JURY
Paweł Gala
Przewodniczący Jury
CEO, Wavemaker
Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał w domu mediowym MEC. Wkrótce po dołączeniu do zespołu agencji został zaangażowany w działania komórki nowobiznesowej. W 2008 został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Od 2019 zarządza agencją Wavemaker w Polsce. Koordynator wielu wygranych przez agencję przetargów w regionie. Aktywnie angażuje się w kształtowanie rynku reklamowego w Polsce. W trakcie swojej kariery był m.in. jurorem EFFIE, Euro EFFIE, członkiem KO EFFIE, jurorem MixxAwards.
Anna Witecka
Wiceprzewodnicząca Jury
Head of Social Media Team,
ING Bank Śląski
Zarządza komunikacją ING Banku Śląskiego w mediach społecznościowych. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii obecności banku w social media, a także działania content marketingowe. Ma kilkanaście lat doświadczenia w digital marketingu. Współtworzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane zarówno w polskich jak i międzynarodowych konkursach za efektywność, innowacyjność i kreatywność.
Łukasz Szymański
Wiceprzewodniczący Jury
E‑Commerce Product Director, Ringier Axel Springer Polska
Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w branży digital, zdobyte przy realizacji projektów z zakresu marketingu i e‑commerce. Współtworzył pierwsze apteki internetowe oraz serwisy zdrowotne w Polsce. Przez wiele lat związany z Grupą NextWeb Media, gdzie odpowiadał za marketing, PR i zarządzanie produktem reklamowym w ramach serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz sieci influencerskiej Blomedia. Tworzył pionierskie rozwiązania w obszarze reklamy natywnej i marketingu treści. Od 2015 roku obywatel Grupy Wirtualna Polska, dawniej zaangażowany w rozwój obszaru Zdrowie i Parenting. Twórca WP brand studio – dedykowanej agencji content marketingowej działającej w ramach spółki Wirtualna Polska Media. Dzisiaj Dyrektor Strategii i Rozwoju Produktów Natywnych odpowiedzialny za rozwój struktur wsparcia sprzedaży, nowych produktów niestandardowych i ofert. Z wykształcenia specjalista w zakresie komunikacji społecznej. Prywatnie miłośnik kultury japońskiej i nowych technologii.
Wioleta Adamiec
Digital Manager, Henkel Polska
Od blisko 10 lat związana z marketingiem. Pierwsze doświadczenie zdobywała w firmach telekomunikacyjnych, teraz związana z branżą FMCG. Pasjonatka digitalu. W Henklu odpowiada za wdrożenie i optymalizację strategii digitalowej dla marek z kategorii domowych środków czystości, rozwój nowych kanałów komunikacji online (m.in. social media, e‑mail marketing) oraz wsparcie działań sprzedażowych w e‑commerce. W kampaniach łączy kreatywne podejście z analitycznym zacięciem. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz SGH, posiadaczka certyfikatu Dimaq Professional.
Joanna Berlińska
Head of PR & Communication, Founder, Lightscape
Założycielka i współwłaścicielka agencji marketingowej Lightscape, specjalizującej się w działaniach digital PR. Szefowa Grupy Roboczej Public Relations w IAB Polska. Wspólnie z zespołem rozwija platformę Visibly do zarządzania działaniami digital PR. Z branżą PR związana od 2004 r. Autorka licznych artykułów z obszaru marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych; współpracowała m.in.z: Intrum, ABB, CEDC, Grupa Inelo, Librus, Linux, Aviva, Expander, Łódź Design Festival, GFT, Manufaktura. Ukończyła marketing, międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz studia doktoranckie na Uniwersytecie Łódzkim.
FIlip Beźnicki
Client Lead | Experience Architect, Accenture Song
Ekspert marketingowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych: od strategii marki, przez platformy kreatywne, do implementacji w mediach.
Przez lata związany z rynkiem agencyjnym (między innymi Havas Media, Saatchi&Saatchi), gdzie miał okazję prowadzić projekty i zespoły dla największych klientów na rynku.
W Accenture Song odpowiedzialny za rozwój oferty agencji i prace na kluczowych klientach.
Igncy Bochiński
Partner, Członek Zarządu, KERRIS
Ignacy Bochiński, współwłaściciel KERRIS – Agencji Digital roku 2022 (MMP), jednej z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku oraz najlepiej ocenianych i największych w Polsce. Z firmą związany jest od 8 lat, w czasie których wraz z zespołem realizował projekty dla takich klientów jak BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, Heinz. W roli anioła binzesu wspiera projekt Patyna.pl – marketplace z meblami i dekoracjami wnętrz vintage. Członek zarządu Fundacji Bochińskich – organizacji non-profit, działającej pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, której celem statutowym jest promocja wzornictwa przemysłowego oraz polskiej myśli projektowej.
