JURY MIXX AWARDS 2021

Dariusz MacioƂek

Przewodniczący Jury

CMO, BNP Paribas 

Od lipca 2018 roku peƂni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmowaƂ stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczegĂłlnych linii biznesowych, a takĆŒe realizację nowej strategii Banku. Jest rĂłwnieĆŒ odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwĂłj kanaƂów spoƂecznoƛciowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. Dariusz MacioƂek to doƛwiadczony menadĆŒer z ponad 17-letnim doƛwiadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywnoƛci sponsoringowych, komunikacji i mediĂłw spoƂecznoƛciowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branĆŒy energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Agnieszka Parfienowicz

Wiceprzewodnicząca Jury

Partner, Digital, Mindshare

Absolwentka SzkoƂy GƂównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespoƂu Mindshare doƂączyƂa w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. NadzĂłruje merytorycznie zespoƂy FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim doƂączyƂa do Mindshare, obejmowaƂa stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzaƂa 30-osobowym zespoƂem digital. TworzyƂa strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywaƂy nagrody w konkursach branĆŒowych Effie i Innovation Awards. RozwijaƂa rĂłwnieĆŒ kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie dziaƂa w IAB Polska, jako czƂonek Rady Programowej Forum IAB i czƂonkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwĂłjki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Maciej Kossowski

Wiceprzewodniczący Jury
CzƂonek Zarządu, POLSKA PRESS GRUPA

Z rynkiem mediĂłw i reklamy związany jest od ponad 20 lat. Przed doƂączeniem do PPG odpowiadaƂ za strategię sprzedaĆŒy i rozwĂłj oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000–2014 związany byƂ z Grupą Onet.pl, gdzie peƂniƂ m.in. funkcje menadĆŒera ds. klientĂłw strategicznych, następnie peƂniƂ funkcje kierownicze w sprzedaĆŒy, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 byƂ dyrektorem sprzedaĆŒy i czƂonkiem zarządu Grupy Onet.pl. WspóƂpracę z Onetem zakoƄczyƂ jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spóƂki odpowiedzialnej za sprzedaĆŒ serwisĂłw Grupy Onet oraz tytuƂów prasowych i serwisĂłw Ringier Axel Springer Polska.
ZaangaĆŒowany w prace IAB Polska od początku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska.

Filip BeĆșnicki

Digital Strategy Director, Havas Media Group

Ekspert marketingowy z ponad 14-letnim doƛwiadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarĂłwno od strony mediowej jak i kreatywnej. Przez ostatnie kilka lat zaangaĆŒowany w projekty kreatywno-strategiczne dla marek takich jak: IKEA, Pekao SA, MARS, czy Microsoft.

Przez lata związany byƂ z rynkiem agencji mediowych, gdzie miaƂ okazję prowadzić zespoƂy dla Coca Cola, czy Procter & Gamble, rozwijając rĂłwnieĆŒ usƂugi kontentowe i kreatywne dla tych klientĂłw.

Jako ekspert stara się wnosić myƛlenie biznesowe i strukturę do pomysƂów kreatywnych i kreatywnoƛć do rekomendacji mediowych opartych o dane. Często z sukcesami co potwierdzone jest nagrodami takimi jak Effie (w tym dwa ZƂote), czy Mixx Awards (w tym tytuƂ „Agencji Roku 2019 z Saatchi&Saatchi).

W Havas Media odpowiedzialny za strategię, kreatywnoƛć w rekomendacjach i budowanie „Meaningful Brands” dla lokalnych jak i globalnych klientĂłw.

Juror w konkursie MIXX w Polsce, BuƂgarii i Rumunii.
W 2020 roku przewodniczący jury Mixx Awards Polska i czƂonek jury Mixx Awards Europe 2020 i 2021.

Jakub BieƄkowski

Group Chief Digital Officer, MediaHub

Z mediami związany od ponad 16 lat, od samego początku wierny swej mediowej miƂoƛci jaką jest digital.
Od lutego 2020 odpowiada za dziaƂy zajmujące się Digitalem w MediaHub (grupa MullenLowe). WspĂłlnie z zespoƂami realizuje skuteczny proces transformacji digitalnej agencji i jej klientĂłw. Wczeƛniejsze doƛwiadczenia zdobywaƂ w firmie CR Media oraz domu mediowym Value Media. MiaƂ okazje realizować projekty dla takich marek jak IBM, PKO Bank Polski, VW, BMW, AASA, Lenovo i wielu innych. Obecnie nadzoruje i wspóƂtworzy kampanie dla takich klientĂłw jak CCC, VisionExpress, ING, Decathlon, WU, Slack i innych. Osiągnięcia prowadzonych przez niego kampanii docenia teĆŒ branĆŒa w postaci nagrĂłd zarĂłwno Effie jak i MixxAwards ( Mixx Awrads MediaHouse of the Year 2020).

