REGULAMIN JURY W KONKURSIE „IAB MIXX AWARDS 2025”
- DEFINICJE
- Na potrzeby Regulaminu Jury w Konkursie „IAB MIXX Awards 2025” przyjęto definicje:
- Casebook – katalog prezentujący: Kampanie Uczestników Konkursu na Najlepsze Kampanie, którzy zostali ostatecznie nominowani przez Jury w Konkursie na Najlepsze Kampanie, oraz sylwetki Zwycięzców Konkursu na Dokonania;
- Gala – wydarzenie: „Gala IAB MIXX Awards 2025”, podczas którego Organizator prezentuje wyniki Konkursu i wydaje Nagrody w postaci statuetek;
- Jury – gremium oceniające Kampanie lub Uczestników oraz zgłaszające Uczestników Konkursu na Dokonania;
- Kampania – digitalowa kampania reklamowa – zespół działań marketingu cyfrowego mający realizować założony cel marketingowy, reklamowy lub promocyjny;
- Klient – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba fizyczna, dla której prowadzono Kampanię objętą Zgłoszeniem Kampanii, w ramach którego wskazana jest jako „Klient”;
- Konkurs – konkurs: „IAB MIXX Awards 2025” przeprowadzany przez Organizatora;
- Konkurs na Najlepsze Kampanie – cześć I Konkursu polegająca na wyłonieniu najlepszych Kampanii w ramach kategorii;
- Konkurs na Dokonania – część II Konkursu polegająca na wyłonieniu najlepszych osób lub podmiotów na rynku digital marketingu w ramach kategorii;
- Nagroda – Nagroda dla Kampanii, Nagroda Best In Show lub Nagroda za Dokonania;
- Nagroda dla Kampanii – statuetka za otrzymanie złota, srebra lub brązu w Konkursie na Najlepsze Kampanie albo statuetka za otrzymanie Wyróżnienia;
- Nagroda Best In Show – statuetka za otrzymanie tytułu „Best in Show”;
- Nagroda za Dokonania – statuetka za otrzymanie tytułu: „Agencja Roku”, „Dom Mediowy Roku”, „Reklamodawca Roku” lub statuetka (wraz z dodatkowym elementem pieniężnym przyznawanym w celach podatkowych) za otrzymanie tytułu: „Człowiek Roku”, „Nagroda Specjalna IAB za całokształt dokonań”;
- Organizator – Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 39/77, 02-508, wpisany do rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000258896, posiadający numer identyfikacji podatkowej (NIP): 5213418625, posiadający numer REGON: 140780831;
- Regulamin Jury – ten Regulamin Jury w Konkursie „IAB MIXX Awards 2025”;
- Regulamin Konkursu – Regulamin Konkursu „IAB MIXX Awards 2025”;
- Strona Internetowa Konkursu – strona internetowa: https://mixx-awards.pl/;
- Uczestnik – Uczestnik Konkursu na Najlepsze Kampanie lub Uczestnik Konkursu na Dokonania;
- Uczestnik Konkursu na Najlepsze Kampanie – Zgłaszający, Współzgałaszający lub Klient;
- Uczestnik Konkursu na Dokonania – podmiot lub osoba fizyczna, która jest uprawniona do uczestnictwa w Konkursie na Dokonania;
- Współzgłaszający – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba fizyczna, która brała udział w stworzeniu Kampanii i została określona przez Zgłaszającego jako „Współzgłaszający” w Zgłoszeniu Kampanii;
- Wyróżnienie – wyróżnienie dla ostatecznie nominowanego przez Jury Uczestnika Konkursu na Najlepsze Kampanie, który nie otrzymał złota, srebra lub brązu;
- Zgłaszający – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba fizyczna, która brała udział w stworzeniu Kampanii i przekazuje dotyczące jej Zgłoszenie Kampanii;