Kamil Bolek
CMO, Członek Zarządu, LTTM
Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marek. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Wielokrotnie nagradzany prelegent, autor artykułów eksperckich, wykładowca (m.in. na studiach MBA), arbiter KER.
Kinga Bołtuć
Marketing Director, Polcard Fiserv
10+ years of experience in international growth marketing (covered mainly Europe, Middle East, Africa, some exposure to South Korea, Japan, Mexico, Chile). Designed high-level strategic roadmaps as well as executed tactical activities hands-on (content marketing, email marketing, thought leadership, point-of-sale and sponsorship activations, events, sales support and enablement, journey mapping etc.). A track record of top performance.
A brand management and advertising practitioner who leverages full-funnel marketing mix, omnichannel strategies, analytics and insights to maximize marketing ROI.
Bartosz Brennek
Strategy Director, Zenith
Strateg z doświadczeniem komunikacyjnym i konsultingowym oraz zapleczem analityczno-badawczym. Pracował dla klientów realizujących innowacyjne i szeroko nagradzane kampanie (Effie, Mixx Awards, KTR, Innovation). W Zenith odpowiedzialny za integrację narzędzi badawczych i analitycznych z komunikacyjnymi, rozwój oferty konsultingowej w oparciu o policzalne narzędzia oraz scouting i skalowanie innowacyjnych rozwiązań z rynku. Uczestniczył w projektach konsultacyjnych z zakresu transformacji cyfrowej. W ramach Publicis Groupe był głównym ekspertem grup roboczych z zakresu data driven & performance marketingu oraz developmentu nowych produktów. Doradzał start-upom, m.in. w ramach programu akceleracyjnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Scouter i doradca business developmentu w akceleratorze Publicis Groupe – nextTECHnow. Prelegent topowych konferencji branżowych (Forum IAB, Kongres Badaczy PTBRiO, Cyber Transformation PTBRiO, Internet BETA), juror konkursów marketingowych (Mixx Awards, Cannes Young Media Lions).
Michał Buszko
Advanced Measurement Manager, Nielsen Media
Szef Grupy roboczej Wideo w IAB Polska. W branży mediowej od ponad 15-stu lat. Zaczynał od kupowania kampanii tv w domu mediowym, później tworzył i rozwijał od podstaw Online Video w Polsce i na wielu rynkach zagranicznych. Dziś w firmie Nielsen Media rozwija pomiar telewizji w Internecie.
Jacek Celiński
Head of media & performance
service line, Dentsu Polska
Uczestniczę i tworzę środowisko agencyjne od blisko 20 lat. Pracowałem w Omnicomie (Media Direction), Publicisie (Starcom, Next, Saatchi & Saatchi IS), Havasie oraz w kilku agencjach niezależnych m.in. Pathfinder23 czy K2.
Wśród moich klientów mogę wskazać przede wszystkim The Coca-Cola Company, Procter & Gamble oraz Coty (w przypadku P&G i Coty scope regionalny i globalny), a obecnie nadzoruję całość kompetencji mediowych i performance’owych dla Carata, iProspectu oraz dentsu X. Jestem zatem bezpośrednio zaangażowany w pracę m.in. dla mBanku, Ferrero czy GPP.
Po szczególy zapraszam tutaj: https://www.linkedin.com/in/jacek-celinski/
Daniel Czok
Dyrektor Marketingu, LG Electronics Polska
26 lat doświadczenia w marketingu dla międzynarodowych korporacji z branży RTV/AGD/Foto/IT/Mobile. Pasjonat efektywnego działania, uczciwej komunikacji, omnichannelu i galopującej transformacji digitalowej. Prywatnie żeglarz, sternik, off-roadowiec i szczęśliwy mąż jednej żony i ojciec trójki dzieci.
Jacek Dymkowski
Managing Director, Reprise Digital
Odpowiada za zarządzanie zespołem ekspertów, rozwój kompetencji digitalowych oraz poszerzenie portfolio klientów agencji digitalowej Reprise oraz grupy Mediabrands. Jest członkiem Zarządu Operacyjnego Mediabrands oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej m.in. CEO Adrino, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Netsprint oraz Mobile Marketing Manager w Publicis Media i Agorze. Ma ponad 10-letnie doświadczenia pracy w mediach i agencjach reklamowych. Absolwent Wydziały Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB w Warszawie, Evolution w Budapeszcie i StarlightDigital w Kijowie. W wolnym czasie, po odłożeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garażowy szkutnik.
