego oraz zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Anna Nowak,
Product Development Manager, Posterscope Poland

W Posterscope Poland zajmuje się systemami analitycznymi oraz technologią użytkową. W ramach zainteresowań pracuje z Arduino, ilustracją oraz gamifikacją. Absolwentka japonistyki i pasjonatka nowych technologii.

Ilya Makei,
Project Manager, Isobar Poland Group

Z branżą reklamową związany od 2013 r. Pasjonat kreowania nowej rzeczywistości i nowych możliwości komunikacyjnych. Jako project manager związany z zespołem Creative Technology działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Absolwent stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim

15:00

Jak budować widownię online dla marki. Case Studia Tymbark

Wystąpienie poświęcone będzie temu jak w nowym ekosystemie wideo online marka może budować i wzmacniać więź z konsumentami. Opowiemy o tym jak zmienił się internet, treść publikowana online i sposób jej konsumpcji. Przyjrzymy się również nowym celebrytom. Pokażemy jak może wyglądać skuteczna komunikacja marek w takim, zmienionym świecie.”

Karolina Zagórska,
Brand Manager marki Tymbark

Odpowiedzialna za linię napojów single serve w firmie Maspex, z którą związana jest od 2014 roku. Początkowo pracowała w zespole marki Tiger, a od 2015 w zespole marki Tymbark gdzie odpowiada m.in.za komunikację ATL i digital marki, w tym prowadzenie komunikacji na platformie YouTube i obecność Tymbarku na festiwalach muzycznych. Jednocześnie była odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzenie komunikacji nowego produktu z portfolio firmy – Lemoniady Tymbark. Jest absolwentka Uniwersytetu Jagielońskiego na kierunku Zarządzanie Kulturą oraz programu Diploma in Professional Marketing.

Krystian Botko,
CEO, Co-Founder TalentMedia

Przed prowadzeniem TalentMedia zajmował się w Google rozwojem komunikacji największych marek FMCG takich jak Coca-Cola, Winiary czy Tymbark na YouTube. Wcześniej spędził 5 lat pracując w działach sprzedaży i marketingu branży FMCG. W latach 2011-2013 zarządzał marką TIGER odpowiadając za jej relaunch i nowe pozycjonowanie. Wprowadzona przez niego strategia komunikacji okazała się sukcesem i została doceniona przez branżę: Golden Drum, Golden Arrow, KTR 2014, nominacja do Cannes Lions 2014.

15:20

Zakończenie

20:00

GALA MIXX Awards 2017

prowadzenie: Anna Gruszka i Maciej Orłoś

22:30

COCTAIL PARTY

SPONSORZY

SPONSORZY KATEGORII

SPONSORZY KONFERENCJI

PATRONI MEDIALNI

PATRONAT HONOROWY

WSPÓŁPRACA

AKREDYTACJA

AUDYTOR KONKURSU