- Zgłoszenie Kampanii – formularz zgłoszeniowy Kampanii i osoby lub podmiotu jako Uczestnika Konkursu na Najlepsze Kampanie;
- Zwycięzca – Uczestnik uznany za uprawnionego do otrzymania Nagrody dla Kampanii za otrzymanie złota, srebra lub brązu, Nagrody Best In Show lub Nagrody za Dokonania;
- Zwycięzca Konkursu na Najlepsze Kampanie – Zgłaszający, Współzgłaszający lub Klient (jeżeli Współzgłaszający lub Klient został określony w Zgłoszeniu Kampanii dla danej Kampanii w danej kategorii), których Kampania została oceniona w sposób pozwalający przyznać im złoto, srebro lub brąz w Konkursie na Najlepsze Kampanie w danej kategorii. Zgłaszającego, Współzgłaszającego oraz Klienta Kampanii w danej kategorii traktuje się jako jednego Zwycięzcę Konkursu na Najlepsze Kampanie;
- Zwycięzca Best In Show – Zgłaszający, Współzgłaszający lub Klient (jeżeli Współzgłaszający lub Klient został określony w Zgłoszeniu Kampanii dla danej Kampanii w co najmniej jednej kategorii), których zgłoszona Kampania uzyskała liczbę punktów w sposób pozwalający przyznać im tytuł „Best in Show”. Zgłaszającego, Współzgłaszającego oraz Klienta danej Kampanii traktuje się jako jednego Zwycięzcę Best In Show;
- Zwycięzca Konkursu na Dokonania – Uczestnik Konkursu na Dokonania, który spełnił warunki pozwalające przyznać mu Nagrodę za Dokonania.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizator przeprowadza Konkurs w celu wybrania najciekawszych i najbardziej efektywnych Kampanii oraz zaprezentowania ich twórców partnerom biznesowym ze wszystkich dziedzin gospodarki (Konkurs na Najlepsze Kampanie), a także wybrania spektakularnych i ważnych dla branży digital marketingu aktywności, działań i osiągnięć (Konkurs na Dokonania).
- Regulamin Jury to zbiór zasad powoływania i funkcjonowania Jury w Konkursie, od etapu powoływania do etapu prac w Konkursie na Najlepsze Kampanie oraz Konkursie na Dokonania.
- Jury stanowi gremium, z którego pomocą Organizator wyłania Zwycięzców w Konkursie. Jury w szczególności ocenia Kampanie w Konkursie na Najlepsze Kampanie oraz ocenia Uczestników Konkursu na Dokonania w Konkursie na Dokonania.
- Konkurs oraz prace Jury są organizowane na terytorium Polski. Konkurs jest organizowany na podstawie art. 919 i art. 921 Kodeksu cywilnego
- Członek Jury jest zobowiązany do stosowania się do Regulaminu Jury oraz Regulaminu Konkursu wraz ze wszystkimi załącznikami, w szczególności do zasad przeprowadzania Konkursu i wyboru Zwycięzców. Każdy z członków Jury będzie miał dostęp do Regulaminu Jury oraz Regulaminu Konkursu z załącznikami. Pełna treść Regulaminu Konkursu będzie przez Organizatora udostępniona w jego siedzibie oraz na Stronie Internetowej Konkursu przed rozpoczęciem Konkursu.
- Organizator będzie przekazywał członkom Jury dodatkowe instrukcje, informacje lub materiały organizacyjne, techniczne, a także wynikające z Regulaminu Jury lub Regulaminu Konkursu. Członek Jury jest zobowiązany do stosowania się do takich instrukcji, informacji lub materiałów, które nie będą miały na celu ingerowanie w niezależność i swobodną ocenę Jury.
- UCZESTNICTWO W JURY
[ZASADY OGÓLNE]
- Udział w Jury jest dobrowolny, choć przeznaczony tylko dla profesjonalnych osób, które działają w obszarze digital marketingu.
