Zapraszamy twórców kampanii reklamowych wraz z klientami do zgłaszania tematów wystąpień do MIXX Conference 2016.
MIXX Conference to całodzienne wydarzenie prezentujące najnowsze, najbardziej efektywne i najbardziej inspirujące digitalowe case’y w formie 20-minutowych prezentacji. Kilkunastu przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych wraz z klientami zaprezentuje najlepsze case studies kampanii online ostatnich 12 miesięcy. Konferencja pozwoli uczestnikom spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczami ich twórców i marketerów.
Chcesz znaleźć się w gronie prelegentów? Zgłoś się wraz ze swoim klientem i pochwalcie się sukcesem kampanii!
Wystąpienie na konferencji jest bezpłatne.
Zgłoszenie wyślij na adres: mixx@iab.org.pl z tytułem: Zgłoszenie na MIXX Conference 2016. Czekamy do 5 września!
Zgłoszenie powinno zawierać:
• nazwę agencji i klienta
• nazwę kampanii której dotyczy case study oraz datę jej emisji
• temat prezentacji
• szczegółowy opis prezentacji wraz ze wskazaniem obszarów atrakcyjnych dla uczestników konferencji oraz danymi dotyczącymi realizacji KPI-ów (prezentacja budżetów jest mile widziana, ale nie decydująca) do 2 500 znaków
• imię i nazwisko prelegentów oraz krótki biogram
Więcej informacji o wydarzeniu MIXX Awards & Conference znajdziesz na stronie www.mixx-awards.pl
UWAGA! Mile widziane case study kampanii zgłoszonych do tegorocznej edycji Mixx Awards.
Zgłoś kampanię do konkursu MIXX Awards 2016: