JURY MIXX AWARDS 2021

Dariusz Maciołek

Przewodniczący Jury

CMO, BNP Paribas 

Od lipca 2018 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Agnieszka Parfienowicz

Wiceprzewodnicząca Jury

Partner, Digital, Mindshare

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

Maciej Kossowski

Wiceprzewodniczący Jury
Członek Zarządu, POLSKA PRESS GRUPA

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od ponad 20 lat. Przed dołączeniem do PPG odpowiadał za strategię sprzedaży i rozwój oferty reklamowej Grupy Wirtualna Polska. W latach 2000–2014 związany był z Grupą Onet.pl, gdzie pełnił m.in. funkcje menadżera ds. klientów strategicznych, następnie pełnił funkcje kierownicze w sprzedaży, a od czerwca 2011 do grudnia 2013 był dyrektorem sprzedaży i członkiem zarządu Grupy Onet.pl. Współpracę z Onetem zakończył jako wiceprezes zarządu Media Impact Polska, spółki odpowiedzialnej za sprzedaż serwisów Grupy Onet oraz tytułów prasowych i serwisów Ringier Axel Springer Polska.
Zaangażowany w prace IAB Polska od początku istnienia organizacji, w tym przez kilka lat jako Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska.

Filip Beźnicki

Digital Strategy Director, Havas Media Group

Ekspert marketingowy z ponad 14-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarówno od strony mediowej jak i kreatywnej. Przez ostatnie kilka lat zaangażowany w projekty kreatywno-strategiczne dla marek takich jak: IKEA, Pekao SA, MARS, czy Microsoft.

Przez lata związany był z rynkiem agencji mediowych, gdzie miał okazję prowadzić zespoły dla Coca Cola, czy Procter & Gamble, rozwijając również usługi kontentowe i kreatywne dla tych klientów.

Jako ekspert stara się wnosić myślenie biznesowe i strukturę do pomysłów kreatywnych i kreatywność do rekomendacji mediowych opartych o dane. Często z sukcesami co potwierdzone jest nagrodami takimi jak Effie (w tym dwa Złote), czy Mixx Awards (w tym tytuł „Agencji Roku 2019 z Saatchi&Saatchi).

W Havas Media odpowiedzialny za strategię, kreatywność w rekomendacjach i budowanie „Meaningful Brands” dla lokalnych jak i globalnych klientów.

Juror w konkursie MIXX w Polsce, Bułgarii i Rumunii.
W 2020 roku przewodniczący jury Mixx Awards Polska i członek jury Mixx Awards Europe 2020 i 2021.

Jakub Bieńkowski

Group Chief Digital Officer, MediaHub

Z mediami związany od ponad 16 lat, od samego początku wierny swej mediowej miłości jaką jest digital.
Od lutego 2020 odpowiada za działy zajmujące się Digitalem w MediaHub (grupa MullenLowe). Wspólnie z zespołami realizuje skuteczny proces transformacji digitalnej agencji i jej klientów. Wcześniejsze doświadczenia zdobywał w firmie CR Media oraz domu mediowym Value Media. Miał okazje realizować projekty dla takich marek jak IBM, PKO Bank Polski, VW, BMW, AASA, Lenovo i wielu innych. Obecnie nadzoruje i współtworzy kampanie dla takich klientów jak CCC, VisionExpress, ING, Decathlon, WU, Slack i innych. Osiągnięcia prowadzonych przez niego kampanii docenia też branża w postaci nagród zarówno Effie jak i MixxAwards ( Mixx Awrads MediaHouse of the Year 2020).

Iwona Błońska-Orzoł 

Dyrektor Departamentu Marketingu, Santander

Absolwentka Politechniki Warszawskiej i studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Teoretyczne fundamenty przekuła w sukces w świecie biznesu.
Od 22 lat tworzy i realizuje długookresowe strategie marketingowe największych marek farmaceutycznych (Apap, Ibuprom, Gripex), spożywczych w koncernie Nestle i kosmetycznych (Dr Irena Eris, Eveline), które do dziś odnoszą sukcesy sprzedażowe na polskim rynku.
W Santander Bank Polska od 2016 roku odpowiedzialna za strategię i komunikację, planowanie i zakup mediów, badania konsumenckie, działania w mediach społecznościowych.
Jej i zespołu praca została doceniona i nagrodzona m.in. wyróżnieniem Media i Marketing Polska za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki, Innovation Awards za kampanię targetowaną behawioralnie, Golden Arrow za personalizowane działania komunikacyjne.
Doskonaląc umiejętności zarządzania zespołem ukończyła Akademię Mentoringu uzyskując certyfikat Mentora. Wszystko po to, aby lepiej zrozumieć potrzeby innych ludzi, wydobyć tkwiący w nich potencjał i cieszyć się wraz z nimi z zachodzących zmian.