- Członkiem Jury może być pełnoletnia osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą lub działająca zawodowo w sposób profesjonalny na terytorium Polski, która działa w obszarze reklamy, marketingu, e-commerce, cyfrowym lub digital marketingu w formie powiązanej z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową. Członkiem Jury może być osoba, która posiada wiedzę o rynku reklamowym, marketingowym, e-commerce, cyfrowym lub digitalowym w Polsce.
- Członkiem Jury nie może być osoba, która była członkiem Jury w dwóch następujących po sobie odsłonach Konkursu, chyba że od czasu drugiej z tych odsłon została przeprowadzona co najmniej jedna odsłona Konkursu.
- Członek Jury powinien zapewnić aktualność swoich danych i ich zgodność z rzeczywistością na każdym etapie prac w Jury. Członek Jury ma obowiązek aktualizacji tych danych w razie każdej ich zmiany w trakcie prac w Jury, przesyłając maila na adres e-mail Organizatora: mixx@iab.org.pl. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych, lub za niedokonanie ich aktualizacji. Przesłanie jakichkolwiek informacji z wykorzystaniem danych podanych przez członka Jury uważa się za skuteczne ich przesłanie takiemu członkowi Jury.
- Wszelkie działania podjęte z wykorzystaniem imienia i nazwiska członka Jury są traktowane jako jego działania.
- Członek Jury może zrezygnować z udziału w pracach Jury do czasu rozpoczęcia etapu I prac Jury w Konkursie na Najlepsze Kampanie przez wysłanie rezygnacji z oznaczeniem tematu: „Jury MIXX Awards 2025 – rezygnacja” na adres e-mail Organizatora: mixx@iab.org.pl. Od momentu rezygnacji członek Jury nie może brać udziału w pracach Jury w tej odsłonie Konkursu.
[WYBÓR JURY]
- Jury składa się z co najwyżej 75 osób, w tym od 30% do 50% osób wybranych w ramach formy otwartego naboru. Członkowie Jury są wybierani samodzielnie przez Organizatora w formie otwartego naboru oraz kontaktu bezpośredniego.
- Organizator stara się zachować odpowiednią reprezentację Jury i wybrać osoby będące przedstawicielami różnych rodzajów podmiotów na rynku digital marketingu, w szczególności w postaci przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, reklamodawców i wydawców. Członkami Jury mogą być co najwyżej 4 osoby związane z podmiotami należącymi do jednej grupy kapitałowej.
- Organizator skontaktuje się bezpośrednio z wybranymi samodzielnie przez siebie osobami, które zaprasza do zostania członkami Jury do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia etapu I prac Jury w Konkursie na Najlepsze Kampanie. z informacją o ich wyborze do Jury (forma kontaktu bezpośredniego).
- Otwarty nabór na członków Jury trwa od 24 czerwca 2025 r. do 4 lipca 2025 r. za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, do którego dostęp Organizator przekaże za pośrednictwem Strony Internetowej Konkursu (forma otwartego naboru). Osoba wypełniająca formularz powinna wypełnić formularz zgodnie z wymaganiami Organizatora przekazanymi w formularzu, w szczególności przekazując wymagane dane. Jeżeli osoba wypełniająca zgłasza osobę trzecią – przekazanie formularza oznacza, że osoba trzecia wyraziła zgodę na jej zgłoszenie przez formularz przez osobę wypełniającą wraz ze złożeniem wszelkich oświadczeń wymaganych w formularzu w jej imieniu. Oceny zgłoszeń i wybór członków Jury dokonuje samodzielnie Organizator. Organizator skontaktuje się z wybranymi w otwartym naborze członkami Jury i poinformuje ich o wyborze do Jury.
- Pełna lista członków Jury wraz z ich wizerunkami jest publicznie udostępniana przez Organizatora na Stronie Internetowej Konkursu (wraz z krótkim opisem członka Jury) oraz w Casebooku. Organizator publikuje listę na Stronie Internetowej Konkursu najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie etapu I prac Jury w Konkursie na Najlepsze Kampanie. Organizator publikuje listę w Casebooku w momencie wydania Casebooka na podstawie swojej samodzielnej decyzji.
