JURY MIXX AWARDS 2021

Dariusz MacioĆek
PrzewodniczÄ cy Jury
CMO, BNP Paribas
Od lipca 2018 roku peĆni funkcjÄ dyrektora zarzÄ dzajÄ cego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. Poprzednio zwiÄ zany z Aviva Polska, gdzie obejmowaĆ stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczegĂłlnych linii biznesowych, a takĆŒe realizacjÄ nowej strategii Banku. Jest rĂłwnieĆŒ odpowiedzialny za strategiÄ i komunikacjÄ marketingowÄ , rozwĂłj kanaĆĂłw spoĆecznoĆciowych, CSR oraz PR i komunikacjÄ wewnÄtrznÄ . Dariusz MacioĆek to doĆwiadczony menadĆŒer z ponad 17-letnim doĆwiadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywnoĆci sponsoringowych, komunikacji i mediĂłw spoĆecznoĆciowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branĆŒy energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Agnieszka Parfienowicz
WiceprzewodniczÄ ca Jury
Partner, Digital, Mindshare
Absolwentka SzkoĆy GĆĂłwnej Handlowej, kierunku ZarzÄ
dzanie i Marketing, ze specjalizacjÄ
Badania Marketingowe.
Do zespoĆu Mindshare doĆÄ
czyĆa w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje siÄ tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. NadzĂłruje merytorycznie zespoĆy FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim doĆÄ
czyĆa do Mindshare, obejmowaĆa stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarzÄ
dzaĆa 30-osobowym zespoĆem digital. TworzyĆa strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez niÄ
kampanie wielokrotnie zdobywaĆy nagrody w konkursach branĆŒowych Effie i Innovation Awards. RozwijaĆa rĂłwnieĆŒ kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzajÄ
c nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie dziaĆa w IAB Polska, jako czĆonek Rady Programowej Forum IAB i czĆonkini jury Mixx Awards. Jest trenerkÄ
DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chÄtnie uczestniczy w projektach start-upâowych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamÄ
dwĂłjki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.


Maciej Kossowski
WiceprzewodniczÄ
cy Jury
CzĆonek ZarzÄ
du, POLSKA PRESS GRUPA
Z rynkiem mediĂłw i reklamy zwiÄ
zany jest od ponad 20 lat. Przed doĆÄ
czeniem do PPG odpowiadaĆ za strategiÄ sprzedaĆŒy i rozwĂłj oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000â2014 zwiÄ
zany byĆ z GrupÄ
Onet.pl, gdzie peĆniĆ m.in. funkcje menadĆŒera ds. klientĂłw strategicznych, nastÄpnie peĆniĆ funkcje kierownicze w sprzedaĆŒy, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 byĆ dyrektorem sprzedaĆŒy i czĆonkiem zarzÄ
du Grupy Onet.pl. WspĂłĆpracÄ z Onetem zakoĆczyĆ jako wiceprezes zarzÄ
du Media Impact Polska, spĂłĆki odpowiedzialnej za sprzedaĆŒ serwisĂłw Grupy Onet oraz tytuĆĂłw prasowych i serwisĂłw Ringier Axel Springer Polska.
ZaangaĆŒowany w prace IAB Polska od poczÄ
tku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako PrzewodniczÄ
cy Rady Nadzorczej IAB Polska.

Filip BeĆșnicki
Digital Strategy Director, Havas Media Group
Ekspert marketingowy z ponad 14-letnim doĆwiadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarĂłwno od strony mediowej jak i kreatywnej. Przez ostatnie kilka lat zaangaĆŒowany w projekty kreatywno-strategiczne dla marek takich jak: IKEA, Pekao SA, MARS, czy Microsoft.
Przez lata zwiÄ zany byĆ z rynkiem agencji mediowych, gdzie miaĆ okazjÄ prowadziÄ zespoĆy dla Coca Cola, czy Procter & Gamble, rozwijajÄ c rĂłwnieĆŒ usĆugi kontentowe i kreatywne dla tych klientĂłw.
Jako ekspert stara siÄ wnosiÄ myĆlenie biznesowe i strukturÄ do pomysĆĂłw kreatywnych i kreatywnoĆÄ do rekomendacji mediowych opartych o dane. CzÄsto z sukcesami co potwierdzone jest nagrodami takimi jak Effie (w tym dwa ZĆote), czy Mixx Awards (w tym tytuĆ âAgencji Roku 2019 z Saatchi&Saatchi).
W Havas Media odpowiedzialny za strategiÄ, kreatywnoĆÄ w rekomendacjach i budowanie âMeaningful Brandsâ dla lokalnych jak i globalnych klientĂłw.
Juror w konkursie MIXX w Polsce, BuĆgarii i Rumunii.
W 2020 roku przewodniczÄ
cy jury Mixx Awards Polska i czĆonek jury Mixx Awards Europe 2020 i 2021.

Jakub BieĆkowski
Group Chief Digital Officer, MediaHub
Z mediami zwiÄ
zany od ponad 16 lat, od samego poczÄ
tku wierny swej mediowej miĆoĆci jakÄ
jest digital.
Od lutego 2020 odpowiada za dziaĆy zajmujÄ
ce siÄ Digitalem w MediaHub (grupa MullenLowe). WspĂłlnie z zespoĆami realizuje skuteczny proces transformacji digitalnej agencji i jej klientĂłw. WczeĆniejsze doĆwiadczenia zdobywaĆ w firmie CR Media oraz domu mediowym Value Media. MiaĆ okazje realizowaÄ projekty dla takich marek jak IBM, PKO Bank Polski, VW, BMW, AASA, Lenovo i wielu innych. Obecnie nadzoruje i wspĂłĆtworzy kampanie dla takich klientĂłw jak CCC, VisionExpress, ING, Decathlon, WU, Slack i innych. OsiÄ
gniÄcia prowadzonych przez niego kampanii docenia teĆŒ branĆŒa w postaci nagrĂłd zarĂłwno Effie jak i MixxAwards ( Mixx Awrads MediaHouse of the Year 2020).