Beata Dziwulska
Media Development Manager Poland, Hungary, Baltics, Nestlé Polska S.A.
Odpowiada za koordynację rozwoju mediów w Polsce, Węgrzech i Bałtykach, za strategię i planowanie mediów, rozwój kanałów mediowych. Wspiera marketing w procesie tworzenia i egzekucji strategii mediowych, odpowiada za współpracę z domem mediowym, globalnymi, lokalnymi partnerami oraz wydawcami.
Dagmara Gadomska
General Manager, Publicis Worldwide Poland
General Manager agencji Publicis Worldwide Polska i ARC. Odpowiada za rozwój strategiczny i operacyjny agencji oraz wprowadzanie innowacji. Współtworzy jej produkty łącząc różne dyscypliny z kreacją. W swojej karierze współpracowała z największymi polskimi i międzynarodowymi markami takimi jak: PG HEALTH: VICKS EUROPE, VIBOVIT, ORAL B, BLEND-A-MED, RENAULT CEE, PGE, PKN ORLEN, MONDELEZ, BNP PARIBAS, CITI HANDLOWY, AXA, RZECZPOSPOLITA, BANK PEKAO S.A., REDD’S, VICHY, WHIRLPOOL. Współtworzyła kampanie, które zdobywały liczne nagrody w konkursach KTR, EFFIE, MIXX Awards oraz Cannes Lions. Absolwentka: SGH, Postgraduate Diploma in Digital Business na COLUMBIA BUSINESS SCHOOL EXECUTIVE EDUCATION & MIT SLOAN. Jest Partnerem kompetencyjnym Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali – fundacji K.I.D.S., której celem jest łączenie know-how biznesu z innowacyjnością stratup’ów i zbieranie funduszy niezbędnych do przeprowadzenia transformacji Centrum Zdrowia Dziecka w szpital przyszłości. Ponadto jest ambasadorką idei różnorodności w kształtowaniu zespołów wspieranej przez Publicis Groupe. Doradzała Fundacji Liderek Biznesu wspierając ją w tworzeniu komunikacji promującej różnorodność i inicjatywy przełamujące wewnętrzne bariery, które blokują kobiety w dążeniu do zajmowania wysokich stanowisk. Prywatnie mama 3 dzieci, pasjonatka visual thinking, technik efektywnego uczenia się oraz żeglarstwa rodzinnego.
Kamil Górecki
CEO/Co-Owner, Fantasyexpo
założyciel agencji gamingowej Fantasyexpo. Najprawdopodobniej wie wszystko o najpopularniejszych grach komputerowych i esporcie a relacje z gwiazdami to jego specjalność. Na co dzień odpowiada za rozwój relacji z influencerami oraz kluczowymi klientami. Z powodzeniem zrealizował setki kampanii marketingowych, które wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane w różnych konkursach.
Anna Gruszka
Industry Director, Teads
Jako Industry Director w Teads odpowiada za współpracę merytoryczną i Joint Business Plany z największymi marketerami. Wcześniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands , CEO Reprise, CEE Digital Consultant w HAVAS, członkini zarządu MAGNA i UM oraz Rady Nadzorczej IAB Polska. Przewodnicząca Rady Programowej Qualid, wykładowca WSB. Od 15 lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. Była członkiem jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow.
Anna Gumkowska
Digital Strategy & Development Director, Warner Bros. Discovery
Discovery Praktyk w zakresie biznesu internetowego – optymalizacji istniejącego biznesu i new business. Od 15 lat w świecie nowych technologii. Jako doktor bada komunikację mediowaną. Wykładała na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie w Collegium Civitas oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Certyfikowana w Prestige Business Group. Ukończyła Oxford Artificial Intelligence Programme Said Business School, University of Oxford. Była już w jury wielu konkursów, zwłaszcza content marketingowych, jak Power of Content Marketing.