- Osoba, która została wybrana do Jury zgodnie z pkt. 3.9. lub 3.10. Regulaminu Jury, potwierdza chęć udziału w Jury w ciągu 5 dni roboczych (rozumianych jako dni od poniedziałku do piątku) od dnia otrzymania od Organizatora informacji o wyborze do Jury zgodnie z pkt. 3.9. lub 3.10. Regulaminu Jury. Organizator może na wniosek takiej osoby lub z własnej inicjatywy przedłużyć termin na takie potwierdzenie o oznaczony przez siebie czas. Potwierdzenie chęci udziału w Jury oznacza:
- zgodę na zostanie członkiem Jury (osoba staje się członkiem Jury od dnia odbioru potwierdzenia przez Organizatora);
- potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem Jury i akceptację jego treści;
- dodanie adresu e-mail członka Jury do aliasu mailowego służącego do kontaktu Organizatora z Jury i członków Jury między sobą w ramach Konkursu;
- udzielenie nieodpłatnej zgody na utrwalanie (podczas prac Jury) i korzystanie z wizerunku (utrwalonego na zdjęciu przekazanym Organizatorowi lub utrwalonego przez Organizatora podczas prac Jury), w tym głosowego, a także jego modyfikacje w sposób nienaruszający dóbr osobistych, podczas całego Konkursu oraz w zakresie prac nad Casebookiem dla potrzeb organizacji, przeprowadzenia (zgodnie z Regulaminem Jury i Regulaminu Konkursu) oraz promocji Konkursu oraz Jury i stworzenia oraz promocji Casebooka bez ograniczeń czasowych, terytorialnych, ilościowych i bez ograniczeń dot. miejsc rozpowszechniania wizerunku.
[USUNIĘCIE CZŁONKA JURY]
- Organizator może postanowić o natychmiastowym i całkowitym usunięciu członka Jury, w przypadku:
- bezzasadnego lub nieobiektywnego wspierania Uczestnika lub innego rodzaju bezpodstawnego wpływania na prace Jury w celu promowania Uczestnika;
- działania niezgodnego z Regulaminem Jury, Regulaminem Konkursu, obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami lub działanie w sposób naruszający prawa osób trzecich, w szczególności prawa własności intelektualnej lub dobra osobiste;
- nieocenienia wszystkich przypisanych mu do oceny Kampanii w etapie I Konkursu na Najlepsze Kampanie;
- faktycznego zaprzestania podejmowania działań przez członka Jury w ramach Konkursu, przekazania przez członka Jury Organizatorowi oświadczenia o zaprzestaniu lub planowanym zaprzestaniu podejmowania przez niego działań w ramach Konkursu.
- Organizator poinformuje członka Jury o jego usunięciu i przyczynie usunięcia, przesyłając wiadomość na adres e-mail członka Jury. Członek Jury nie może brać udziału w pracach Jury od momentu otrzymania informacji o jego usunięciu. W sytuacji opisanej w tym punkcie powyżej – jeżeli w danym etapie Konkursu na Najlepsze Kampanie lub Konkursu na Dokonania członek Jury nie ocenił wszystkich przypisanych mu do oceny Kampanii lub Uczestników – w Konkursie nie zostaną uwzględnione jego oceny przedstawione w takim etapie. Zdanie poprzednie nie stosuje się do etapów Konkursu już zakończonych, w których usunięty członek Jury ocenił wszystkie przypisane mu do oceny Kampanie lub Uczestników.