Iwona BƂoƄska-OrzoƂ 

Dyrektor Departamentu Marketingu, Santander

Absolwentka Politechniki Warszawskiej i studiĂłw doktoranckich w Szkole GƂównej Handlowej. Teoretyczne fundamenty przekuƂa w sukces w Ć›wiecie biznesu.
Od 22 lat tworzy i realizuje dƂugookresowe strategie marketingowe największych marek farmaceutycznych (Apap, Ibuprom, Gripex), spoĆŒywczych w koncernie Nestle i kosmetycznych (Dr Irena Eris, Eveline), ktĂłre do dziƛ odnoszą sukcesy sprzedaĆŒowe na polskim rynku.
W Santander Bank Polska od 2016 roku odpowiedzialna za strategię i komunikację, planowanie i zakup mediĂłw, badania konsumenckie, dziaƂania w mediach spoƂecznoƛciowych.
Jej i zespoƂu praca zostaƂa doceniona i nagrodzona m.in. wyrĂłĆŒnieniem Media i Marketing Polska za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki, Innovation Awards za kampanię targetowaną behawioralnie, Golden Arrow za personalizowane dziaƂania komunikacyjne.
Doskonaląc umiejętnoƛci zarządzania zespoƂem ukoƄczyƂa Akademię Mentoringu uzyskując certyfikat Mentora. Wszystko po to, aby lepiej zrozumieć potrzeby innych ludzi, wydobyć tkwiący w nich potencjaƂ i cieszyć się wraz z nimi z zachodzących zmian.

Bartosz Brennek

Strategy Director, Zenith

Strateg z doƛwiadczeniem komunikacyjnym i konsultingowym oraz zapleczem analityczno-badawczym. PracowaƂ dla klientĂłw realizujących innowacyjne i szeroko nagradzane kampanie (Effie, Mixx Awards, KTR, Innovation) – m.in. The Coca-Cola Company, H&M, IKEA, SKODA. Laureat polskiej edycji Cannes Media Lions. Prelegent na konferencjach: Kongres PTBRiO 2018, Cyber Transformations 2019 (najwyĆŒej oceniona prelekcja), InternetBeta 2017, Forum IAB 2020. W Zenith odpowiedzialny za integrację narzędzi badawczych i analitycznych z komunikacyjnymi, rozwĂłj oferty konsultingowej w oparciu o policzalne rozwiązania, oraz scouting i skalowanie innowacyjnych rozwiązaƄ z rynku. UczestniczyƂ w projektach konsultacyjnych z zakresu transformacji cyfrowej. W ramach Publicis Groupe byƂ gƂownym ekspertem grup roboczych z zakresu data driven & performance marketingu oraz developmentu nowych produktĂłw. DoradzaƂ start-upom, m.in. w ramach programu akceleracyjnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Scouter i doradca business developmentu w akceleratorze Publicis Media – nextTECHnow.

 

Aleksandra Bujnowska

Digital Marketing & E‑commerce Leader, Philips CEER

Od 15 lat w branĆŒy mediowej. Kieruje zespoƂem odpowiedzialnym za digital marketing i e‑commerce w Europie Úrodkowo Wschodniej i Rosji w ramach biznesu Domestic Appliance marki Philips.
Odpowiada za przygotowanie i optymalizację strategii digitalowej, rozwĂłj nowych modeli biznesowych oraz planowanie i realizację dziaƂaƄ marketingowych we wszystkich kanaƂach online.
Wczeƛniej przez blisko 11 lat pracowaƂa w Havas Media Group, gdzie jako chief digital officer zajmowaƂa się m.in. rozwojem kompetencji, zarządzaniem oraz koordynacją wszystkich procesĂłw digitalowych w grupie. 

Agata Czech

Senior Digital Marketing Manager, LEGO

Od 7 lat w branĆŒy mediowej. Początkowo skoncentrowana na obsƂudze klientĂłw w obszarze paid social i szeroko rozumianym e‑commerce. PracowaƂa dla takich klientĂłw jak Samsung, T‑Mobile czy IKEA. Od maja 2019 kieruje zespoƂem odpowiedzialnym za digital i e‑commerce w LEGO w Polsce, Ukrainie i BaƂtykach.

Joanna Dering

Managing director, Kamikaze

Z branĆŒÄ… digital związana od 14 lat. ZaƂoĆŒycielka agencji Kamikaze, w ktĂłrej ze ƛwietnym zespoƂem ponad 60 specjalistĂłw pracuje m.in dla L’OrĂ©al Polska, Coty Polska, Orange Polska. Od 10 lat szczegĂłlnie zaangaĆŒowana w prace przy projektach beauty, w ktĂłrych Ƃączy pasję z doƛwiadczeniem dziesiątek realizacji dla wƂasnych lovebrands, mocno reprezentowanych w portfolio agencji.
Po wprowadzeniu Kamikaze do struktur Altavia – międzynarodowej grupy reklamowej zorientowanej wokóƂ shopper marketingu, z entuzjazmem rozwija doƛwiadczenie w obszarze strategii i dziaƂaƄ digitalowych dla retailu.

Jacek Dymkowski

Managing Director Reprise, Mediabrands

Odpowiada za zarządzanie zespoƂem ekspertĂłw, rozwĂłj kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientĂłw agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest czƂonkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wczeƛniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor SprzedaĆŒy w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doƛwiadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Absolwent WydziaƂy Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branĆŒowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie. W wolnym czasie, po odƂoĆŒeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garaĆŒowy szkutnik.

Beata Dziwulska

Media Development Manager, Nestlé

Od 2015 roku odpowiada za zarządzanie dziaƂaniami Digital i Social media dla NestlĂ© Polska, w tym wyznaczanie nowych trendĂłw (np. wewnętrzny dziaƂ GrafikĂłw), wprowadzanie nowych standardĂłw (np. Brand Safety i Viewability), narzędzi (np. DMP, Social Studio) oraz sposobu zakup mediĂłw, w tym rozwĂłj zakupu programmatic. W swojej roli wspiera rĂłwnieĆŒ dziaƂy marketingu w procesie tworzenia oraz wdroĆŒenia efektywnych i najlepszych jakoƛciowo kampanii digital.
W 2016 zdobyƂa certyfikat DIMAQ. Posiada ponad 15 lat doƛwiadczenia w obszarze marketingu potwierdzonymi skutecznymi i Ć›wietnie zrealizowanymi projektami i kampaniami. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydz. Zarządzania.