Iwona BĆoĆska-OrzoĆ
Dyrektor Departamentu Marketingu, Santander
Absolwentka Politechniki Warszawskiej i studiĂłw doktoranckich w Szkole GĆĂłwnej Handlowej. Teoretyczne fundamenty przekuĆa w sukces w Ćwiecie biznesu.
Od 22 lat tworzy i realizuje dĆugookresowe strategie marketingowe najwiÄkszych marek farmaceutycznych (Apap, Ibuprom, Gripex), spoĆŒywczych w koncernie Nestle i kosmetycznych (Dr Irena Eris, Eveline), ktĂłre do dziĆ odnoszÄ
sukcesy sprzedaĆŒowe na polskim rynku.
W Santander Bank Polska od 2016 roku odpowiedzialna za strategiÄ i komunikacjÄ, planowanie i zakup mediĂłw, badania konsumenckie, dziaĆania w mediach spoĆecznoĆciowych.
Jej i zespoĆu praca zostaĆa doceniona i nagrodzona m.in. wyrĂłĆŒnieniem Media i Marketing Polska za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawnÄ
komunikacjÄ marki, Innovation Awards za kampaniÄ targetowanÄ
behawioralnie, Golden Arrow za personalizowane dziaĆania komunikacyjne.
DoskonalÄ
c umiejÄtnoĆci zarzÄ
dzania zespoĆem ukoĆczyĆa AkademiÄ Mentoringu uzyskujÄ
c certyfikat Mentora. Wszystko po to, aby lepiej zrozumieÄ potrzeby innych ludzi, wydobyÄ tkwiÄ
cy w nich potencjaĆ i cieszyÄ siÄ wraz z nimi z zachodzÄ
cych zmian.

Bartosz Brennek
Strategy Director, Zenith
Strateg z doĆwiadczeniem komunikacyjnym i konsultingowym oraz zapleczem analityczno-badawczym. PracowaĆ dla klientĂłw realizujÄ cych innowacyjne i szeroko nagradzane kampanie (Effie, Mixx Awards, KTR, Innovation) â m.in. The Coca-Cola Company, H&M, IKEA, SKODA. Laureat polskiej edycji Cannes Media Lions. Prelegent na konferencjach: Kongres PTBRiO 2018, Cyber Transformations 2019 (najwyĆŒej oceniona prelekcja), InternetBeta 2017, Forum IAB 2020. W Zenith odpowiedzialny za integracjÄ narzÄdzi badawczych i analitycznych z komunikacyjnymi, rozwĂłj oferty konsultingowej w oparciu o policzalne rozwiÄ zania, oraz scouting i skalowanie innowacyjnych rozwiÄ zaĆ z rynku. UczestniczyĆ w projektach konsultacyjnych z zakresu transformacji cyfrowej. W ramach Publicis Groupe byĆ gĆownym ekspertem grup roboczych z zakresu data driven & performance marketingu oraz developmentu nowych produktĂłw. DoradzaĆ start-upom, m.in. w ramach programu akceleracyjnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Scouter i doradca business developmentu w akceleratorze Publicis Media â nextTECHnow.

Aleksandra Bujnowska
Digital Marketing & Eâcommerce Leader, Philips CEER
Od 15 lat w branĆŒy mediowej. Kieruje zespoĆem odpowiedzialnym za digital marketing i eâcommerce w Europie Ćrodkowo Wschodniej i Rosji w ramach biznesu Domestic Appliance marki Philips.
Odpowiada za przygotowanie i optymalizacjÄ strategii digitalowej, rozwĂłj nowych modeli biznesowych oraz planowanie i realizacjÄ dziaĆaĆ marketingowych we wszystkich kanaĆach online.
WczeĆniej przez blisko 11 lat pracowaĆa w Havas Media Group, gdzie jako chief digital officer zajmowaĆa siÄ m.in. rozwojem kompetencji, zarzÄ
dzaniem oraz koordynacjÄ
wszystkich procesĂłw digitalowych w grupie.


Agata Czech
Senior Digital Marketing Manager, LEGO
Od 7 lat w branĆŒy mediowej. PoczÄ tkowo skoncentrowana na obsĆudze klientĂłw w obszarze paid social i szeroko rozumianym eâcommerce. PracowaĆa dla takich klientĂłw jak Samsung, TâMobile czy IKEA. Od maja 2019 kieruje zespoĆem odpowiedzialnym za digital i eâcommerce w LEGO w Polsce, Ukrainie i BaĆtykach.


Joanna Dering
Managing director, Kamikaze
Z branĆŒÄ
digital zwiÄ
zana od 14 lat. ZaĆoĆŒycielka agencji Kamikaze, w ktĂłrej ze Ćwietnym zespoĆem ponad 60 specjalistĂłw pracuje m.in dla LâOrĂ©al Polska, Coty Polska, Orange Polska. Od 10 lat szczegĂłlnie zaangaĆŒowana w prace przy projektach beauty, w ktĂłrych ĆÄ
czy pasjÄ z doĆwiadczeniem dziesiÄ
tek realizacji dla wĆasnych lovebrands, mocno reprezentowanych w portfolio agencji.
Po wprowadzeniu Kamikaze do struktur Altavia â miÄdzynarodowej grupy reklamowej zorientowanej wokĂłĆ shopper marketingu, z entuzjazmem rozwija doĆwiadczenie w obszarze strategii i dziaĆaĆ digitalowych dla retailu.

Jacek Dymkowski
Managing Director Reprise, Mediabrands
Odpowiada za zarzÄ dzanie zespoĆem ekspertĂłw, rozwĂłj kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientĂłw agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest czĆonkiem ZarzÄ du Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. WczeĆniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor SprzedaĆŒy w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doĆwiadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Absolwent WydziaĆy Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branĆŒowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie. W wolnym czasie, po odĆoĆŒeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garaĆŒowy szkutnik.

Beata Dziwulska
Media Development Manager, Nestlé
Od 2015 roku odpowiada za zarzÄ
dzanie dziaĆaniami Digital i Social media dla NestlĂ© Polska, w tym wyznaczanie nowych trendĂłw (np. wewnÄtrzny dziaĆ GrafikĂłw), wprowadzanie nowych standardĂłw (np. Brand Safety i Viewability), narzÄdzi (np. DMP, Social Studio) oraz sposobu zakup mediĂłw, w tym rozwĂłj zakupu programmatic. W swojej roli wspiera rĂłwnieĆŒ dziaĆy marketingu w procesie tworzenia oraz wdroĆŒenia efektywnych i najlepszych jakoĆciowo kampanii digital.
W 2016 zdobyĆa certyfikat DIMAQ. Posiada ponad 15 lat doĆwiadczenia w obszarze marketingu potwierdzonymi skutecznymi i Ćwietnie zrealizowanymi projektami i kampaniami. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydz. ZarzÄ
dzania.


