Dobre wieści dla wszystkich zainteresowanych udziałem w IAB MIXX Awards 2022! Dajemy dodatkowy czas na dopracowanie Waszych zgłoszeń – przedłużamy termin do 25 sierpnia do godz. 23.59.

IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs w którym doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian.

IAB MIXX Awards jest otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia zgłoszone kampanie według czterech kluczowych kryteriów:

•             strategia,

•             kreacja reklamowa,

•             wykonanie i wykorzystanie mediów,

•             rezultaty i ROI.

Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.

W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie:  Consumer Experience oraz Digital Public Relations.

Lista wszystkich kategorii w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:

•             Best Use of Social Media

•             Brand Awareness and Positioning

•             Commerce

•             Consumer Experience (nowa kategoria)

•             Content Marketing

•             Data Driven & Precision Marketing

•             Digital Public Relations (nowa kategoria)

•             Games & eSport

•             Innovation & Smart Solution

•             Launch

•             Limited Budget

•             Online Marketing with Influencer

•             Performance Marketing

•             MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Zgłoszenia

Opłaty* za udział w konkursie wynoszą:

Członkowie IAB Polska: 2190 zł netto (plus 23% VAT)

Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2490 zł netto (plus 23% VAT)

*Opłata za każdą zgłoszoną kampanię w jednej dowolnie wybranej kategorii.

Polska edycja międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.

Uprzejmie informujemy, że w związku z przedłużeniem ostatecznego terminu zgłoszeń konkursowych do dnia 25 sierpnia 2022 r., do godz. 23:59, zmianie uległ harmonogram Konkursu zawarty w punktach 1.11 i 1.12 Regulaminu Konkursu IAB MIXX Awards 2022. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie 16 sierpnia 2022 r.

Regulamin konkursu