Program

MIXX Conference
08:30-09:00 Rejestracja i powitalna kawa
09:00-09:15 Powitanie
09:15-10:00 FAST FORWARD 2017. Najważniejsze trendy w komunikacji digitalowej. Natalia Hatalska, Founder, CEO, Head of Foresight at infuture hatalska foresight institute

 

BLOK: MARKETING Z INFLUENCERAMI

 

10:00-10:30 Trends & 5 best world campaigns by Rafał Masny & Kamil Bolek

Rafał Masny a.k.a. Masny, Abstrachuje.tv

Kamil Bolek, Head of Communication indaHash, PR Manager LifeTube

10:30-10:50

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Studium przypadku: Lubię to i Carat dla ADIDAS i Sizeer

LiveWebTurniej – TubularUncover

TubularUncover połączył ze sobą trzy najpopularniejsze w grupie docelowej kanały: Facebook Mentions, Snapchat oraz Instagram co pozwoliło dotrzeć do prawie 600 tysięcy odbiorców w dwie godziny. Korzystając z pomocy Maffashion przez pierwsze dwie godziny transmisji zasięg organiczny wyniósł blisko 600 tysięcy użytkowników i wygenerował 204 tys. wyświetleń. Ilość komentarzy zgromadzonych w ciągu niecałych 2 godzin wynosiła ponad 6 tysięcy.

Alina Vovk, Brand Activation Manager, Adidas

Paulina Stefańczuk PR & Communication Specialist, Sizeer

Łukasz Herman, Group Account Director, Carat Polska

Maciej Skrzypczak, Managing Director, Lubię to

10:50-11:10

Studium przypadku: Socialyse i Havas dla ASUS

Influencerzy spoza świecznika – czyli jak dotrzeć do bardzo precyzyjnie dobranej grupy docelowej.

Influencerzy to nie tylko topowe postaci, a KPI to nie tylko zasięg. Jak dotrzeć do wąskiej, wymagającej grupy docelowej, dobierając odpowiednio tak ambasadorów akcji, jak i czynniki określające efektywność kampanii.”

Adam Żelazko, PR i marketing Manager – ASUS

Anna Radomska, Social Media Specialist w Socialyse, Havas Media Group

11:10-11:30

Studium przypadku: LifeTube i Isobar dla PLAY

Multi-influencer marketing: 21 influencerów, wszystkie kanały social media i jedna marka.

Wspólna perspektywa marki, agencji i twórców YouTube. Nowe trendy konsumpcji mediów i nowe wyzwania oraz nowa miara sukcesu: autentyczność przekazu. Wszystko w jednej kampanii: „Internet przechodzi do PLAY”.

Małgorzata Chmiel-Chrołowska, Starszy Kierownik ds. Marketingu Internetowego, Play

Paweł Kurtycz, Senior Strategy Planner, Isobar

Michał Kołodziej, Head of Gaming, LifeTube

11:30-11:50 PRZERWA NA KAWĘ

 

BLOK: CONTENT MARKETING

 

11:50-12:20 Trends & 5 best world campaigns by Barbara Stawarz Barbara Stawarz, CEO, Happy Content
12:20-12:40

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Studium przypadku: Platige Image dla Allegro

Jaka jest recepta na budowanie marki w niestandardowy sposób? Jak dotrzeć do odbiorcy, który żyje w świecie internetu i mediach społecznościowych?

Czy warto ryzykować i łamać dotychczasowe schematy? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć, na przykładzie projektu Legendy Polskie Allegro.

Anna Iller, Branded Content Manager, Allegro

Tomasz Bagiński, Reżyser, Platige Image

12:40-13:00

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Studium przypadku: MullenLowe dla ING Bank Śląski

Jak mówić o finansach aby ludzie chcieli słuchać? Czyli content, content i jeszcze raz content…

W prezentacji opowiemy o tym jak można komunikować bankowość internetową za pomocą treści. Oderwiemy się od świata cyfr i procentów na rzecz dużo bardziej przyziemnych, towarzyszącym wszystkim „decyzjom”. Pokażemy, że o produktach bankowych można mówić nie tylko przez pryzmat namacalnych korzyści pieniężnych, ale także daleko idących zmian w podejściu do życia.

Grzegorz Borowiecki, Menedżer ds. marketingu, ING Bank Śląski

Witold Adamski, Media Communication Director, MullenLowe

13:00-13:20

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Studium przypadku: Saatchi&Saatchi Interactive Solutions dla Fundacji „ALIVIA”

Walka z rakiem w walce o uwagę.