Agnieszka Gajzler
Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarzÄ du Stowarzyszenia Content Marketing Polska
Agnieszka Gajzler ma ponad 16-letnie doĆwiadczenie w branĆŒy mediowej i marketingowej. Specjalizuje siÄ w obszarze digital, w tym w rozwoju produktĂłw i usĆug, marketingu, tworzeniu treĆci oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media, gdzie odpowiada za strategiÄ i rozwĂłj Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowaĆa w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: wspĂłĆzarzÄ dzaĆa i odpowiadaĆa za digitalizacjÄ domu mediowego Carat, rozwijaĆa produkty wĆasne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarzÄ dzaĆa pionem international social media spĂłĆki Isobar. WczeĆniej pracowaĆa takĆŒe w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijajÄ c kluczowe produkty GG Network.

PaweĆ Gala
CEO, Wavemaker
PaweĆ Gala ma ponad 20-letnie doĆwiadczenie w branĆŒy. Od poczÄ
tku swojej kariery w Wavemaker. Przez lata braĆ aktywny udziaĆ w budowaniu jednej z najwiÄkszych agencji w Polsce. PaweĆ wspieraĆ rozwĂłj firmy od 30-osobowej agencji do kompleksowej i wielospecjalizacyjnej firmy zatrudniajÄ
cej blisko 300 osĂłb. W trakcie swojej kariery byĆ odpowiedzialny za obsĆugÄ klienta, dziaĆania nowobiznesowe, ktĂłre przeĆoĆŒyĆy siÄ na kilkaset zwyciÄskich przetargĂłw. ByĆ ponadto odpowiedzialny za obszary takie jak: marketing, PR, komunikacja wewnÄtrzna i zarzÄ
dzanie talentami.
Gala byĆ czĆonkiem jury w wiodÄ
cych konkursach branĆŒowych, w tym EFFIE i IAB Mixx Awards, czĆonkiem komitetĂłw organizacyjnych EFFIE, Media Trendy oraz wykĆadowcÄ
w Brand Strategy School.
Po niespeĆna roku peĆnienia funkcji CEO, PaweĆ zostaĆ nagrodzony tytuĆem AdMana Roku 2020 w plebiscycie magazynu âPressâ. Ten tytuĆ, przyznawany przez inne agencje pokazuje, ĆŒe PaweĆ jest doceniany nie tyko przez klientĂłw i zespĂłĆ, ale rĂłwnieĆŒ przez konkurencjÄ.
Jego niezwykĆa otwartoĆÄ i talent dyplomatyczny w poĆÄ
czeniu z rozlegĆÄ
wiedzÄ
rynkowÄ
pozwala mu ĆÄ
czyÄ wszystkie elementy ukĆadanki.
PaweĆ zarzÄ
dza Wavemaker Polska od kwietnia 2019.

Kamil GĂłrecki
CEO/Co-Founder, Fantasyexpo
Kamil GĂłrecki, zaĆoĆŒyciel agencji gamingowej Fantasyexpo. Ekspert marketingu gamingowego. Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie a relacje z gwiazdami to jego specjalnoĆÄ. Na co dzieĆ odpowiada za rozwĂłj relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami. Z powodzeniem zrealizowaĆ setki kampanii, ktĂłre wielokrotnie byĆy nagradzane i wyrĂłĆŒniane w rĂłĆŒnych konkursach.

Ania Gruszka
Industry Director, Teads
Jako Industry Director w Teads odpowiada za wspĂłĆpracÄ merytorycznÄ i Joint Business Plany z czoĆowymi marketerami. WczeĆniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands , szefowa agencji interaktywnej Reprise, Digital Manager & CEE Digital Consultant w HAVAS oraz czĆonek Rady Nadzorczej IAB Polska. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejÄtnego wykorzystywania mediĂłw interaktywnych zwiÄ zanego ze zmianÄ nawykĂłw konsumenckich. WyrĂłĆŒniona tytuĆem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz spoĆeczno-obyczajowych. Z zaangaĆŒowaniem edukuje branĆŒÄ marketingowÄ jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. ByĆa czĆonkiem jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow.

Roman Grygierek
Prezes ZarzÄ du, INIS
Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS zwiÄ zany od powstania spĂłĆki, czyli 2010 roku, w branĆŒy marketingowej od 15 lat. RozwinÄ Ć zespĂłĆ z kilku do kilkudziesiÄciu osĂłb â pomysĆowych indywidualnoĆci, ktĂłrych wspĂłlnÄ cechÄ jest pasja do pracy. Pomimo peĆniÄ cej funkcji, blisko kaĆŒdego elementu tworzÄ cego spĂłĆkÄ: rozwoju technologii, sprzedaĆŒy, realizacji a takĆŒe marketingu. DbajÄ cy o starup-owÄ atmosferÄ szybko rozrastajÄ cej siÄ firmy. Odpowiedzialny za wspĂłĆpracÄ z najwiÄkszymi domami mediowymi i agencjami. WierzÄ cy, ĆŒe dziaĆania online moĆŒna w przystÄpny sposĂłb przybliĆŒyÄ kaĆŒdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, TargĂłw eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Ania Iller

Szymon KosiĆski
Prezes ZarzÄ du, Grupa Sarigato
Do Grupy Sarigato naleĆŒy najwiÄksza w Polsce sieÄ reklamy wideo/rich media â Sataku, agencja email marketingowa Sarigato oraz agencja marketingu wyĆÄ cznie B2B â Yintaro. Jest fundatorem Fundacji Sarigato, odpowiedzialnej m. in. za wielokrotnie nagradzanÄ akcjÄ pomocy bezdomnym Psiakom â KarmimyPsiaki.pl. Wielbiciel japoĆskich tradycji, ktĂłre na kaĆŒdym kroku wdraĆŒa w ĆŒycie biznesowe. Autor licznych badaĆ, testĂłw, warsztatĂłw i publikacji marketingowych. Prelegent na konferencjach branĆŒowych. Jeden z 50 Kreatywnych magazynu Brief w 2016 roku oraz laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2015 w kategorii OsobowoĆÄ Marketingu Roku/MĆody Wilk â Odkrycie Roku. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju.

