Dobre wieści dla wszystkich zainteresowanych udziałem w IAB MIXX Awards 2022! Dajemy dodatkowy czas na dopracowanie Waszych zgłoszeń – przedłużamy termin do 25 sierpnia do godz. 23.59.
IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs w którym doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian.
IAB MIXX Awards jest otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.
Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia zgłoszone kampanie według czterech kluczowych kryteriów:
• strategia,
• kreacja reklamowa,
• wykonanie i wykorzystanie mediów,
• rezultaty i ROI.
Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.
W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie: Consumer Experience oraz Digital Public Relations.
Lista wszystkich kategorii w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:
• Best Use of Social Media
• Brand Awareness and Positioning
• Commerce
• Consumer Experience (nowa kategoria)
• Content Marketing
• Data Driven & Precision Marketing
• Digital Public Relations (nowa kategoria)
• Games & eSport
• Innovation & Smart Solution
• Launch
• Limited Budget
• Online Marketing with Influencer
• Performance Marketing
• MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)
Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.
Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Zgłoszenia
Opłaty* za udział w konkursie wynoszą:
Członkowie IAB Polska: 2190 zł netto (plus 23% VAT)
Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2490 zł netto (plus 23% VAT)
*Opłata za każdą zgłoszoną kampanię w jednej dowolnie wybranej kategorii.
Polska edycja międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.
Uprzejmie informujemy, że w związku z przedłużeniem ostatecznego terminu zgłoszeń konkursowych do dnia 25 sierpnia 2022 r., do godz. 23:59, zmianie uległ harmonogram Konkursu zawarty w punktach 1.11 i 1.12 Regulaminu Konkursu IAB MIXX Awards 2022. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie 16 sierpnia 2022 r.