Agnieszka Gajzler

Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Agnieszka Gajzler ma ponad 16-letnie doƛwiadczenie w branĆŒy mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktĂłw i usƂug, marketingu, tworzeniu treƛci oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media, gdzie odpowiada za strategię i rozwĂłj Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowaƂa w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: wspóƂzarządzaƂa i odpowiadaƂa za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijaƂa produkty wƂasne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzaƂa pionem international social media spóƂki Isobar. Wczeƛniej pracowaƂa takĆŒe w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

PaweƂ Gala

CEO, Wavemaker

PaweƂ Gala ma ponad 20-letnie doƛwiadczenie w branĆŒy. Od początku swojej kariery w Wavemaker. Przez lata braƂ aktywny udziaƂ w budowaniu jednej z największych agencji w Polsce. PaweƂ wspieraƂ rozwĂłj firmy od 30-osobowej agencji do kompleksowej i wielospecjalizacyjnej firmy zatrudniającej blisko 300 osĂłb. W trakcie swojej kariery byƂ odpowiedzialny za obsƂugę klienta, dziaƂania nowobiznesowe, ktĂłre przeƂoĆŒyƂy się na kilkaset zwycięskich przetargĂłw. ByƂ ponadto odpowiedzialny za obszary takie jak: marketing, PR, komunikacja wewnętrzna i zarządzanie talentami.
Gala byƂ czƂonkiem jury w wiodących konkursach branĆŒowych, w tym EFFIE i IAB Mixx Awards, czƂonkiem komitetĂłw organizacyjnych EFFIE, Media Trendy oraz wykƂadowcą w Brand Strategy School.
Po niespeƂna roku peƂnienia funkcji CEO, PaweƂ zostaƂ nagrodzony tytuƂem AdMana Roku 2020 w plebiscycie magazynu „Press”. Ten tytuƂ, przyznawany przez inne agencje pokazuje, ĆŒe PaweƂ jest doceniany nie tyko przez klientĂłw i zespóƂ, ale rĂłwnieĆŒ przez konkurencję.
Jego niezwykƂa otwartoƛć i talent dyplomatyczny w poƂączeniu z rozlegƂą wiedzą rynkową pozwala mu Ƃączyć wszystkie elementy ukƂadanki.
PaweƂ zarządza Wavemaker Polska od kwietnia 2019.

Kamil GĂłrecki

CEO/Co-Founder, Fantasyexpo

Kamil GĂłrecki, zaƂoĆŒyciel agencji gamingowej Fantasyexpo. Ekspert marketingu gamingowego. Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie a relacje z gwiazdami to jego specjalnoƛć. Na co dzieƄ odpowiada za rozwĂłj relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami. Z powodzeniem zrealizowaƂ setki kampanii, ktĂłre wielokrotnie byƂy nagradzane i wyrĂłĆŒniane w rĂłĆŒnych konkursach.

Ania Gruszka

Industry Director, Teads

Jako Industry Director w Teads odpowiada za wspóƂpracę merytoryczną i Joint Business Plany z czoƂowymi marketerami. Wczeƛniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands , szefowa agencji interaktywnej Reprise, Digital Manager & CEE Digital Consultant w HAVAS oraz czƂonek Rady Nadzorczej IAB Polska. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediĂłw interaktywnych związanego ze zmianą nawykĂłw konsumenckich. WyrĂłĆŒniona tytuƂem Top Thinkers przez Screenlovers oraz  Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz spoƂeczno-obyczajowych. Z zaangaĆŒowaniem edukuje branĆŒÄ™ marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. ByƂa czƂonkiem jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow. 

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spóƂki, czyli 2010 roku, w branĆŒy marketingowej od 15 lat. RozwinąƂ zespóƂ z kilku do kilkudziesięciu osĂłb – pomysƂowych indywidualnoƛci, ktĂłrych wspĂłlną cechą jest pasja do pracy. Pomimo peƂniącej funkcji, blisko kaĆŒdego elementu tworzącego spóƂkę: rozwoju technologii, sprzedaĆŒy, realizacji a takĆŒe marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za wspóƂpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, ĆŒe dziaƂania online moĆŒna w przystępny sposĂłb przybliĆŒyć kaĆŒdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, TargĂłw eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Ania Iller
Szymon KosiƄski

Prezes Zarządu, Grupa Sarigato

Do Grupy Sarigato naleĆŒy największa w Polsce sieć reklamy wideo/rich media – Sataku, agencja email marketingowa Sarigato oraz agencja marketingu wyƂącznie B2B – Yintaro. Jest fundatorem Fundacji Sarigato, odpowiedzialnej m. in. za wielokrotnie nagradzaną akcję pomocy bezdomnym Psiakom – KarmimyPsiaki.pl. Wielbiciel japoƄskich tradycji, ktĂłre na kaĆŒdym kroku wdraĆŒa w ĆŒycie biznesowe. Autor licznych badaƄ, testĂłw, warsztatĂłw i publikacji marketingowych. Prelegent na konferencjach branĆŒowych. Jeden z 50 Kreatywnych magazynu Brief w 2016 roku oraz laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2015 w kategorii Osobowoƛć Marketingu Roku/MƂody Wilk – Odkrycie Roku. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju.