Ćukasz KotliĆski
Creative Director, Isobar Polska
Posiadam ponad 20-letnie doĆwiadczenie w branĆŒy reklamowej. Z Isobar zwiÄ zany jestem od 3 lat. ZdobyĆem dziesiÄ tki nagrĂłd kreatywnych na polskich i miÄdzynarodowych festiwalach reklamowych, wielokrotnie bÄdÄ c w jury festiwali reklamowych i filmowych. Moje prace byĆy publikowane W Epica Book, w Lurzerâs Archive oraz w ksiÄ ĆŒce â101 reklam, ktĂłre musisz znaÄâ. ByĆem zaĆoĆŒycielem i wspĂłĆtwĂłrcÄ telewizji Kino Polska. ProwadzÄ szkolenia i warsztaty z kreatywnego myĆlenia. Od 1996 regularnie wystawiam swoje prace malarskie.

Wojciech Kowalczyk
ZastÄpca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP
DziaĆa aktywnie w branĆŒy mediĂłw i reklamy od niemalĆŒe dwĂłch dekad. Aktualnie w Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikacjÄ oraz rozwĂłj produktĂłw. Przez wiele lat zwiÄ
zany byĆ z firmÄ
Atmedia, gdzie odpowiadaĆ m.in. za badania, promocjÄ stacji tematycznych i rozwĂłj spĂłĆki w regionie. WczeĆniej w Optimum Media OMD tworzyĆ strategie komunikacyjne.
WspĂłĆtwĂłrca i zaĆoĆŒyciel branĆŒowego serwisu ScreenLovers.pl, wspĂłĆtwĂłrca panelu telemetrycznego RPD Atmedia SpotLight, redaktor ksiÄ
ĆŒki âMarketing generacji silverâ. CzĆonek Rady Nadzorczej IAB Polska.

Jacek Krauzowicz
Global Brand Director, Vicks Sleep, Procter & Gamble
ZbieraĆ kilkanaĆcie lat doĆwiadczenia marketingowego w globalnych firmach, w tym przez ostatniÄ dekadÄ w Procter & Gamble. Znany nie tylko z ciÄtego jÄzyka, ale teĆŒ planowania i tworzenia holistycznych kampanii marketingowych stawiajÄ cych zawsze insight oraz konsumenta na pierwszym miejscu. W ramach Procter & Gamble peĆniĆ role zarĂłwno globalne, jak i regionalne odpowiadajÄ c za brand managment z takich kategorii jak: Home care, Hair care, a obecnie Health care. Zna od kuchni tworzenie skutecznych kampanii zarĂłwno od strony kreatywnej, jak i egzekucyjnej. PracowaĆ z sukcesami oraz planowaĆ mediowe wsparcie brandĂłw na kaĆŒdym etapie ich cyklu ĆŒycia.

Adrianna Kubik
Business director / czĆonek zarzÄ du, They.pl
W They.pl odpowiada za rozwĂłj obszarĂłw strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. ZarzÄ dza strukturÄ zĆoĆŒonÄ z kilkudziesiÄciu specjalistĂłw oraz managerĂłw budujÄ cych i wdraĆŒajÄ cych strategie digital marketingowe dla kluczowych klientĂłw agencji. Jest autorkÄ licznych eksperckich artykuĆĂłw oraz opracowaĆ dotyczÄ cych content marketingu. WczeĆniej zdobywaĆa doĆwiadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworzÄ c kampanie oraz treĆci dla marek z branĆŒy FMCG oraz firm farmaceutycznych. PrzygodÄ z branĆŒÄ marketingowÄ zaczÄĆa w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracujÄ c nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.


Maria Kuc-JÄdrzejewska
Media Manager CEE, JOHNSON & JOHNSON
Ponad 10 letnie doĆwiadczenie w marketing brandowym w rĂłĆŒnych branĆŒach, m.in. OTC, branĆŒy alkoholowej, FMCG. Od 7 lat zwiÄ zana z Johnson and Johnson, gdzie poczÄ tkowo odpowiadaĆa za marki Skincare (Neutrogena, Clean & Clear, bebe) w clustrze CEE. Od 2015r. odpowiedzialna za inkorporowanie dziaĆaĆ digital do marketingu marek Johnson & Johnson, czyli od ponad 3 lat odpowiada za budowanie strategii i obecnoĆci marek J&J w kanaĆach digital w clustrze CEE. Obecnie odpowiada za tworzenie i implementacjÄ strategii mediowych i komunikacyjnych w obszarze digital dla marek z kategorii Personal Care (o.b.Âź, CarefreeÂź, ListerineÂź) oraz OTC (NicoretteÂź, SudafedÂź, ImodiumÂź). Kampanie dla marki o.b.Âź zostaĆy nagrodzine na przestrzeni ostatnich 3 lat licznymi nagrodami, m.i. 3 EFFIE (1 zĆote i 2 srebrne), 1 MIXX Avards, 1 Golden Arrow Awards. Strategie digitalowe rozwiniÄte dla rynkĂłw CEE z powodzeniem sÄ stosowane w innych krajach na Ćwiecie.


Szymon Kukanow
Managing Partner, PHD
Psycholog, marketer o ponad 20letnim doĆwiadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarzÄ dza zespoĆem powoĆanym do obsĆugi Volkwagen Group Polska. MiĆoĆnik strategii, nowych mediĂłw i jedzenia.

Jakub KwaczyĆski
Head of Strategy agencji GoldenSubmarine
Odpowiedzialny za strategiÄ digital marek kluczowych klientĂłw m.in. NIVEA, CEDC, Nestle. Juror MIXX Awards oraz Grand Video Awards. Prelegent na konferencjach branĆŒowych, m.in. Forum IAB (2017â20), In Digital Marketing i inne. Autor artykuĆĂłw branĆŒowych i posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional. WspĂłĆtworzy specjalnoĆÄ Marketing Online na UAM w Poznaniu. WspĂłĆautor podcastu strategicznego âMamy na to slajdâ.