Bartosz Brennek

Strategy Director, Zenith

Strateg z doświadczeniem komunikacyjnym i konsultingowym oraz zapleczem analityczno-badawczym. Pracował dla klientów realizujących innowacyjne i szeroko nagradzane kampanie (Effie, Mixx Awards, KTR, Innovation) – m.in. The Coca-Cola Company, H&M, IKEA, SKODA. Laureat polskiej edycji Cannes Media Lions. Prelegent na konferencjach: Kongres PTBRiO 2018, Cyber Transformations 2019 (najwyżej oceniona prelekcja), InternetBeta 2017, Forum IAB 2020. W Zenith odpowiedzialny za integrację narzędzi badawczych i analitycznych z komunikacyjnymi, rozwój oferty konsultingowej w oparciu o policzalne rozwiązania, oraz scouting i skalowanie innowacyjnych rozwiązań z rynku. Uczestniczył w projektach konsultacyjnych z zakresu transformacji cyfrowej. W ramach Publicis Groupe był głownym ekspertem grup roboczych z zakresu data driven & performance marketingu oraz developmentu nowych produktów. Doradzał start-upom, m.in. w ramach programu akceleracyjnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Scouter i doradca business developmentu w akceleratorze Publicis Media – nextTECHnow.

 

Aleksandra Bujnowska

Digital Marketing & E‑commerce Leader, Philips CEER

Od 15 lat w branży mediowej. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za digital marketing i e‑commerce w Europie Środkowo Wschodniej i Rosji w ramach biznesu Domestic Appliance marki Philips.
Odpowiada za przygotowanie i optymalizację strategii digitalowej, rozwój nowych modeli biznesowych oraz planowanie i realizację działań marketingowych we wszystkich kanałach online.
Wcześniej przez blisko 11 lat pracowała w Havas Media Group, gdzie jako chief digital officer zajmowała się m.in. rozwojem kompetencji, zarządzaniem oraz koordynacją wszystkich procesów digitalowych w grupie. 

Agata Czech

Senior Digital Marketing Manager, LEGO

Od 7 lat w branży mediowej. Początkowo skoncentrowana na obsłudze klientów w obszarze paid social i szeroko rozumianym e‑commerce. Pracowała dla takich klientów jak Samsung, T‑Mobile czy IKEA. Od maja 2019 kieruje zespołem odpowiedzialnym za digital i e‑commerce w LEGO w Polsce, Ukrainie i Bałtykach.

Joanna Dering

Managing director, Kamikaze

Z branżą digital związana od 14 lat. Założycielka agencji Kamikaze, w której ze świetnym zespołem ponad 60 specjalistów pracuje m.in dla L’Oréal Polska, Coty Polska, Orange Polska. Od 10 lat szczególnie zaangażowana w prace przy projektach beauty, w których łączy pasję z doświadczeniem dziesiątek realizacji dla własnych lovebrands, mocno reprezentowanych w portfolio agencji.
Po wprowadzeniu Kamikaze do struktur Altavia – międzynarodowej grupy reklamowej zorientowanej wokół shopper marketingu, z entuzjazmem rozwija doświadczenie w obszarze strategii i działań digitalowych dla retailu.

Jacek Dymkowski

Managing Director Reprise, Mediabrands

Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientów agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest członkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doświadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Absolwent Wydziały Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie. W wolnym czasie, po odłożeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garażowy szkutnik.

Beata Dziwulska

Media Development Manager, Nestlé

Od 2015 roku odpowiada za zarządzanie działaniami Digital i Social media dla Nestlé Polska, w tym wyznaczanie nowych trendów (np. wewnętrzny dział Grafików), wprowadzanie nowych standardów (np. Brand Safety i Viewability), narzędzi (np. DMP, Social Studio) oraz sposobu zakup mediów, w tym rozwój zakupu programmatic. W swojej roli wspiera również działy marketingu w procesie tworzenia oraz wdrożenia efektywnych i najlepszych jakościowo kampanii digital.
W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze marketingu potwierdzonymi skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydz. Zarządzania.