Ɓukasz KotliƄski

Creative Director, Isobar Polska

Posiadam ponad 20-letnie doƛwiadczenie w branĆŒy reklamowej.  Z Isobar związany jestem od 3 lat.  ZdobyƂem dziesiątki nagrĂłd kreatywnych na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych, wielokrotnie będąc w jury festiwali reklamowych i filmowych. Moje prace byƂy publikowane W Epica Book, w Lurzer’s Archive oraz w ksiÄ…ĆŒce “101 reklam, ktĂłre musisz znać”. ByƂem zaƂoĆŒycielem i wspóƂtwĂłrcą telewizji Kino Polska. Prowadzę szkolenia i warsztaty z kreatywnego myƛlenia. Od 1996 regularnie wystawiam swoje prace malarskie.

Wojciech Kowalczyk

Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP

DziaƂa aktywnie w branĆŒy mediĂłw i reklamy od niemalĆŒe dwĂłch dekad. Aktualnie w Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację oraz rozwĂłj produktĂłw. Przez wiele lat związany byƂ z firmą Atmedia, gdzie odpowiadaƂ m.in. za badania, promocję stacji tematycznych i rozwĂłj spóƂki w regionie. Wczeƛniej w Optimum Media OMD tworzyƂ strategie komunikacyjne.
WspóƂtwĂłrca i zaƂoĆŒyciel branĆŒowego serwisu ScreenLovers.pl, wspóƂtwĂłrca panelu telemetrycznego RPD Atmedia SpotLight, redaktor ksiÄ…ĆŒki „Marketing generacji silver”. CzƂonek Rady Nadzorczej IAB Polska.

Jacek Krauzowicz

Global Brand Director, Vicks Sleep, Procter & Gamble

ZbieraƂ kilkanaƛcie lat doƛwiadczenia marketingowego w globalnych firmach, w tym przez ostatnią dekadę w Procter & Gamble. Znany nie tylko z ciętego języka, ale teĆŒ planowania i tworzenia holistycznych kampanii marketingowych stawiających zawsze insight oraz konsumenta na pierwszym miejscu. W ramach Procter & Gamble peƂniƂ role zarĂłwno globalne, jak i regionalne odpowiadając za brand managment z takich kategorii jak: Home care, Hair care, a obecnie Health care. Zna od kuchni tworzenie skutecznych kampanii zarĂłwno od strony kreatywnej, jak i egzekucyjnej. PracowaƂ z sukcesami oraz planowaƂ mediowe wsparcie brandĂłw na kaĆŒdym etapie ich cyklu ĆŒycia.

Adrianna Kubik

Business director / czƂonek zarządu, They.pl

W They.pl odpowiada za rozwĂłj obszarĂłw strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą zƂoĆŒoną z kilkudziesięciu specjalistĂłw oraz managerĂłw budujących i wdraĆŒających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientĂłw agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykuƂów oraz opracowaƄ dotyczących content marketingu. Wczeƛniej zdobywaƂa doƛwiadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treƛci dla marek z branĆŒy FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branĆŒÄ… marketingową zaczęƂa w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.

Maria Kuc-Jędrzejewska

Media Manager CEE, JOHNSON & JOHNSON

Ponad 10 letnie doƛwiadczenie w marketing brandowym w rĂłĆŒnych branĆŒach, m.in. OTC, branĆŒy alkoholowej, FMCG. Od 7 lat związana z Johnson and Johnson, gdzie początkowo odpowiadaƂa za marki Skincare (Neutrogena, Clean & Clear, bebe) w clustrze CEE. Od 2015r. odpowiedzialna za inkorporowanie dziaƂaƄ digital do marketingu marek Johnson & Johnson, czyli od ponad 3 lat odpowiada za budowanie strategii i obecnoƛci marek J&J w kanaƂach digital w clustrze CEE. Obecnie odpowiada za tworzenie i implementację strategii mediowych i komunikacyjnych w obszarze digital dla marek z kategorii Personal Care (o.b.Âź, CarefreeÂź, ListerineÂź) oraz OTC (NicoretteÂź, SudafedÂź, ImodiumÂź). Kampanie dla marki o.b.Âź zostaƂy nagrodzine na przestrzeni ostatnich 3 lat licznymi nagrodami, m.i. 3 EFFIE (1 zƂote i 2 srebrne), 1 MIXX Avards, 1 Golden Arrow Awards. Strategie digitalowe rozwinięte dla rynkĂłw CEE z powodzeniem są stosowane w innych krajach na ƛwiecie.

Szymon Kukanow

Managing Partner, PHD

Psycholog, marketer o ponad 20letnim doƛwiadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespoƂem powoƂanym do obsƂugi Volkwagen Group Polska. MiƂoƛnik strategii, nowych mediĂłw i jedzenia.

Jakub KwaczyƄski

Head of Strategy agencji GoldenSubmarine

Odpowiedzialny za strategię digital marek kluczowych klientĂłw m.in. NIVEA, CEDC, Nestle.  Juror MIXX Awards  oraz Grand Video Awards. Prelegent na konferencjach branĆŒowych, m.in. Forum IAB (2017–20), In Digital Marketing i inne. Autor artykuƂów branĆŒowych i posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional. WspóƂtworzy specjalnoƛć Marketing Online na UAM w Poznaniu. WspóƂautor podcastu strategicznego „Mamy na to slajd”.

Wiola Ɓada-Szewczenko

Dyrektor ds. Digital Marketingu i BadaƄ, PZU

Specjalizuje się w analizowaniu i budowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiązaƄ wspierających rozwĂłj firm poprzez Ƃączenie mediĂłw, technologii i danych. Ekspertka nowych mediĂłw i diagnosta potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doƛwiadczeniem w branĆŒy. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Digital Marketing & Marketing Reaserch Director w Grupie PZU. Wczeƛniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autor artykuƂów i komentarzy oraz prelegent wydarzeƄ branĆŒowych.