Wiola Ćada-Szewczenko
Dyrektor ds. Digital Marketingu i BadaĆ, PZU
Specjalizuje siÄ w analizowaniu i budowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiÄ zaĆ wspierajÄ cych rozwĂłj firm poprzez ĆÄ czenie mediĂłw, technologii i danych. Ekspertka nowych mediĂłw i diagnosta potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doĆwiadczeniem w branĆŒy. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Digital Marketing & Marketing Reaserch Director w Grupie PZU. WczeĆniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autor artykuĆĂłw i komentarzy oraz prelegent wydarzeĆ branĆŒowych.


Marta Ćysiak
Managing Director i Co-Founder agencji kreatywnej Labcon naleĆŒÄ cej do grupy komunikacyjnej Group One
Przez 9 lat byĆa zwiÄ zana z Google. W latach 2014â2017 peĆniĆa funkcjÄ CEE Strategic Partner Manager w londyĆskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital rynku w Europie, wspĂłĆpracowaĆa z najwiÄkszymi partnerami YouTube i doradzaĆa kluczowym klientom Google jak budowaÄ content i komunikowaÄ siÄ. W Labcon szybko zbudowaĆa zespĂłĆ, ktĂłry zajmuje siÄ budowaniem strategii komunikacji, branded contentem i ma szerokie kompetencje od influencer marketingu i PR, przez social media, po kreacjÄ. JuĆŒ podczas pierwszego roku dziaĆania Labcon zdobyĆ 2 srebrne Effie za projekt dla Maybelline New York â Make Up in the City, gdzie Marta byĆa liderem. W 2019 Labcon zdobyĆ zĆoto w IAB Mixx Awards za kampaniÄ dla fundacji âPodzielmy siÄâ i ZĆoty Spinacz za aktywacjÄ dla adidas â Nite Jogger. Marta byĆa zaangaĆŒowana w projekty m.in. dla adidas, Allegro, ASOS, LâOreal Paris i inne.

Ćukasz Majewski
Head of PR & Communications polskiego oddziaĆu agencji VMLY&R
Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. WykĆadowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiĂłw podyplomowych na kierunku âNowy PRâ w WyĆŒszej Szkole Europejskiej im. ks. JĂłzefa Tischnera w Krakowie. PomysĆodawca i wspĂłĆorganizator spotkaĆ dla praktykĂłw PR oraz projektĂłw badawczych branĆŒy PR â Komu Komunikacja. StaĆy prelegent konferencji branĆŒowych oraz autor artykuĆĂłw eksperckich. OdpowiadaĆ za dziaĆania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursĂłw Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania SpoĆeczna Roku. Z branĆŒÄ PR zwiÄ zany od 2003 roku. Wierzy, ĆŒe w public relations najwaĆŒniejsze sÄ relacje, a podejĆcie H2H powinno byÄ wpisane we wszelkie dziaĆania komunikacyjne.

RafaĆ Oracz
Board Director, Ad Next
ZwiÄ zany z rynkiem mediĂłw od 1996 roku, aktywnie zaangaĆŒowany w proces jego cyfrowej transformacji. WspĂłĆtwĂłrca najwiÄkszej polskiej sieci brokerskiej CR Media, oraz pierwszej sieci reklamy internetowej AdNet. Odpowiada za strategiczne zarzÄ dzanie spĂłĆkami grupy AdNext, do ktĂłrej naleĆŒÄ spĂłĆki zajmujÄ ce siÄ nowoczesnym marketingiem i sprzedaĆŒÄ m.in. DDOB, Szeri, Optimise, Scoop, Gamfi i PushAd. Aktywny w organizacjach branĆŒowych IAB oraz ZKDP, w przeszĆoĆci czĆonek jury Effie i MIXX Awards. Prelegent na konferencjach krajowych i miÄdzynarodowych w tym na Forum IAB 2017 i 2018.

MichaĆ Pachnik
Wicedyrektor Ecommerce, CCC S.A.
Praktyk w obszarze eâcommerce oraz eâmarketingu. Posiada wieloletnie doĆwiadczenie zwiÄ
zane zarĂłwno z implementacjÄ
i wykorzystywaniem technologii stosowanych w Ćwiecie digital marketingu, jak i zarzÄ
dzaniem procesami biznesowymi w eâcommerce.
Podczas swojej kariery m.in. wspĂłĆuczestniczyĆ w budowaniu pierwszego polskiego biura zanox (obecnie Awin), pracujÄ
c tam przez 4 lata i wspĂłlnie nakreĆlajÄ
c standardy, w oparciu o ktĂłre budowana zostaĆa pozycja tej firmy.
Przed doĆÄ
czeniem do CCC, pracowaĆ na stanowisku Strategy & Operations Director w agencji performance â Optimise, odpowiadajÄ
c m.in. za rozwĂłj produktĂłw i usĆug spĂłĆki.
Dzisiaj zarzÄ
dza obszarem eâcommerce marketingu oraz aplikacji mobilnej w CCC, gdzie wraz z zespoĆem zostaĆ nagrodzony w kategoriach: Best on Mobile, Best eâcommerce Retailer oraz Best B2C eâcommerce Team konkursu eâcommerce Polska Awards.

PaweĆ Patkowski
Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska
CzĆonek Rady Fundacji Orange. W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategiÄ i komunikacjÄ marketingowÄ B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediĂłw, aktywizacje digital oraz dziaĆania w mediach spoĆecznoĆciowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001â2007 CMO Adidas Poland. WczeĆniej dyrektor marketingu BrowarĂłw Brok SA. ZaczynaĆ w agencji Lintas, gdzie jako account director pracowaĆ dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank ĆlÄ ski. Wielokrotny juror najwaĆŒniejszych konkursĂłw marketingowych. PrzewodniczÄ cy Jury MIXX Awards 2018, PrzewodniczÄ cy Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni czĆonek Rady EkspertĂłw Superbrands i KapituĆy 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zdobywca ponad 60 nagrĂłd i wyrĂłĆŒnieĆ m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyrĂłĆŒniony tytuĆem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent SzkoĆy GĆĂłwnej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). WykĆadowca studiĂłw podyplomowych w SGH. Autor i wspĂłĆautor ksiÄ ĆŒek âPotencjaĆ konkurencyjny markiâ2010, âMarketing generacji silverâ 2020. CzĆonek BranĆŒowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.