Agnieszka Gajzler

Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Agnieszka Gajzler ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media, gdzie odpowiada za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network.

Paweł Gala

CEO, Wavemaker

Paweł Gala ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Od początku swojej kariery w Wavemaker. Przez lata brał aktywny udział w budowaniu jednej z największych agencji w Polsce. Paweł wspierał rozwój firmy od 30-osobowej agencji do kompleksowej i wielospecjalizacyjnej firmy zatrudniającej blisko 300 osób. W trakcie swojej kariery był odpowiedzialny za obsługę klienta, działania nowobiznesowe, które przełożyły się na kilkaset zwycięskich przetargów. Był ponadto odpowiedzialny za obszary takie jak: marketing, PR, komunikacja wewnętrzna i zarządzanie talentami.
Gala był członkiem jury w wiodących konkursach branżowych, w tym EFFIE i IAB Mixx Awards, członkiem komitetów organizacyjnych EFFIE, Media Trendy oraz wykładowcą w Brand Strategy School.
Po niespełna roku pełnienia funkcji CEO, Paweł został nagrodzony tytułem AdMana Roku 2020 w plebiscycie magazynu „Press”. Ten tytuł, przyznawany przez inne agencje pokazuje, że Paweł jest doceniany nie tyko przez klientów i zespół, ale również przez konkurencję.
Jego niezwykła otwartość i talent dyplomatyczny w połączeniu z rozległą wiedzą rynkową pozwala mu łączyć wszystkie elementy układanki.
Paweł zarządza Wavemaker Polska od kwietnia 2019.

Kamil Górecki

CEO/Co-Founder, Fantasyexpo

Kamil Górecki, założyciel agencji gamingowej Fantasyexpo. Ekspert marketingu gamingowego. Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie a relacje z gwiazdami to jego specjalność. Na co dzień odpowiada za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami. Z powodzeniem zrealizował setki kampanii, które wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane w różnych konkursach.

Ania Gruszka

Industry Director, Teads

Jako Industry Director w Teads odpowiada za współpracę merytoryczną i Joint Business Plany z czołowymi marketerami. Wcześniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands , szefowa agencji interaktywnej Reprise, Digital Manager & CEE Digital Consultant w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz  Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. Była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow. 

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Ania Iller
Szymon Kosiński

Prezes Zarządu, Grupa Sarigato

Do Grupy Sarigato należy największa w Polsce sieć reklamy wideo/rich media – Sataku, agencja email marketingowa Sarigato oraz agencja marketingu wyłącznie B2B – Yintaro. Jest fundatorem Fundacji Sarigato, odpowiedzialnej m. in. za wielokrotnie nagradzaną akcję pomocy bezdomnym Psiakom – KarmimyPsiaki.pl. Wielbiciel japońskich tradycji, które na każdym kroku wdraża w życie biznesowe. Autor licznych badań, testów, warsztatów i publikacji marketingowych. Prelegent na konferencjach branżowych. Jeden z 50 Kreatywnych magazynu Brief w 2016 roku oraz laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2015 w kategorii Osobowość Marketingu Roku/Młody Wilk – Odkrycie Roku. Po godzinach wspiera i inwestuje w firmy na wczesnym etapie rozwoju.

Łukasz Kotliński

Creative Director, Isobar Polska

Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej.  Z Isobar związany jestem od 3 lat.  Zdobyłem dziesiątki nagród kreatywnych na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych, wielokrotnie będąc w jury festiwali reklamowych i filmowych. Moje prace były publikowane W Epica Book, w Lurzer’s Archive oraz w książce “101 reklam, które musisz znać”. Byłem założycielem i współtwórcą telewizji Kino Polska. Prowadzę szkolenia i warsztaty z kreatywnego myślenia. Od 1996 regularnie wystawiam swoje prace malarskie.