 

Marta Ɓysiak

Managing Director i Co-Founder agencji kreatywnej Labcon naleĆŒÄ…cej do grupy komunikacyjnej Group One

Przez 9 lat byƂa związana z Google. W latach 2014–2017 peƂniƂa funkcję CEE Strategic Partner Manager w londyƄskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital rynku w Europie, wspóƂpracowaƂa z największymi partnerami YouTube i doradzaƂa kluczowym klientom Google jak budować content i komunikować się. W Labcon szybko zbudowaƂa zespóƂ, ktĂłry zajmuje się budowaniem strategii komunikacji, branded contentem i ma szerokie kompetencje od influencer marketingu i PR, przez social media, po kreację. JuĆŒ podczas pierwszego roku dziaƂania Labcon zdobyƂ 2 srebrne Effie za projekt dla Maybelline New York – Make Up in the City, gdzie Marta byƂa liderem. W 2019 Labcon zdobyƂ zƂoto w IAB Mixx Awards za kampanię dla fundacji “Podzielmy się” i ZƂoty Spinacz za aktywację dla adidas – Nite Jogger. Marta byƂa zaangaĆŒowana w projekty m.in. dla adidas, Allegro, ASOS, L’Oreal Paris i inne.

Ɓukasz Majewski

Head of PR & Communications polskiego oddziaƂu agencji VMLY&R

Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. WykƂadowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiĂłw podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w WyĆŒszej Szkole Europejskiej im. ks. JĂłzefa Tischnera w Krakowie. PomysƂodawca i wspóƂorganizator spotkaƄ dla praktykĂłw PR oraz projektĂłw badawczych branĆŒy PR – Komu Komunikacja. StaƂy prelegent konferencji branĆŒowych oraz autor artykuƂów eksperckich. OdpowiadaƂ za dziaƂania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursĂłw Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania SpoƂeczna Roku. Z branĆŒÄ… PR związany od 2003 roku. Wierzy, ĆŒe w public relations najwaĆŒniejsze są relacje, a podejƛcie H2H powinno być wpisane we wszelkie dziaƂania komunikacyjne.

RafaƂ Oracz

Board Director, Ad Next

Związany z rynkiem mediĂłw od 1996 roku, aktywnie zaangaĆŒowany w proces jego cyfrowej transformacji. WspóƂtwĂłrca największej polskiej sieci brokerskiej CR Media, oraz pierwszej sieci reklamy internetowej AdNet. Odpowiada za strategiczne zarządzanie spóƂkami grupy AdNext, do ktĂłrej naleĆŒÄ… spóƂki zajmujące się nowoczesnym marketingiem i sprzedaĆŒÄ… m.in. DDOB, Szeri, Optimise, Scoop, Gamfi i PushAd. Aktywny w organizacjach branĆŒowych IAB oraz ZKDP, w przeszƂoƛci czƂonek jury Effie i MIXX Awards. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych w tym na Forum IAB 2017 i 2018.

MichaƂ Pachnik

Wicedyrektor Ecommerce, CCC S.A.

Praktyk w obszarze e‑commerce oraz e‑marketingu. Posiada wieloletnie doƛwiadczenie związane zarĂłwno z implementacją i wykorzystywaniem technologii stosowanych w Ć›wiecie digital marketingu, jak i zarządzaniem procesami biznesowymi w e‑commerce.
Podczas swojej kariery m.in. wspóƂuczestniczyƂ w budowaniu pierwszego polskiego biura zanox (obecnie Awin), pracując tam przez 4 lata i wspĂłlnie nakreƛlając standardy, w oparciu o ktĂłre budowana zostaƂa pozycja tej firmy.
Przed doƂączeniem do CCC, pracowaƂ na stanowisku Strategy & Operations Director w agencji performance – Optimise, odpowiadając m.in. za rozwĂłj produktĂłw i usƂug spóƂki.
Dzisiaj zarządza obszarem e‑commerce marketingu oraz aplikacji mobilnej w CCC, gdzie wraz z zespoƂem zostaƂ nagrodzony w kategoriach: Best on Mobile, Best e‑commerce Retailer oraz Best B2C e‑commerce Team konkursu e‑commerce Polska Awards.

PaweƂ Patkowski

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

CzƂonek Rady Fundacji Orange. W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediĂłw, aktywizacje digital oraz dziaƂania w mediach spoƂecznoƛciowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001–2007 CMO Adidas Poland. Wczeƛniej dyrektor marketingu BrowarĂłw Brok SA. ZaczynaƂ w agencji Lintas, gdzie jako account director pracowaƂ dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Úląski. Wielokrotny juror najwaĆŒniejszych konkursĂłw marketingowych. Przewodniczący Jury MIXX Awards 2018, Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni czƂonek Rady EkspertĂłw Superbrands i KapituƂy 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zdobywca ponad 60 nagrĂłd i wyrĂłĆŒnieƄ m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyrĂłĆŒniony tytuƂem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent SzkoƂy GƂównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). WykƂadowca studiĂłw podyplomowych w SGH. Autor i wspóƂautor ksiÄ…ĆŒek „PotencjaƂ konkurencyjny marki”2010, „Marketing generacji silver” 2020. CzƂonek BranĆŒowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. 

