Best in Show

Najmłodszy headhunter na świecie

Klient: Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali 

Zgłaszający: Publicis Worldwide Polska 

Zespół: Publicis Worldwide Polska: Dagmara Witek-Kuśmider, Sławek Figura, Bartosz Jeglejewski, Tomasz Ziemiański, Małgorzata Szymańczak, Aleksandra Kowalczyk, Cezary Szostek 
MSL Group: Agnieszka Płatkowska, Tomasz Relewicz 
K.I.D.S.: Kamila Grzegorzewicz, Sabina Białek, Aleksandra Wysocka, Ania Malinowska, Andrzej Zawada 
Papaya Films: Tomasz Skrodzki, Grzegorz Borowiak, Kacper Sawicki 
Prodigious Poland: Anna Waligórska, Piotr Bandomir 
Piramida Film (making off): Damian Maleszewski, Sergiusz Oczkowski 
Kuba Zarzycki, Jan Groblinski, Ozanka Ozi Jarczewska

Czy polskie szpitale dziecięce mają szansę stać się miejscami nowoczesnymi i przyjaznymi dla pacjentów?

• Czy można zrekrutować do projektu topowych ekspertów za paczkę kwaśnych żelków?

• Czy LinkedIn to miejsce na kampanię pro bono?

Nasi headhunterzy udowodnili, że to możliwe! 

Fundacja K.I.D.S., czyli Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to wyjątkowa fundacja, która wprowadza do szpitali dziecięcych innowacyjne rozwiązania i najnowsze technologie. Ponieważ szpitali nie stać na usprawnienia, które nie są w koszyku świadczeń medycznych pokrywanych przez NFZ, jedyna szansa, żeby unowocześnić obsługę w szpitalach, to zdobyć know-how za darmo w ramach wolontariatu kompetencyjnego. 

A gdzie znaleźć największych specjalistów od nowych technologii i procesów? Na LinkedInie. To właśnie tam postanowiliśmy przeprowadzić wyjątkową akcję rekrutacyjną, by pozyskać najlepszych profesjonalistów, ale również skorzystać z ich potencjału influencerskiego, promując naszą rekrutację wśród obserwujących ich osób i w ten sposób znacząco zwiększyć jej zasięg i oddziaływanie. 

W naszej akcji udział wzięli młodzi headhunterzy – dzieci z doświadczeniami szpitalnymi, które nagrały 14 spersonalizowanych filmów, w których przekonywały ekspertów do współpracy. 

To była najlepsza rekrutacja w historii polskiej pediatrii. Zrekrutowaliśmy dokładnie tych ekspertów, których chcieliśmy, prawdziwe autorytety w swoich branżach: Michała Sadowskiego, Bartosza Sułkowskiego, Aleksandrę Przegalińską, dr. Macieja Kaweckiego, Annę Streżyńską, Rafała Brzoskę, Darka Maciołka, Monikę Remiszewską, Jana Ściegiennego, Jarosława Kuźniara, Adama Koteckiego i Ingę Songin. 

Dzięki publikacji filmów na ich profilach i entuzjastycznym reakcjom społeczności profesjonalistów na LinkedIn zrekrutowaliśmy w sumie 103 ekspertów, którzy poświęcą 4690 godzin wolontariatu za równowartość 2 740 957 zł. Oprócz wolontariuszy zrekrutowaliśmy też 4 wielkie firmy: Nationale-Nederlanden, BNP Paribas, Reckitt i Microsoft. Wszystko to prawie za darmo. Prawie, bo niektórzy eksperci dostali gratyfikację w postaci żelków, croissanta czy babeczki. 

Eksperci pracują między innymi nad usprawnieniem procesu przyjęć do szpitala; nad projektem VR, który pozwoli zredukować ból i stres dzieci w czasie chemioterapii; nad serią podcastów „Recepta na zdrową komunikację” dla lekarzy i pielęgniarek o tym, jak rozmawiać z małymi pacjentami i ich rodzicami; wspierają szpitalne zespoły IT ekspercką wiedzą i pomagają wprowadzać w szpitalach kulturę innowacji. A to dopiero początek!