Wojciech Kowalczyk

Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP

Działa aktywnie w branży mediów i reklamy od niemalże dwóch dekad. Aktualnie w Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację oraz rozwój produktów. Przez wiele lat związany był z firmą Atmedia, gdzie odpowiadał m.in. za badania, promocję stacji tematycznych i rozwój spółki w regionie. Wcześniej w Optimum Media OMD tworzył strategie komunikacyjne.
Współtwórca i założyciel branżowego serwisu ScreenLovers.pl, współtwórca panelu telemetrycznego RPD Atmedia SpotLight, redaktor książki „Marketing generacji silver”. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska.

Jacek Krauzowicz

Global Brand Director, Vicks Sleep, Procter & Gamble

Zbierał kilkanaście lat doświadczenia marketingowego w globalnych firmach, w tym przez ostatnią dekadę w Procter & Gamble. Znany nie tylko z ciętego języka, ale też planowania i tworzenia holistycznych kampanii marketingowych stawiających zawsze insight oraz konsumenta na pierwszym miejscu. W ramach Procter & Gamble pełnił role zarówno globalne, jak i regionalne odpowiadając za brand managment z takich kategorii jak: Home care, Hair care, a obecnie Health care. Zna od kuchni tworzenie skutecznych kampanii zarówno od strony kreatywnej, jak i egzekucyjnej. Pracował z sukcesami oraz planował mediowe wsparcie brandów na każdym etapie ich cyklu życia.

Adrianna Kubik

Business director / członek zarządu, They.pl

W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów budujących i wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.

Maria Kuc-Jędrzejewska

Media Manager CEE, JOHNSON & JOHNSON

Ponad 10 letnie doświadczenie w marketing brandowym w różnych branżach, m.in. OTC, branży alkoholowej, FMCG. Od 7 lat związana z Johnson and Johnson, gdzie początkowo odpowiadała za marki Skincare (Neutrogena, Clean & Clear, bebe) w clustrze CEE. Od 2015r. odpowiedzialna za inkorporowanie działań digital do marketingu marek Johnson & Johnson, czyli od ponad 3 lat odpowiada za budowanie strategii i obecności marek J&J w kanałach digital w clustrze CEE. Obecnie odpowiada za tworzenie i implementację strategii mediowych i komunikacyjnych w obszarze digital dla marek z kategorii Personal Care (o.b.®, Carefree®, Listerine®) oraz OTC (Nicorette®, Sudafed®, Imodium®). Kampanie dla marki o.b.® zostały nagrodzine na przestrzeni ostatnich 3 lat licznymi nagrodami, m.i. 3 EFFIE (1 złote i 2 srebrne), 1 MIXX Avards, 1 Golden Arrow Awards. Strategie digitalowe rozwinięte dla rynków CEE z powodzeniem są stosowane w innych krajach na świecie.

Szymon Kukanow

Managing Partner, PHD

Psycholog, marketer o ponad 20letnim doświadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespołem powołanym do obsługi Volkwagen Group Polska. Miłośnik strategii, nowych mediów i jedzenia.

Jakub Kwaczyński

Head of Strategy agencji GoldenSubmarine

Odpowiedzialny za strategię digital marek kluczowych klientów m.in. NIVEA, CEDC, Nestle.  Juror MIXX Awards  oraz Grand Video Awards. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB (2017–20), In Digital Marketing i inne. Autor artykułów branżowych i posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional. Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Współautor podcastu strategicznego „Mamy na to slajd”.

Wiola Łada-Szewczenko

Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań, PZU

Specjalizuje się w analizowaniu i budowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspierających rozwój firm poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspertka nowych mediów i diagnosta potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doświadczeniem w branży. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Digital Marketing & Marketing Reaserch Director w Grupie PZU. Wcześniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autor artykułów i komentarzy oraz prelegent wydarzeń branżowych.

 

Marta Łysiak

Managing Director i Co-Founder agencji kreatywnej Labcon należącej do grupy komunikacyjnej Group One

Przez 9 lat była związana z Google. W latach 2014–2017 pełniła funkcję CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital rynku w Europie, współpracowała z największymi partnerami YouTube i doradzała kluczowym klientom Google jak budować content i komunikować się. W Labcon szybko zbudowała zespół, który zajmuje się budowaniem strategii komunikacji, branded contentem i ma szerokie kompetencje od influencer marketingu i PR, przez social media, po kreację. Już podczas pierwszego roku działania Labcon zdobył 2 srebrne Effie za projekt dla Maybelline New York – Make Up in the City, gdzie Marta była liderem. W 2019 Labcon zdobył złoto w IAB Mixx Awards za kampanię dla fundacji “Podzielmy się” i Złoty Spinacz za aktywację dla adidas – Nite Jogger. Marta była zaangażowana w projekty m.in. dla adidas, Allegro, ASOS, L’Oreal Paris i inne.