Cezary Piernikowski

Dyrektor marketingu i komunikacji Gremi Media SA,

czoƂowej grupy medialnej w Polsce, wydawcy takich tytuƂów jak: Rzeczpospolita, gazeta gieƂdy i inwestorĂłw Parkiet, serwisĂłw rp.pl, czy parkiet.com. Ma ponad 15-letnie doƛwiadczenie w branĆŒy mediowej i marketingowej. Odpowiedzialny za marketing, komunikację, PR oraz projekty eventowo-wydawnicze. Wczeƛniej związany m.in. z Polska Press, grupą PLL LOT, gdzie inicjowaƂ i wdraĆŒaƂ nowe produkty i usƂugi naziemne i lotnicze w obszarze e‑commerce oraz grupą Naspers gdzie wprowadzaƂ na rynek i rozwijaƂ kluczowe projekty GG Network.

 

Anna Podskarbi

Managing Director OMD Optimum Media

Doƛwiadczona manager, konsultantka i ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediĂłw. Pasjonuje się nowymi trendami i zmianami spoƂecznymi.

Od ponad 10 lat zarządza agencją OMD Optimum Media, ktĂłra pod jej skrzydƂami znacząco poszerzyƂa portfolio klientĂłw i zakres usƂug oraz zdobyƂa wiele nagrĂłd i wyrĂłĆŒnieƄ, w tym Grand Prix Effie 2020. Ma ponad 20 lat doƛwiadczenia w strategicznej pracy dla największych reklamodawcĂłw: Unilever, Reckitt Benkiser, Renault, E. Wedel, Ć»abka i wielu innych. Juror wielu konkursĂłw, przez 3 lata zaangaĆŒowana w pracę Komitetu Effie. Na podium konkursu Ad Wo/Man 2020.

Anna Rekus

Senior Manager CEE, Digital Content & Media, Visa

W Visa od lipca 2018 roku. Ma ponad dziesięcioletnie doƛwiadczenie w digital marketingu i mediach spoƂecznoƛciowych.

Wczeƛniej pracowaƂa dla Cinema City, Nissan Corporation oraz Microsoft, gdzie wraz z zespoƂem zostaƂa nagrodzona Microsoft CEE Marketing Excellence Award za strategię i dziaƂania w mediach spoƂecznoƛciowych, a takĆŒe zdobyƂa Marketing Award for Best Digital Campaign Worldwide za launch Internet Explorer 9 oraz Microsoft CEE Marketing Award za Office 365 pre-launch.

Marek RosƂan

Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi

Psycholog spoƂeczny, badacz i strateg z ponad 15-letnim doƛwiadczeniem w branĆŒy agencyjnej, od ponad 9 lat w Saatchi & Saatchi (Agencji Roku Mixx Awards 2019). Zajmuje się planowaniem strategicznym i doradztwem marketingowym dla największych marek w Polsce i regionie CEE, specjalizując się w tworzeniu zintegrowanych platform komunikacyjnych. WspóƂautor kampanii nagrodzonych 7 Mixx Awards: „Wojny z rakiem” dla Alivii (zƂoto w 2016), „Stand-upu w sypialni IKEA” (3 statuetki w 2019), kampanii dla Muzeum POLIN (srebro w 2019) i Thermoscannera Theraflu (2x srebro w 2016). Ma na koncie teĆŒ kilkadziesiąt innych nagrĂłd, jurorowanie w rĂłĆŒnych konkursach branĆŒowych i wystąpienia konferencyjne (w tym 2x na Mixx Conference). CzƂonek PTBRiO. Po pracy czyta, gra na basie i pisze o owadach.

Sylwia Snopkiewicz

Dyrektor ds. Marketingu w Generali TU i Generali Ć»ycie TU

W Generali TU SA od 2020 roku odpowiedzialna za komunikację, planowanie i zakup mediĂłw oraz digital. Swoją karierę zawodową zaczynaƂa w 2000 roku. PracowaƂa w wiodących domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative, Aegis oraz Universal McCann dla KlientĂłw takich jak: Telekomunikacja Polska, Pepsico, BMW, Absolut, Johnson&Johnson, RedBull, Nestle.
Przez ostatnie 13 lat odpowiadaƂa za media oraz eCommerce w Link4 TU SA, ITI Neovision oraz iSpot Poland.

Krzysztof Sobieszek

Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe

Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 14-letnim doƛwiadczeniem związany z branĆŒÄ… marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywaƂ zarĂłwno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci spoƂecznoƛciowej Nk.pl, gdzie odpowiadaƂ za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branĆŒy interaktywnej IAB Polska jako czƂonek zarządu. Stale pracuje z menadĆŒerami wyĆŒszego szczebla w ramach ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Tą szeroką perspektywę przeƂoĆŒyƂ juĆŒ na ponad 200 wystąpieƄ na konferencjach i szkoleniach. Interesuje go zwiększanie wartoƛci biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentĂłw, rynkĂłw i technologii.

Tomasz StarzyƄski

Prezes zarządu i managing partner w Up&More

Odpowiada za rozwĂłj agencji oraz koordynuje pracę dziaƂów SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktĂłw i narzędzi reklamowych w firmie oraz automatyzację kampanii.
Z marketingiem efektywnoƛciowym związany jest od 2005 roku. Jest ekspertem w dziedzinie SEO/SEM, e‑commerce, marketingu i reklamy internetowej, posiada teĆŒ certyfikaty Google Analytics i Google Ads. Od 2014 roku prowadzi zajęcia Reklama Online na kierunku Logistyka MediĂłw na Uniwersytecie Warszawskim.

Piotr Stawowiak

Associate Creative Director w Gong

Dyrektor kreatywny warszawskiego oddziaƂu Gong. Kilkanaƛcie lat pracy w reklamie, setki kampanii, parę nagrĂłd. WymyƛlaƂ dla takich marek jak Netflix, ING Bank Úląski, Tyskie czy Decathlon.