Cezary Piernikowski
Dyrektor marketingu i komunikacji Gremi Media SA,
czoĆowej grupy medialnej w Polsce, wydawcy takich tytuĆĂłw jak: Rzeczpospolita, gazeta gieĆdy i inwestorĂłw Parkiet, serwisĂłw rp.pl, czy parkiet.com. Ma ponad 15-letnie doĆwiadczenie w branĆŒy mediowej i marketingowej. Odpowiedzialny za marketing, komunikacjÄ, PR oraz projekty eventowo-wydawnicze. WczeĆniej zwiÄ zany m.in. z Polska Press, grupÄ PLL LOT, gdzie inicjowaĆ i wdraĆŒaĆ nowe produkty i usĆugi naziemne i lotnicze w obszarze eâcommerce oraz grupÄ Naspers gdzie wprowadzaĆ na rynek i rozwijaĆ kluczowe projekty GG Network.

Anna Podskarbi
Managing Director OMD Optimum Media
DoĆwiadczona manager, konsultantka i ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediĂłw. Pasjonuje siÄ nowymi trendami i zmianami spoĆecznymi.
Od ponad 10 lat zarzÄ dza agencjÄ OMD Optimum Media, ktĂłra pod jej skrzydĆami znaczÄ co poszerzyĆa portfolio klientĂłw i zakres usĆug oraz zdobyĆa wiele nagrĂłd i wyrĂłĆŒnieĆ, w tym Grand Prix Effie 2020. Ma ponad 20 lat doĆwiadczenia w strategicznej pracy dla najwiÄkszych reklamodawcĂłw: Unilever, Reckitt Benkiser, Renault, E. Wedel, Ć»abka i wielu innych. Juror wielu konkursĂłw, przez 3 lata zaangaĆŒowana w pracÄ Komitetu Effie. Na podium konkursu Ad Wo/Man 2020.

Anna Rekus
Senior Manager CEE, Digital Content & Media, Visa
W Visa od lipca 2018 roku. Ma ponad dziesiÄcioletnie doĆwiadczenie w digital marketingu i mediach spoĆecznoĆciowych.
WczeĆniej pracowaĆa dla Cinema City, Nissan Corporation oraz Microsoft, gdzie wraz z zespoĆem zostaĆa nagrodzona Microsoft CEE Marketing Excellence Award za strategiÄ i dziaĆania w mediach spoĆecznoĆciowych, a takĆŒe zdobyĆa Marketing Award for Best Digital Campaign Worldwide za launch Internet Explorer 9 oraz Microsoft CEE Marketing Award za Office 365 pre-launch.

Marek RosĆan
Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi
Psycholog spoĆeczny, badacz i strateg z ponad 15-letnim doĆwiadczeniem w branĆŒy agencyjnej, od ponad 9 lat w Saatchi & Saatchi (Agencji Roku Mixx Awards 2019). Zajmuje siÄ planowaniem strategicznym i doradztwem marketingowym dla najwiÄkszych marek w Polsce i regionie CEE, specjalizujÄ c siÄ w tworzeniu zintegrowanych platform komunikacyjnych. WspĂłĆautor kampanii nagrodzonych 7 Mixx Awards: âWojny z rakiemâ dla Alivii (zĆoto w 2016), âStand-upu w sypialni IKEAâ (3 statuetki w 2019), kampanii dla Muzeum POLIN (srebro w 2019) i Thermoscannera Theraflu (2x srebro w 2016). Ma na koncie teĆŒ kilkadziesiÄ t innych nagrĂłd, jurorowanie w rĂłĆŒnych konkursach branĆŒowych i wystÄ pienia konferencyjne (w tym 2x na Mixx Conference). CzĆonek PTBRiO. Po pracy czyta, gra na basie i pisze o owadach.


Sylwia Snopkiewicz
Dyrektor ds. Marketingu w Generali TU i Generali ƻycie TU
W Generali TU SA od 2020 roku odpowiedzialna za komunikacjÄ, planowanie i zakup mediĂłw oraz digital. SwojÄ
karierÄ zawodowÄ
zaczynaĆa w 2000 roku. PracowaĆa w wiodÄ
cych domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative, Aegis oraz Universal McCann dla KlientĂłw takich jak: Telekomunikacja Polska, Pepsico, BMW, Absolut, Johnson&Johnson, RedBull, Nestle.
Przez ostatnie 13 lat odpowiadaĆa za media oraz eCommerce w Link4 TU SA, ITI Neovision oraz iSpot Poland.

Krzysztof Sobieszek
Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe
Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 14-letnim doĆwiadczeniem zwiÄ zany z branĆŒÄ marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywaĆ zarĂłwno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci spoĆecznoĆciowej Nk.pl, gdzie odpowiadaĆ za strategiÄ, badania, zarzÄ dzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branĆŒy interaktywnej IAB Polska jako czĆonek zarzÄ du. Stale pracuje z menadĆŒerami wyĆŒszego szczebla w ramach ICAN Institute (Harvard Business Publishing). TÄ szerokÄ perspektywÄ przeĆoĆŒyĆ juĆŒ na ponad 200 wystÄ pieĆ na konferencjach i szkoleniach. Interesuje go zwiÄkszanie wartoĆci biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentĂłw, rynkĂłw i technologii.

Tomasz StarzyĆski
Prezes zarzÄ du i managing partner w Up&More
Odpowiada za rozwĂłj agencji oraz koordynuje pracÄ dziaĆĂłw SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktĂłw i narzÄdzi reklamowych w firmie oraz automatyzacjÄ kampanii.
Z marketingiem efektywnoĆciowym zwiÄ
zany jest od 2005 roku. Jest ekspertem w dziedzinie SEO/SEM, eâcommerce, marketingu i reklamy internetowej, posiada teĆŒ certyfikaty Google Analytics i Google Ads. Od 2014 roku prowadzi zajÄcia Reklama Online na kierunku Logistyka MediĂłw na Uniwersytecie Warszawskim.