[WYKLUCZENIE CZŁONKA JURY OD GŁOSOWANIA]
- Członek Jury jest wykluczany przez Organizatora od głosowania dot. danej Kampanii, gdy przez jakikolwiek czas w okresie od 1 kwietnia 2024 r.:
- kieruje lub kierował, Zgłaszającym, Współzgłaszającym lub Klientem danej Kampanii, którą ma ocenić w Konkursie na Najlepsze Kampanie;
- pracuje lub pracował (w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej) u Zgłaszającego, Współzgłaszającego lub Klienta danej Kampanii, którą ma ocenić w Konkursie na Najlepsze Kampanie;
- był związany z Kampanią, którą ma ocenić w Konkursie na Najlepsze Kampanie;
- istnieje okoliczność tego rodzaju, że mogłaby wywołać uzasadnioną wątpliwość, co do bezstronności jego oceny wobec danej Kampanii lub Zgłaszającego, Współzgłaszającego lub Klienta danej Kampanii.
- Organizator do czasu rozpoczęcia etapu I prac Jury w Konkursie na Najlepsze Kampanie poinformuje członka Jury mailowo, przesyłając wiadomość na adres e-mail członka Jury, o zidentyfikowanych przez Organizatorach Kampaniach, od oceniania których wykluczy on członka Jury. Członek Jury, niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Organizatora, weryfikuje przekazaną listę i przekazuje w odpowiedzi na maila Organizatora stosowne uwagi, w szczególności informuje Organizatora o dodatkowych Kampaniach, od oceny których powinien on zostać wykluczony przez Organizatora zgodnie z pkt. 3.15. Regulaminu Jury.
- Członek Jury jest wykluczany przez Organizatora od głosowania w Konkursie na Dokonania dotyczącego Uczestnika Konkursu na Dokonania, z którym lub z którego Kampanią członek Jury jest powiązany w sposób, który spowodował jego wykluczenie od głosowania zgodnie z pkt. 3.15. i 3.16 Regulaminu Jury.
- ZASADY PRACY CZŁONKÓW JURY
- Członek Jury jest zobowiązany do pracy w Jury w sposób opisany w tym rozdziale w sposób bezstronny.
- Członek Jury wykonuje powierzone mu funkcje i zadania w sposób nienaruszający prawa, zasad współżycia społecznego, dobrych obyczajów, a także praw osób trzecich, w szczególności praw własności intelektualnej lub dóbr osobistych.
- Członek Jury może wykorzystywać wyłącznie te informacje i materiały dot. Kampanii lub Uczestnika, które zostały mu udostępnione przez Organizatora. To postanowienie nie wyklucza wykorzystywania wiedzy i doświadczenia wynikających ze znajomości rynku reklamy, w szczególności branży digital marketingu.
- Członek Jury zachowuje wszystkie instrukcje, informacje i materiały, które zostaną mu przekazane w ramach prac Jury przez Organizatora, w poufności. W szczególności członek Jury nie może tworzyć egzemplarzy materiałów jakąkolwiek techniką i nie może ich udostępniać, w tym publicznie, za pomocą jakichkolwiek środków lub metod.
- Członek Jury uczestniczy w pracach Jury za pomocą systemów, aplikacji, narzędzi lub rozwiązań cyfrowych, wybranych samodzielnie przez Organizatora, do których dostęp i instrukcje korzystania przekaże uprzednio Organizator, oraz w ramach obrad, które odbywają się w formie, miejscu i czasie wskazanym uprzednio samodzielnie przez Organizatora. Organizator może modyfikować określone w tym postanowieniu ustalenia.
- Obrady Jury prowadzone są co do zasady w trybie stacjonarnym tj. z fizyczną obecnością członków Jury. Organizator może zorganizować obrady w trybie hybrydowym lub w pełni zdanym wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. wynikających ze szczególnej sytuacji epidemiologicznej).
- Jury podejmuje decyzje zwykłą większością głosów bez określonego kworum w głosowaniu jawnym, chyba że co innego wynika z treści Regulaminu Jury lub Regulaminu Konkursu. O użyciu konkretnego systemu, aplikacji, narzędzia lub rozwiązania cyfrowego do podejmowania decyzji, jak i o zasadach oraz sposobach korzystania decyduje samodzielnie Organizator.