Robert Stępniewski

Chief Executive Officer, RS Media Solution, Co-Founder Rebels Media Group

Posiada ponad 17 lat doƛwiadczenia w zakresie przygotowania strategii, zarządzania, planowania i optymalizacji kampanii online. Karierę w branĆŒy rozpocząƂ od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia, z ktĂłrą związany byƂ przez 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny byƂ za obsƂugę kluczowych klientĂłw firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego, Ferrero i wielu innych. Przez dwa lata jako Interactive Media Director oraz Client Service Director w domu mediowym Value Media odpowiedzialny byƂ za rozwĂłj dziaƂu digitalowego i jego kompetencji oraz za caƂy dziaƂ Client Service. Za rok 2012 między innymi pod egidą Stępniewskiego Value Media otrzymaƂo nagrodę Impactor dla Domu Mediowego Roku. Ostatnie 5 lat Robert Stępniewski pracowaƂ w domu mediowym Codemedia jako Digital Director oraz Digital Media Buying Director. Odpowiedzialny byƂ za rozwĂłj dziaƂów digitalowych, budowanie relacji z kluczowymi Klientami agencji oraz za trade online i negocjacje z wydawcami. Obecnie prowadzi wƂasną firmę, ktĂłra zajmuje się szeroko rozumianym consultingiem mediowo-strategicznym, szkoleniami, warsztatami oraz negocjacjami w zakresie buyingu mediowego.
Robert Stępniewski jest autorem wielu publikacji dotyczących reklamy online, prelegentem na konferencjach branĆŒowych oraz twĂłrcą nowatorskich rozwiązaƄ strategicznych dla KlientĂłw. Jako pierwszy w Polsce w branĆŒy motoryzacyjnej dla marki BMW wykorzystaƂ adgaming jako efektowny i efektywny kanaƂ komunikacji z grupą celową. Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzaƂy zwolennik aktywnego trybu ĆŒycia.

Magda Szmilewska

Global Media Manager, Consumer Beauty, Coty

Sr. Media Manager, z 13-letnim staĆŒem, odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii mediowych marek. Doƛwiadczenie zdobywaƂa na rynku reklamy i mediĂłw w Polsce w Zenithoptimedia oraz w MEC (obecnie Wavemaker), a następnie w USA w Nowym Jorku w Mindshare i Mediacom, wspierając takich klientĂłw jak L’Oreal Polska, TP/Orange, Ikea, Netflix, American Express, Chanel, Bayer i innych. Obecnie odpowiedzialna za media w JustEatTakeaway.com, w tym na polskim rynku – Pyszne.pl. Wielokrotnie nagradzana za wspóƂtworzenie kampanii reklamowych dla, między innymi, TP (Grand Prix, ZƂote Effie) i Ikea (Kuchnia SpotkaƄ ZƂote Effie, MIXX Awards, ZƂoty spinacz, Innovation Ad i Kallaxomierz – Eurobest, KTR, Golden Drum). CzƂonek Jury Mixx Award od 2020 roku.

Ɓukasz SzymaƄski

Dyrektor Strategii i Rozwoju ProduktĂłw Natywnych, Wirtualna Polska Media

Posiada ponad 13-letnie doƛwiadczenie w branĆŒy digital, zdobyte przy realizacji projektĂłw z zakresu marketingu i e‑commerce. WspóƂtworzyƂ pierwsze apteki internetowe oraz serwisy zdrowotne w Polsce. Przez wiele lat związany z Grupą NextWeb Media, gdzie odpowiadaƂ za marketing, PR i zarządzanie produktem reklamowym w ramach serwisĂłw abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz sieci influencerskiej Blomedia. TworzyƂ pionierskie rozwiązania w obszarze reklamy natywnej i marketingu treƛci. Od 2015 roku obywatel Grupy Wirtualna Polska, dawniej zaangaĆŒowany w rozwĂłj obszaru Zdrowie i Parenting. TwĂłrca WP brand studio – dedykowanej agencji content marketingowej dziaƂającej w ramach spóƂki Wirtualna Polska Media. Dzisiaj Dyrektor Strategii i Rozwoju ProduktĂłw Natywnych odpowiedzialny za rozwĂłj struktur wsparcia sprzedaĆŒy, nowych produktĂłw niestandardowych i ofert. Z wyksztaƂcenia specjalista w zakresie komunikacji spoƂecznej. Prywatnie miƂoƛnik kultury japoƄskiej i nowych technologii.

Krzysztof ƚwierczyƄski

Product Development Coordinator, Biuro Reklamy Polsat Media

Absolwent SzkoƂy GƂównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Coordinator w Biurze Reklamy Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwĂłj produktu, bieĆŒÄ…ce zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaĆŒy. WykƂadowca na Collegium Civitas, czƂonek komitetĂłw Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

RadosƂaw WierzbiƄski

Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska; Head of Programming, Impact Academy

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i SzkoƂy Strategii Marki (SAR), ukoƄczyƂ rĂłwnieĆŒ m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką SzkoƂę TrenerĂłw. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązaƄ komunikacyjnych dla marek klientĂłw czy analizę trendĂłw i zjawisk mediowych. WykƂadowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerĂłw. Doƛwiadczenie zdobywaƂ wczeƛniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Ania Witecka

Zarządza komunikacją ING Banku Úląskiego w mediach spoƂecznoƛciowych

Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecnoƛci banku w social media, a takĆŒe dziaƂania content marketingowe. Ma kilkanaƛcie lat doƛwiadczenia w digital marketingu.
WspóƂtworzone przez nią kampanie byƂy wielokrotnie nagradzane zarĂłwno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywnoƛć, innowacyjnoƛć i kreatywnoƛć (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach trzykrotnie zostaƂ uznany za najlepszy bank w mediach spoƂecznoƛciowych w rankingu ZƂoty Bankier.