Agnieszka Heidrich
Strategy Director, Densu Creative
Agnieszka ma ponad 20 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu. Od 2017 roku jest związana z grupą dentsu, gdzie pełniła funkcję Group Account Managera, a następnie Client Partnera w Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako client service director i managing director oraz w JWT Warszawa jako account manager. Od 2022 pełni rolę szefa działu strategii w strukturze Creative Service Line dentsu Polska. Agnieszka kieruje zintegrowanym zespołem strategów specjalizujących się w obszarach customer experience oraz e‑commerce. Zmiany w zespole strategii są częścią reorganizacji pionu Creative dentsu Polska zgodnie z modelem „One dentsu”, aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby Klientów i dostarczać kompleksowe usługi i produkty. Takie podejście pozwala wyjść poza punktowe działania na rzecz komplementarnych rozwiązań, które budują synergię w całym lejku zakupowym. Agnieszka doskonale rozumie potrzeby Klientów, pracuje na danych jako podstawie oferowanych rozwiązań, ma bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów łączących zarówno ekspertyzę mediową, jak i kreatywno-strategiczną.
Anna Iller
SuperMenu by Anna Lewandowska
Iwona Jarosińska-Opiela
Menadżerka ds. Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas
Marketingowiec z ponad 22-letnim doświadczeniem. Odpowiadam za komunikację do segmentu klientów indywidualnych, jaki i biznesowych (segment mikroprzedsiębiorców). Do moich obowiązków należy przygotowywanie strategii marketingowej, prowadzenie projektów komunikacyjnych oraz wsparcie sprzedaży.
Jestem liderką projektów społecznych (np. wielokrotnie doceniana akcja Gdzie są nasze patronki) i przełomowych kampanii marketingowych (Dlaczego nie ma kobiet banknotach, Doceniaj, nie oceniaj, Bank zielonych zmian czy Świat Cię potrzebuje). Prowadzone przeze mnie kampanie były wielokrotnie nagradzane. W 2021 r. srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence, kampania Gdzie są nasze patronki z nagrodami w konkursach: KTR, Innovation, Golden Arrow, Kreatury; Dlaczego nie ma kobiet na banknotach srebrna nagroda MIXX Awards.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w agencji reklamowej i w sektorze finansowym – w GE Banku Mieszkaniowym, GE Money Banku, Banku BPH i Alior Banku, gdzie poza marketingiem wspierałam PR oraz sieć sprzedaży. Byłam wolontariuszką Banku BNP Paribas w ramach akcji „Szlachetna Paczka”, uczestniczką wewnętrznych programów wspierających rozwój kobiet (Women UP, Kobiety Zmieniające BNP Paribas).
Michał Kawa
Marketing Manager, The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.
Marketing Manager z 13-letnim doświadczeniem w branży FMCG. Odpowiedzialny za rozwój strategiczny marek Lorenz i wdrażanie nowych produktów i marek. Realizował kampanie 360, które zdobywały nagrody branżowe i wykorzystywały nowe rozwiązania mediowe. Poprzez swoją otwartość na nowe, innowacyjne rozwiązania w kanałach digital, umożliwia opiekowanym przez siebie markom tj. Lajkonik, Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, skuteczne dotarcie do młodych grup docelowych. Aktywnie buduje też kompetencje marek w gamingu np. poprzez organizacje turnieju Valorant Crunchips Cup. Prywatnie spokojny mąż i ojciec oraz uwielbiający rywalizację siatkarz i planszówkowiec.
Małgorzata Komańska
Senior Brand Manager Tyskie, Kompania Piwowarska
Od 10 lat związana z marketingiem, doświadczenie zdobywała pracując dla marek FMCG Henkel i L’Oreal Polska. Od 7 lat związana z Kompanią Piwowarską, w której obecnie zarządza jedną z największych marek piwnych w Polsce – Tyskie.
Elżbieta Kondzioła
Jakub Kossut
Wojciech Kowalczyk
Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP
W Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu.
Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers.
Członek Rady Nadzorczej IAB. oraz Rady Nadzorczej MOC TV. W mediach od 18 lat. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat.
Paulina Kozyra
Country Manager, TradeTracker Poland
Jestem managerem z ponad 14-letnim doświadczeniem zdobytym w największych wydawnictwach i agencjach (m.in. RASP, WP, PAP, GroupM, DigitreeGroup SA), Szefową GR CM i RN w IAB, członkiem Stowarzyszenia CM Polska, prelegentem na konferencjach, webinarach, autorem publikacji, wykładowcą na Collegium Civitas.
Jacek Krauzowicz
Global Sleep Brand Director, Procter & Gamble
Związany z Procter & Gamble od ponad dekady, gdzie pełnił role globalne, jak i regionalne odpowiadając za rozwój strategiczny marek różnych kategorii. Znany z planowania i tworzenia holistycznych kampanii marketingowych stawiających insight oraz konsumenta na pierwszym miejscu.