- Organizator może samodzielnie wyznaczyć inny sposób lub termin podjęcia decyzji przez członka Jury w przypadku nieprzewidzianych wydarzeń w czasie prac Jury np. z uwagi na awarię systemu, aplikacji, narzędzia lub rozwiązania cyfrowego do podejmowania decyzji.
- Członek Jury uczestniczy w pracach Jury samodzielnie. Członek Jury nie może wyznaczyć osoby zastępującej członka Jury w zakresie części lub całości prac Jury.
- Członek Jury ma obowiązek zachowania w tajemnicy wyników Konkursu, w szczególności tożsamości Uczestników Konkursu na Najlepsze Kampanie otrzymujących Wyróżnienia i Zwycięzców, do dnia Gali lub innego oficjalnego przedstawienia wyników Konkursu.
- DANE OSOBOWE
- Podanie danych osobowych w ramach prac Jury jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w pracach Jury jako jej członek zgodnie z Regulaminem Jury. Niepodanie danych uniemożliwi uczestnictwo w pracach Jury.
- Osoba zgłaszająca osobę trzecią do prac w Jury w ramach otwartego naboru oświadcza, że jest uprawniona do podania danych osobowych w formularzu zgłoszeniowym. Osoba zgłaszająca zobowiązuje się do przedstawienia Klauzuli informacyjnej dla jurorów IAB Mixx Awards 2025 z Załącznika nr 1 do Regulaminu Jury do bezpośredniego zapoznania się osobie zgłaszanej (osobie trzeciej) przed złożeniem formularza, której dane osobowe zostaną w formularzu wymienione.
- Zasady przetwarzania danych osobowych są określone w Klauzuli informacyjnej dla jurorów IAB Mixx Awards 2025, która stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu Jury.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zasady powoływania i funkcjonowania Jury określa wyłącznie Regulamin Jury oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
- Treść Regulaminu Jury jest udostępniona w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Internetowej Konkursu.
- Organizator ma prawo do zmiany Regulaminu Jury pod warunkiem, że nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Jury, a zmiany nie będą dotyczyć istotnych aspektów uczestnictwa w Jury. Wszelkie zmiany będą ogłaszane z jednodniowym wyprzedzeniem w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Internetowej Konkursu.
- Udział w Jury jest dobrowolny. Wzięcie udziału w Jury oznacza potwierdzenie zapoznania się z treścią Regulaminu Jury oraz akceptację jego postanowień.
- Członek Jury może przekazywać zastrzeżenia dot. przebiegu prac Jury do dnia Gali lub innego oficjalnego przedstawienia wyników Konkursu. Zastrzeżenia te Organizator będzie rozpatrywał na podstawie Regulaminu Jury w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania na jego adres e-mail: mixx@iab.org.pl (temat wiadomości: „Jury MIXX Awards 2025 – zastrzeżenie”). Zastrzeżenia powinny zawierać dane identyfikujące członka Jury oraz szczegółowe opisanie podstaw zastrzeżenia. Zastrzeżenia niespełniające tych wymogów będą pozostawiane bez rozpatrzenia.
- Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe dot. Jury lub Konkursu mają charakter wyłącznie informacyjny.
Załączniki:
- Klauzula informacyjne dla jurorów IAB Mixx Awards 2025
- Członek Jury może przekazywać zastrzeżenia dot. przebiegu prac Jury do dnia Gali lub innego oficjalnego przedstawienia wyników Konkursu. Zastrzeżenia te Organizator będzie rozpatrywał na podstawie Regulaminu Jury w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania na jego adres e-mail: mixx@iab.org.pl (temat wiadomości: „Jury MIXX Awards 2024 – zastrzeżenie”). Zastrzeżenia powinny zawierać dane identyfikujące członka Jury oraz szczegółowe opisanie podstaw zastrzeżenia. Zastrzeżenia niespełniające tych wymogów będą pozostawiane bez rozpatrzenia.
- Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe dot. Jury lub Konkursu mają charakter wyłącznie informacyjny.
Załączniki:
Klauzula informacyjna dla jurorów IAB Mixx Awards 2025