Łukasz Majewski

Head of PR & Communications polskiego oddziału agencji VMLY&R

Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Odpowiadał za działania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Rafał Oracz

Board Director, Ad Next

Związany z rynkiem mediów od 1996 roku, aktywnie zaangażowany w proces jego cyfrowej transformacji. Współtwórca największej polskiej sieci brokerskiej CR Media, oraz pierwszej sieci reklamy internetowej AdNet. Odpowiada za strategiczne zarządzanie spółkami grupy AdNext, do której należą spółki zajmujące się nowoczesnym marketingiem i sprzedażą m.in. DDOB, Szeri, Optimise, Scoop, Gamfi i PushAd. Aktywny w organizacjach branżowych IAB oraz ZKDP, w przeszłości członek jury Effie i MIXX Awards. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych w tym na Forum IAB 2017 i 2018.

Michał Pachnik

Wicedyrektor Ecommerce, CCC S.A.

Praktyk w obszarze e‑commerce oraz e‑marketingu. Posiada wieloletnie doświadczenie związane zarówno z implementacją i wykorzystywaniem technologii stosowanych w świecie digital marketingu, jak i zarządzaniem procesami biznesowymi w e‑commerce.
Podczas swojej kariery m.in. współuczestniczył w budowaniu pierwszego polskiego biura zanox (obecnie Awin), pracując tam przez 4 lata i wspólnie nakreślając standardy, w oparciu o które budowana została pozycja tej firmy.
Przed dołączeniem do CCC, pracował na stanowisku Strategy & Operations Director w agencji performance – Optimise, odpowiadając m.in. za rozwój produktów i usług spółki.
Dzisiaj zarządza obszarem e‑commerce marketingu oraz aplikacji mobilnej w CCC, gdzie wraz z zespołem został nagrodzony w kategoriach: Best on Mobile, Best e‑commerce Retailer oraz Best B2C e‑commerce Team konkursu e‑commerce Polska Awards.

Paweł Patkowski

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Członek Rady Fundacji Orange. W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową B2C i B2B marki Orange i Nju.mobile, planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtel. W latach 2001–2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok SA. Zaczynał w agencji Lintas, gdzie jako account director pracował dla: Unilever, Castrol, Casio, Polkomtel, TP, ING Bank Śląski. Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Przewodniczący Jury MIXX Awards 2018, Przewodniczący Rady Programowej X Forum IAB. Wieloletni członek Rady Ekspertów Superbrands i Kapituły 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zdobywca ponad 60 nagród i wyróżnień m.in.: Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Award, Impactor, Reklamodawca Roku MIXX Awards oraz KTR. Indywidualnie wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun. Posiadacz ceryfikatu DIMAQ. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca studiów podyplomowych w SGH. Autor i współautor książek „Potencjał konkurencyjny marki”2010, „Marketing generacji silver” 2020. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. 

Cezary Piernikowski

Dyrektor marketingu i komunikacji Gremi Media SA,

czołowej grupy medialnej w Polsce, wydawcy takich tytułów jak: Rzeczpospolita, gazeta giełdy i inwestorów Parkiet, serwisów rp.pl, czy parkiet.com. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Odpowiedzialny za marketing, komunikację, PR oraz projekty eventowo-wydawnicze. Wcześniej związany m.in. z Polska Press, grupą PLL LOT, gdzie inicjował i wdrażał nowe produkty i usługi naziemne i lotnicze w obszarze e‑commerce oraz grupą Naspers gdzie wprowadzał na rynek i rozwijał kluczowe projekty GG Network.

 

Anna Podskarbi

Managing Director OMD Optimum Media

Doświadczona manager, konsultantka i ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediów. Pasjonuje się nowymi trendami i zmianami społecznymi.