Piotr Stawowiak
Associate Creative Director w Gong
Dyrektor kreatywny warszawskiego oddziaĆu Gong. KilkanaĆcie lat pracy w reklamie, setki kampanii, parÄ nagrĂłd. WymyĆlaĆ dla takich marek jak Netflix, ING Bank ĆlÄ ski, Tyskie czy Decathlon.

Robert StÄpniewski
Chief Executive Officer, RS Media Solution, Co-Founder Rebels Media Group
Posiada ponad 17 lat doĆwiadczenia w zakresie przygotowania strategii, zarzÄ
dzania, planowania i optymalizacji kampanii online. KarierÄ w branĆŒy rozpoczÄ
Ć od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia, z ktĂłrÄ
zwiÄ
zany byĆ przez 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny byĆ za obsĆugÄ kluczowych klientĂłw firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego, Ferrero i wielu innych. Przez dwa lata jako Interactive Media Director oraz Client Service Director w domu mediowym Value Media odpowiedzialny byĆ za rozwĂłj dziaĆu digitalowego i jego kompetencji oraz za caĆy dziaĆ Client Service. Za rok 2012 miÄdzy innymi pod egidÄ
StÄpniewskiego Value Media otrzymaĆo nagrodÄ Impactor dla Domu Mediowego Roku. Ostatnie 5 lat Robert StÄpniewski pracowaĆ w domu mediowym Codemedia jako Digital Director oraz Digital Media Buying Director. Odpowiedzialny byĆ za rozwĂłj dziaĆĂłw digitalowych, budowanie relacji z kluczowymi Klientami agencji oraz za trade online i negocjacje z wydawcami. Obecnie prowadzi wĆasnÄ
firmÄ, ktĂłra zajmuje siÄ szeroko rozumianym consultingiem mediowo-strategicznym, szkoleniami, warsztatami oraz negocjacjami w zakresie buyingu mediowego.
Robert StÄpniewski jest autorem wielu publikacji dotyczÄ
cych reklamy online, prelegentem na konferencjach branĆŒowych oraz twĂłrcÄ
nowatorskich rozwiÄ
zaĆ strategicznych dla KlientĂłw. Jako pierwszy w Polsce w branĆŒy motoryzacyjnej dla marki BMW wykorzystaĆ adgaming jako efektowny i efektywny kanaĆ komunikacji z grupÄ
celowÄ
. Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzaĆy zwolennik aktywnego trybu ĆŒycia.


Magda Szmilewska
Global Media Manager, Consumer Beauty, Coty
Sr. Media Manager, z 13-letnim staĆŒem, odpowiedzialna za tworzenie i realizacjÄ strategii mediowych marek. DoĆwiadczenie zdobywaĆa na rynku reklamy i mediĂłw w Polsce w Zenithoptimedia oraz w MEC (obecnie Wavemaker), a nastÄpnie w USA w Nowym Jorku w Mindshare i Mediacom, wspierajÄ c takich klientĂłw jak LâOreal Polska, TP/Orange, Ikea, Netflix, American Express, Chanel, Bayer i innych. Obecnie odpowiedzialna za media w JustEatTakeaway.com, w tym na polskim rynku â Pyszne.pl. Wielokrotnie nagradzana za wspĂłĆtworzenie kampanii reklamowych dla, miÄdzy innymi, TP (Grand Prix, ZĆote Effie) i Ikea (Kuchnia SpotkaĆ ZĆote Effie, MIXX Awards, ZĆoty spinacz, Innovation Ad i Kallaxomierz â Eurobest, KTR, Golden Drum). CzĆonek Jury Mixx Award od 2020 roku.

Ćukasz SzymaĆski
Dyrektor Strategii i Rozwoju ProduktĂłw Natywnych, Wirtualna Polska Media
Posiada ponad 13-letnie doĆwiadczenie w branĆŒy digital, zdobyte przy realizacji projektĂłw z zakresu marketingu i eâcommerce. WspĂłĆtworzyĆ pierwsze apteki internetowe oraz serwisy zdrowotne w Polsce. Przez wiele lat zwiÄ zany z GrupÄ NextWeb Media, gdzie odpowiadaĆ za marketing, PR i zarzÄ dzanie produktem reklamowym w ramach serwisĂłw abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz sieci influencerskiej Blomedia. TworzyĆ pionierskie rozwiÄ zania w obszarze reklamy natywnej i marketingu treĆci. Od 2015 roku obywatel Grupy Wirtualna Polska, dawniej zaangaĆŒowany w rozwĂłj obszaru Zdrowie i Parenting. TwĂłrca WP brand studio â dedykowanej agencji content marketingowej dziaĆajÄ cej w ramach spĂłĆki Wirtualna Polska Media. Dzisiaj Dyrektor Strategii i Rozwoju ProduktĂłw Natywnych odpowiedzialny za rozwĂłj struktur wsparcia sprzedaĆŒy, nowych produktĂłw niestandardowych i ofert. Z wyksztaĆcenia specjalista w zakresie komunikacji spoĆecznej. Prywatnie miĆoĆnik kultury japoĆskiej i nowych technologii.

Krzysztof ĆwierczyĆski
Product Development Coordinator, Biuro Reklamy Polsat Media
Absolwent SzkoĆy GĆĂłwnej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od poczÄ tku kariery w zwiÄ zany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Coordinator w Biurze Reklamy Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwĂłj produktu, bieĆŒÄ ce zarzÄ dzanie powierzchniÄ reklamowÄ , politykÄ cenowÄ i wsparcie sprzedaĆŒy. WykĆadowca na Collegium Civitas, czĆonek komitetĂłw Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.


RadosĆaw WierzbiĆski
Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska; Head of Programming, Impact Academy
Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i SzkoĆy Strategii Marki (SAR), ukoĆczyĆ rĂłwnieĆŒ m.in. stosunki miÄdzynarodowe na UW oraz MazowieckÄ SzkoĆÄ TrenerĂłw. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiÄ zaĆ komunikacyjnych dla marek klientĂłw czy analizÄ trendĂłw i zjawisk mediowych. WykĆadowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerĂłw. DoĆwiadczenie zdobywaĆ wczeĆniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie najwiÄkszego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.