Adam Wysocki

CEO, LVL UP MEDIA

Z branĆŒÄ… interaktywną związany od 19 lat zawsze staraƂ się wychodzić poza utarte schematy, szukać nowych rozwiązaƄ.
ZarządzaƂ zespoƂem w sieci reklamowej Adnet, przez prawie 8 lat budowaƂ NEXT (dziaƂ interaktywny w Starcom), a pĂłĆșniej zarządzaƂ spóƂkami mediowymi w K2 (K2 Media & K2 Search).
W swojej karierze pracowaƂ dla takich klientĂłw jak T‑Mobile, Mondelez, Coca Cola, BPH, Kredyt Bank, Honda, Fiat, Provident, Pracuj, Medicover, GSK, USP, Novartis, Valeant, Real, Makro, Carrefour, Intermarche, Media Markt i Saturn i wielu innych.
BraƂ udziaƂ w licznych konferencjach branĆŒowych jako uczestnik i prelegent, wspóƂtworzyƂ projekty, ktĂłre zdobywaƂy nagrody w takich konkursach jak Media Trendy, Effie, Mixx Awards.

Bartosz Wysocki

Dyrektor Handlowy, Gazeta.pl

Z branĆŒÄ… reklamową związany od 20 lat a z sektorem internetowym od 12 lat. Doƛwiadczenie zdobywaƂ w agencji reklamowej oraz w Bonnier Business Polska i Gazeta.pl, gdzie obecnie peƂni rolę dyrektora handlowego. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiĂłw Executive MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign

Adam Zdeb

Creative Director, Artegence

Adam Zdeb zarządza dziaƂem kreacji Artegence. Wczeƛniej związany byƂ z GPD Agency oraz Leo Burnett. Ma na swoim koncie dziaƂania zarĂłwno digital, jak i ATL, m.in.: kampanie Konta dla MƂodych „MoĆŒesz wszystko, ale nie musisz”, „Dalej Bliscy” czy „Bitwa o Neta” (2xMixx Awards Europe) dla PKO Banku Polskiego, kampanie dla Pepsi: „Elfy Same w Domu” (Kantar Effectiveness Awards) „To jest Pepsi dla Was #fortheloveofit” i „W Úwięta znajdĆș swĂłj smak”; ““Wymarzone Konto Osobiste” (nagroda Effie 2016), platformę komunikacji z uĆŒyciem influencerĂłw „Korzystaj z przyjemnoƛcią”” (2017) dla Raiffeisen Polbank, spoty ““SprĂłbuj”” dla Lech Premium i ““Wszystko lekko się zmieni” dla Lech Lite. RealizowaƂ projekty dla takich klientĂłw jak Play, Volkswagen Home, Philip Morris, Maspex czy P&G.

Z branĆŒÄ… reklamową związany jest od ponad 13 lat. W wolnym czasie gra w tenisa i gry mobile. Inspiruje go Internet – kreatywnoƛć milionĂłw uĆŒytkownikĂłw.

GRUPY JURORSKIE

GRUPA A

Ocenianie kategorie:

  • Content Marketing
  • Cross Media Integration
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing
  • Performance Marketing

SkƂad Grupy A:

Dariusz MacioƂek – Przewodniczący Prezydium Jury

  • Jakub BieƄkowski
  • Aleksandra Bujnowska
  • Agata Czech
  • PaweƂ Gala
  • Ania Gruszka
  • Ɓukasz KotliƄski
  • Wojtek Kowalczyk
  • Maria Kuc-Jędrzejwska
  • Marta Ɓysiak
  • Lukasz Majewski
  • MichaƂ Pachnik
  • Marek RosƂan
  • Tomasz StarzyƄski
  • Robert Stępniewski
  • Bartosz Wysocki
GRUPA B

Ocenianie kategorie:

  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Experience
  • Games & eSport
  • Launch
  • Online Marketing with Influencer

SkƂad Grupy B:

Maciej Kossowski – Wiceprzewodniczący Prezydium Jury

  • Filip BeĆșnicki
  • Joanna Dering
  • Beata Dziwulska
  • Kamil GĂłrecki
  • Ada Kubik
  • Szymon Kukanow
  • Wiola Ɓada-Szewczenko
  • RafaƂ Oracz
  • Anna Podskarbi
  • Anna Rekus
  • Krzysztof Sobieszek
  • Piotr Stawowiak
  • Magda Szmilewska
  • Ɓukasz SzymaƄski
  • Krzysztof ÚwierczyƄski
  • Anna Witecka
GRUPA C

Ocenianie kategorie:

  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Innovation & Smart Solution
  • Public Service, non-profit campaign & CSR
  • UX

SkƂad Grupy C:

Agnieszka Parfienowicz – Wiceprzewodnicząca Prezydium Jury

  • Iwona BƂoƄska-OrzoƂ
  • Bartosz Brennek
  • Jacek Dymkowski
  • Agnieszka Gajzler
  • Roman Grygierek
  • Ania Iller
  • Szymon KosiƄski
  • Jacek Krauzowicz
  • Jakub KwaczyƄski
  • PaweƂ Patkowski
  • Cezary Piernikowski
  • Sylwia Snopkiewicz
  • Radek WierzbiƄski
  • Adam Wysocki
  • Adam Zdeb