Od ponad 10 lat zarządza agencją OMD Optimum Media, która pod jej skrzydłami znacząco poszerzyła portfolio klientów i zakres usług oraz zdobyła wiele nagród i wyróżnień, w tym Grand Prix Effie 2020. Ma ponad 20 lat doświadczenia w strategicznej pracy dla największych reklamodawców: Unilever, Reckitt Benkiser, Renault, E. Wedel, Żabka i wielu innych. Juror wielu konkursów, przez 3 lata zaangażowana w pracę Komitetu Effie. Na podium konkursu Ad Wo/Man 2020.

Anna Rekus

Senior Manager CEE, Digital Content & Media, Visa

W Visa od lipca 2018 roku. Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w digital marketingu i mediach społecznościowych.

Wcześniej pracowała dla Cinema City, Nissan Corporation oraz Microsoft, gdzie wraz z zespołem została nagrodzona Microsoft CEE Marketing Excellence Award za strategię i działania w mediach społecznościowych, a także zdobyła Marketing Award for Best Digital Campaign Worldwide za launch Internet Explorer 9 oraz Microsoft CEE Marketing Award za Office 365 pre-launch.

Marek Rosłan

Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi

Psycholog społeczny, badacz i strateg z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży agencyjnej, od ponad 9 lat w Saatchi & Saatchi (Agencji Roku Mixx Awards 2019). Zajmuje się planowaniem strategicznym i doradztwem marketingowym dla największych marek w Polsce i regionie CEE, specjalizując się w tworzeniu zintegrowanych platform komunikacyjnych. Współautor kampanii nagrodzonych 7 Mixx Awards: „Wojny z rakiem” dla Alivii (złoto w 2016), „Stand-upu w sypialni IKEA” (3 statuetki w 2019), kampanii dla Muzeum POLIN (srebro w 2019) i Thermoscannera Theraflu (2x srebro w 2016). Ma na koncie też kilkadziesiąt innych nagród, jurorowanie w różnych konkursach branżowych i wystąpienia konferencyjne (w tym 2x na Mixx Conference). Członek PTBRiO. Po pracy czyta, gra na basie i pisze o owadach.

Sylwia Snopkiewicz

Dyrektor ds. Marketingu w Generali TU i Generali Życie TU

W Generali TU SA od 2020 roku odpowiedzialna za komunikację, planowanie i zakup mediów oraz digital. Swoją karierę zawodową zaczynała w 2000 roku. Pracowała w wiodących domach mediowych: Media Direction OMD, Initiative, Aegis oraz Universal McCann dla Klientów takich jak: Telekomunikacja Polska, Pepsico, BMW, Absolut, Johnson&Johnson, RedBull, Nestle.
Przez ostatnie 13 lat odpowiadała za media oraz eCommerce w Link4 TU SA, ITI Neovision oraz iSpot Poland.

Krzysztof Sobieszek

Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe

Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 14-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Stale pracuje z menadżerami wyższego szczebla w ramach ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Tą szeroką perspektywę przełożył już na ponad 200 wystąpień na konferencjach i szkoleniach. Interesuje go zwiększanie wartości biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentów, rynków i technologii.

Tomasz Starzyński

Prezes zarządu i managing partner w Up&More

Odpowiada za rozwój agencji oraz koordynuje pracę działów SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktów i narzędzi reklamowych w firmie oraz automatyzację kampanii.
Z marketingiem efektywnościowym związany jest od 2005 roku. Jest ekspertem w dziedzinie SEO/SEM, e‑commerce, marketingu i reklamy internetowej, posiada też certyfikaty Google Analytics i Google Ads. Od 2014 roku prowadzi zajęcia Reklama Online na kierunku Logistyka Mediów na Uniwersytecie Warszawskim.

Piotr Stawowiak

Associate Creative Director w Gong

Dyrektor kreatywny warszawskiego oddziału Gong. Kilkanaście lat pracy w reklamie, setki kampanii, parę nagród. Wymyślał dla takich marek jak Netflix, ING Bank Śląski, Tyskie czy Decathlon.