Ania Witecka
ZarzÄ dza komunikacjÄ ING Banku ĆlÄ skiego w mediach spoĆecznoĆciowych
Odpowiada za tworzenie i realizacjÄ strategii obecnoĆci banku w social media, a takĆŒe dziaĆania content marketingowe. Ma kilkanaĆcie lat doĆwiadczenia w digital marketingu.
WspĂłĆtworzone przez niÄ
kampanie byĆy wielokrotnie nagradzane zarĂłwno w polskich jak i miÄdzynarodowych konkursach za efektywnoĆÄ, innowacyjnoĆÄ i kreatywnoĆÄ (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach trzykrotnie zostaĆ uznany za najlepszy bank w mediach spoĆecznoĆciowych w rankingu ZĆoty Bankier.

Adam Wysocki
CEO, LVL UP MEDIA
Z branĆŒÄ
interaktywnÄ
zwiÄ
zany od 19 lat zawsze staraĆ siÄ wychodziÄ poza utarte schematy, szukaÄ nowych rozwiÄ
zaĆ.
ZarzÄ
dzaĆ zespoĆem w sieci reklamowej Adnet, przez prawie 8 lat budowaĆ NEXT (dziaĆ interaktywny w Starcom), a pĂłĆșniej zarzÄ
dzaĆ spĂłĆkami mediowymi w K2 (K2 Media & K2 Search).
W swojej karierze pracowaĆ dla takich klientĂłw jak TâMobile, Mondelez, Coca Cola, BPH, Kredyt Bank, Honda, Fiat, Provident, Pracuj, Medicover, GSK, USP, Novartis, Valeant, Real, Makro, Carrefour, Intermarche, Media Markt i Saturn i wielu innych.
BraĆ udziaĆ w licznych konferencjach branĆŒowych jako uczestnik i prelegent, wspĂłĆtworzyĆ projekty, ktĂłre zdobywaĆy nagrody w takich konkursach jak Media Trendy, Effie, Mixx Awards.

Bartosz Wysocki
Dyrektor Handlowy, Gazeta.pl
Z branĆŒÄ reklamowÄ zwiÄ zany od 20 lat a z sektorem internetowym od 12 lat. DoĆwiadczenie zdobywaĆ w agencji reklamowej oraz w Bonnier Business Polska i Gazeta.pl, gdzie obecnie peĆni rolÄ dyrektora handlowego. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiĂłw Executive MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign

Adam Zdeb
Creative Director, Artegence
Adam Zdeb zarzÄ dza dziaĆem kreacji Artegence. WczeĆniej zwiÄ zany byĆ z GPD Agency oraz Leo Burnett. Ma na swoim koncie dziaĆania zarĂłwno digital, jak i ATL, m.in.: kampanie Konta dla MĆodych âMoĆŒesz wszystko, ale nie musiszâ, âDalej Bliscyâ czy âBitwa o Netaâ (2xMixx Awards Europe) dla PKO Banku Polskiego, kampanie dla Pepsi: âElfy Same w Domuâ (Kantar Effectiveness Awards) âTo jest Pepsi dla Was #fortheloveofitâ i âW ĆwiÄta znajdĆș swĂłj smakâ; ââWymarzone Konto Osobisteâ (nagroda Effie 2016), platformÄ komunikacji z uĆŒyciem influencerĂłw âKorzystaj z przyjemnoĆciÄ ââ (2017) dla Raiffeisen Polbank, spoty ââSprĂłbujââ dla Lech Premium i ââWszystko lekko siÄ zmieniâ dla Lech Lite. RealizowaĆ projekty dla takich klientĂłw jak Play, Volkswagen Home, Philip Morris, Maspex czy P&G.
Z branĆŒÄ reklamowÄ zwiÄ zany jest od ponad 13 lat. W wolnym czasie gra w tenisa i gry mobile. Inspiruje go Internet â kreatywnoĆÄ milionĂłw uĆŒytkownikĂłw.
GRUPY JURORSKIE
GRUPA A
Ocenianie kategorie:
- Content Marketing
- Cross Media Integration
- Limited Budget
- Offline Digitizing
- Performance Marketing
SkĆad Grupy A:
Dariusz MacioĆek â PrzewodniczÄ cy Prezydium Jury
- Jakub BieĆkowski
- Aleksandra Bujnowska
- Agata Czech
- PaweĆ Gala
- Ania Gruszka
- Ćukasz KotliĆski
- Wojtek Kowalczyk
- Maria Kuc-JÄdrzejwska
- Marta Ćysiak
- Lukasz Majewski
- MichaĆ Pachnik
- Marek RosĆan
- Tomasz StarzyĆski
- Robert StÄpniewski
- Bartosz Wysocki
GRUPA B
Ocenianie kategorie:
- Data Driven & Precision Marketing
- Digital Experience
- Games & eSport
- Launch
- Online Marketing with Influencer
SkĆad Grupy B:
Maciej Kossowski â WiceprzewodniczÄ cy Prezydium Jury
- Filip BeĆșnicki
- Joanna Dering
- Beata Dziwulska
- Kamil GĂłrecki
- Ada Kubik
- Szymon Kukanow
- Wiola Ćada-Szewczenko
- RafaĆ Oracz
- Anna Podskarbi
- Anna Rekus
- Krzysztof Sobieszek
- Piotr Stawowiak
- Magda Szmilewska
- Ćukasz SzymaĆski
- Krzysztof ĆwierczyĆski
- Anna Witecka
GRUPA C
Ocenianie kategorie:
- Best Use of Social Media
- Brand Awareness and Positioning
- Commerce
- Innovation & Smart Solution
- Public Service, non-profit campaign & CSR
- UX
SkĆad Grupy C:
Agnieszka Parfienowicz â WiceprzewodniczÄ ca Prezydium Jury
- Iwona BĆoĆska-OrzoĆ
- Bartosz Brennek
- Jacek Dymkowski
- Agnieszka Gajzler
- Roman Grygierek
- Ania Iller
- Szymon KosiĆski
- Jacek Krauzowicz
- Jakub KwaczyĆski
- PaweĆ Patkowski
- Cezary Piernikowski
- Sylwia Snopkiewicz
- Radek WierzbiĆski
- Adam Wysocki
- Adam Zdeb