Wyobraź sobie kategorię wybitnie sezonową. Dodaj clutter. Podlej sosem problemu, o którym „strach myśleć”. A teraz odejmij budżet mediowy.  Już? No to teraz wyobraź sobie komunikację  na ten brief, która organicznie dociera do ponad miliona odbiorców, zbiera setki entuzjastycznych komentarzy, „zaraża” tematem czołowe media tradycyjne, pozostając wybitnie perswazyjna. Niemożliwe? „Impossible is nothing”, czego dowodem zrealizowana dla fundacji Alivia kampania „Wojna z rakiem”, o której opowiemy na prezentacji.

Agata Polińska,  Członek Zarządu Fundacji Onkologicznej „Alivia”

Marta Frączek, Senior Copywriter Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

Marek Rosłan, Senior Strategic Planner Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

13:20-14:40 PRZERWA LUNCHOWA

 

BLOK: BUDOWANIE I ANGAŻOWANIE SPOŁECZNOŚCI

 

14:40-15:10 Trends & 5 best world campaigns by Krzysztof Winnik Krzysztof Winnik, partner zarządzający Faster&Better
15:10-15:30

Studium przypadku: GoldenSubmarine dla NIVEA

Najlepsza na świecie platforma społecznościowa grupy Beiersdorf powstała w Polsce. Case study Klubu Moja NIVEA z ponad 300.000 użytkowniczek.

Klub MOJA NIVEA to cyfrową platformę budującą zaufanie i dialog z konsumentkami w sieci, której celem jest budowanie lojalności, gotowość do rekomendacji marki i budowanie wizerunku marki jako eksperta nr 1 w pielęgnacji. Tylko rok wystarczył, aby stworzyć angażujące środowisko społecznościowe setek tysięcy kobiet, nagrodzone światową nagrodą CCOE Beiersdorf w kategorii społecznościowy/interaktywny content. Widzowie poznają rolę 4 opracowanych filarów strategii dialogu marki z Klubowiczkami.

Joanna Augustyniak, Digital & eCRM Manager, Nivea Polska

Jakub Kwaczyński, Senior Strategic Planner, GoldenSubmarine

  15:30-15:50

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Studium przypadku: Kalicińscy.com dla IKEA

Kuchnia Spotkań IKEA – doświadczenie, które nadaje życiu smak i buduje buzz.

Kuchnia Spotkań IKEA to wyjątkowe miejsce, które pozwoliło nam zaangażować tysiące osób we wspólne gotowanie i spędzanie czasu razem. W centrum Warszawy urządziliśmy dwie, w pełni wyposażone przestronne kuchnie otwarte na salon, zaprojektowane z myślą o gotowaniu nawet w kilkanaście osób i z gromadką dzieci. Chcieliśmy dać możliwość posmakowania kuchni IKEA i jej autentycznego doświadczenia. To miejsce szybko stało się doskonale znane i doceniane. Głównie dlatego, że naturalnie wyzwala chęć podzielenia się radością gotowania z innymi. Zarówno poprzez zaproszenie swoich znajomych do Kuchni Spotkań, jak i podzielenie się swoimi wrażeniami w social media.

Małgorzata Jezierska, Product PR Specialist, IKEA Retail

Olga Świątecka, Integrated Engagement Specialist, IKEA Retail 

Alicja Szydłowska, Strategy Director, Kalicińscy.com

15:50-16:10

!!! NOMINACJA MIXX AWARDS 2016 !!!

Studium przypadku: Starcom dla TVN7

TVN7 zaprasza widzów na randkę z dr Rushem

Promocja serialu telewizyjnego nie musi być zwykłym ogłoszeniem. Zdecydowanie lepiej jest zapraszać widzów dając im możliwość doświadczenia, nowych wrażeń, poznania bohaterów i akcji zanim zasiądą przed telewizorem. A jak zrobić to w intrygujący i angażujący sposób, który wywoła pozytywne reakcje? Zapraszamy, opowiemy.

Magda Czerwińska, Senior Marketing Specialist, TVN

Ewa Zakrzewska, Digital Communication Manager w Publicis Media

Gala MIXX Awards 2016
19:00-20:00 Welcome drink i rejestracja
20:00-22:30 UROCZYSTOŚĆ WRĘCZENIA NAGRÓD MIXX AWARDS 2016
22:30-24:00 COCKTAIL PARTY

KUP BILET >>>

  • organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu

Sponsorzy

SPONSORZY KATEGORII

PATRONI MEDIALNI

AUDYTOR KONKURSU

WSPÓŁPRACA

AKREDYTACJA