Robert Stępniewski

Chief Executive Officer, RS Media Solution, Co-Founder Rebels Media Group

Posiada ponad 17 lat doświadczenia w zakresie przygotowania strategii, zarządzania, planowania i optymalizacji kampanii online. Karierę w branży rozpoczął od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia, z którą związany był przez 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny był za obsługę kluczowych klientów firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego, Ferrero i wielu innych. Przez dwa lata jako Interactive Media Director oraz Client Service Director w domu mediowym Value Media odpowiedzialny był za rozwój działu digitalowego i jego kompetencji oraz za cały dział Client Service. Za rok 2012 między innymi pod egidą Stępniewskiego Value Media otrzymało nagrodę Impactor dla Domu Mediowego Roku. Ostatnie 5 lat Robert Stępniewski pracował w domu mediowym Codemedia jako Digital Director oraz Digital Media Buying Director. Odpowiedzialny był za rozwój działów digitalowych, budowanie relacji z kluczowymi Klientami agencji oraz za trade online i negocjacje z wydawcami. Obecnie prowadzi własną firmę, która zajmuje się szeroko rozumianym consultingiem mediowo-strategicznym, szkoleniami, warsztatami oraz negocjacjami w zakresie buyingu mediowego.
Robert Stępniewski jest autorem wielu publikacji dotyczących reklamy online, prelegentem na konferencjach branżowych oraz twórcą nowatorskich rozwiązań strategicznych dla Klientów. Jako pierwszy w Polsce w branży motoryzacyjnej dla marki BMW wykorzystał adgaming jako efektowny i efektywny kanał komunikacji z grupą celową. Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzały zwolennik aktywnego trybu życia.

Magda Szmilewska

Global Media Manager, Consumer Beauty, Coty

Sr. Media Manager, z 13-letnim stażem, odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii mediowych marek. Doświadczenie zdobywała na rynku reklamy i mediów w Polsce w Zenithoptimedia oraz w MEC (obecnie Wavemaker), a następnie w USA w Nowym Jorku w Mindshare i Mediacom, wspierając takich klientów jak L’Oreal Polska, TP/Orange, Ikea, Netflix, American Express, Chanel, Bayer i innych. Obecnie odpowiedzialna za media w JustEatTakeaway.com, w tym na polskim rynku – Pyszne.pl. Wielokrotnie nagradzana za współtworzenie kampanii reklamowych dla, między innymi, TP (Grand Prix, Złote Effie) i Ikea (Kuchnia Spotkań Złote Effie, MIXX Awards, Złoty spinacz, Innovation Ad i Kallaxomierz – Eurobest, KTR, Golden Drum). Członek Jury Mixx Award od 2020 roku.

Łukasz Szymański

Dyrektor Strategii i Rozwoju Produktów Natywnych, Wirtualna Polska Media

Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży digital, zdobyte przy realizacji projektów z zakresu marketingu i e‑commerce. Współtworzył pierwsze apteki internetowe oraz serwisy zdrowotne w Polsce. Przez wiele lat związany z Grupą NextWeb Media, gdzie odpowiadał za marketing, PR i zarządzanie produktem reklamowym w ramach serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz sieci influencerskiej Blomedia. Tworzył pionierskie rozwiązania w obszarze reklamy natywnej i marketingu treści. Od 2015 roku obywatel Grupy Wirtualna Polska, dawniej zaangażowany w rozwój obszaru Zdrowie i Parenting. Twórca WP brand studio – dedykowanej agencji content marketingowej działającej w ramach spółki Wirtualna Polska Media. Dzisiaj Dyrektor Strategii i Rozwoju Produktów Natywnych odpowiedzialny za rozwój struktur wsparcia sprzedaży, nowych produktów niestandardowych i ofert. Z wykształcenia specjalista w zakresie komunikacji społecznej. Prywatnie miłośnik kultury japońskiej i nowych technologii.

Krzysztof Świerczyński

Product Development Coordinator, Biuro Reklamy Polsat Media

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Coordinator w Biurze Reklamy Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, członek komitetów Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.

Radosław Wierzbiński

Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska; Head of Programming, Impact Academy

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija z od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Ania Witecka

Zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych

Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media, a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu.
Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność (Effie, MIXX, European Mixx, Innovation, The Banker), a bank w ostatnich latach trzykrotnie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w rankingu Złoty Bankier.

Adam Wysocki

CEO, LVL UP MEDIA

Z branżą interaktywną związany od 19 lat zawsze starał się wychodzić poza utarte schematy, szukać nowych rozwiązań.
Zarządzał zespołem w sieci reklamowej Adnet, przez prawie 8 lat budował NEXT (dział interaktywny w Starcom), a później zarządzał spółkami mediowymi w K2 (K2 Media & K2 Search).
W swojej karierze pracował dla takich klientów jak T‑Mobile, Mondelez, Coca Cola, BPH, Kredyt Bank, Honda, Fiat, Provident, Pracuj, Medicover, GSK, USP, Novartis, Valeant, Real, Makro, Carrefour, Intermarche, Media Markt i Saturn i wielu innych.
Brał udział w licznych konferencjach branżowych jako uczestnik i prelegent, współtworzył projekty, które zdobywały nagrody w takich konkursach jak Media Trendy, Effie, Mixx Awards.

Bartosz Wysocki

Dyrektor Handlowy, Gazeta.pl

Z branżą reklamową związany od 20 lat a z sektorem internetowym od 12 lat. Doświadczenie zdobywał w agencji reklamowej oraz w Bonnier Business Polska i Gazeta.pl, gdzie obecnie pełni rolę dyrektora handlowego. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów Executive MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign

Adam Zdeb

Creative Director, Artegence

Adam Zdeb zarządza działem kreacji Artegence. Wcześniej związany był z GPD Agency oraz Leo Burnett. Ma na swoim koncie działania zarówno digital, jak i ATL, m.in.: kampanie Konta dla Młodych „Możesz wszystko, ale nie musisz”, „Dalej Bliscy” czy „Bitwa o Neta” (2xMixx Awards Europe) dla PKO Banku Polskiego, kampanie dla Pepsi: „Elfy Same w Domu” (Kantar Effectiveness Awards) „To jest Pepsi dla Was #fortheloveofit” i „W Święta znajdź swój smak”; ““Wymarzone Konto Osobiste” (nagroda Effie 2016), platformę komunikacji z użyciem influencerów „Korzystaj z przyjemnością”” (2017) dla Raiffeisen Polbank, spoty ““Spróbuj”” dla Lech Premium i ““Wszystko lekko się zmieni” dla Lech Lite. Realizował projekty dla takich klientów jak Play, Volkswagen Home, Philip Morris, Maspex czy P&G.

Z branżą reklamową związany jest od ponad 13 lat. W wolnym czasie gra w tenisa i gry mobile. Inspiruje go Internet – kreatywność milionów użytkowników.

GRUPY JURORSKIE

GRUPA A

Ocenianie kategorie:

  • Content Marketing
  • Cross Media Integration
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing
  • Performance Marketing

Skład Grupy A:

Dariusz Maciołek – Przewodniczący Prezydium Jury

  • Jakub Bieńkowski
  • Aleksandra Bujnowska
  • Agata Czech
  • Paweł Gala
  • Ania Gruszka
  • Łukasz Kotliński
  • Wojtek Kowalczyk
  • Maria Kuc-Jędrzejwska
  • Marta Łysiak
  • Lukasz Majewski
  • Michał Pachnik
  • Marek Rosłan
  • Tomasz Starzyński
  • Robert Stępniewski
  • Bartosz Wysocki
GRUPA B

Ocenianie kategorie:

  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Experience
  • Games & eSport
  • Launch
  • Online Marketing with Influencer

Skład Grupy B:

Maciej Kossowski – Wiceprzewodniczący Prezydium Jury

  • Filip Beźnicki
  • Joanna Dering
  • Beata Dziwulska
  • Kamil Górecki
  • Ada Kubik
  • Szymon Kukanow
  • Wiola Łada-Szewczenko
  • Rafał Oracz
  • Anna Podskarbi
  • Anna Rekus
  • Krzysztof Sobieszek
  • Piotr Stawowiak
  • Magda Szmilewska
  • Łukasz Szymański
  • Krzysztof Świerczyński
  • Anna Witecka
GRUPA C

Ocenianie kategorie:

  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Innovation & Smart Solution
  • Public Service, non-profit campaign & CSR
  • UX

Skład Grupy C:

Agnieszka Parfienowicz – Wiceprzewodnicząca Prezydium Jury

  • Iwona Błońska-Orzoł
  • Bartosz Brennek
  • Jacek Dymkowski
  • Agnieszka Gajzler
  • Roman Grygierek
  • Ania Iller
  • Szymon Kosiński
  • Jacek Krauzowicz
  • Jakub Kwaczyński
  • Paweł Patkowski
  • Cezary Piernikowski
  • Sylwia Snopkiewicz
  • Radek Wierzbiński
  • Adam Wysocki
  • Adam Zdeb