Adam Kręgielewski
Head of Strategy & Social Media, Labcon
Strateg z silnym backgroundem social- i digital- mediowym. Ekspert IAB Polska w obszarze Social Media. W agencji LABCON odpowiada za multidyscyplinarny zespół specjalistów zajmujących się budowaniem strategii komunikacji oraz realizacją projektów w mediach społecznościowych. Z branżą reklamową związany od 2012 roku. Odpowiadał za planowanie i realizację działań dla takich marek jak AccorHotels, adidas, allegro, Ben&Jerry’s (Unilever), Huawei, Sephora, innogy, Hochland, Husqvarna czy Fundacja Podzielmy się. Projekty przy których pracował zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie (m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Effie, Mixx Awards, Złote Spinacze). Zwycięzca polskiej edycji konkursu Young Creatives w 2019 roku (kategoria Media). Prelegent Mixx Conference, Kongresu For Social Media oraz Digital Masters Meetup (2x). Absolwent Nowych Mediów na Collegium Civitas.
Szymon Kukanow
CSO Managing Partner, PHD
Psycholog, marketer o ponad 20letnim doświadczeniu od 5 lat w Grupie Media Direction, od 2016 zarządza zespołem powołanym do obsługi Volkwagen Group Polska. Miłośnik strategii, nowych mediów i jedzenia.
Wiola Łada-Szewczenko
Dyrektor ds. digital marketingu i badań, PZU
Specjalizuje się w analizowaniu i budowaniu strategii biznesowych oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspierających rozwój firm poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspert nowych mediów i diagnosta potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doświadczeniem w branży. Absolwentka programu MBA Digital Transformation w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Obecnie Digital Marketing & Research and Analysis Director w Grupie PZU. Wcześniej m.in. Head of Data Business Intelligence Poland w Havas Group oraz Performance Marketing Director w Starcom Mediavest Group (Publicis Group). Autor artykułów i komentarzy oraz prelegent wydarzeń branżowych.
Beata Magdziarz
Chief Digital Officer, Havas Media Group
Chief Digital Officer w Havas Media Group, gdzie odpowiada za strategię i rozwój kompetencji, oferty i produktów digitalowych we wszystkich spółkach. To ekspertka z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w obszarze digital marketing oraz digital communication. W latach 2018–2021 była odpowiedzialna za e‑Commerce i działania performance w T‑Mobile na stanowisku Head of Digital Media & eCommerce Sale, gdzie zarządzała zespołem ekspertów i koordynowała współpracę z agencjami mediowymi i kreatywnymi. Ponadto, jest członkinią jury branżowych konkursów Effie Awards oraz Innovation w 2021. Prowadzi inicjatywy propagujące Digital Marketing. Założyła fundację „Her Digital Bar”, propagującą wiedzę o transformacji cyfrowej i digital marketingu.
Marta Markowska
Ekspert ds kluczowych projektów w kanałach elektronicznych (E‑commerce), mBank
Jako Ekspert ds. kluczowych projektów elektronicznych w mBank odpowiadam za strategię i rozwój sprzedaży w kanałach digital. Wcześniej pracowałam w Comarch, gdzie jako Product Marketing Manager odpowiedzialna byłam za marketing produktów bankowych na międzynarodowych rynkach. Była Marketing Manager agencji digitalowej Bluerank, w której m.in wdrażałam nową strategię i identyfikację marki. Przez wiele lat pracowałam także w PR’rze i mediach.
Ukończyłam socjologię na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia podyplomowe w zakresie zarządzania marketingowego Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Projekty, ktore realizowałam zdobyły wiele nagród branżowych, m.in Złote Spinacze.
Posiadam certyfikat DIMAQ Professional. Jestem także członkiem grupy roboczej E‑commerce IAB Polska.
Anna Miotk
Dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu
Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.
Jarosław Miszczak
Co Managing Director, Bluerank
Co Managing Director w Bluerank, wiodącej agencji digital 360. Posiada 17-letnie doświadczenie w branży, które wykorzystuje wspierając 120-osobowy zespół agencji w dostarczaniu najbardziej efektywnych rozwiązań reklamowych dla ponad setki klientów. Chętnie dzieli się wiedzą występując na konferencjach takich jak Forum IAB, Think With Google czy E‑commerce standard. Prywatnie ojciec dwóch córek, pasjonat fotografii.
Maciej Musiał
Digital Project Manager, Adamed Pharma
Cześć, Od 12 lat pracuje w Digital Marketingu, Swoją przygodę rozpocząłem w Ringier Axel Springer Polska, potem w moim życiu przyszedł czas na agencje i prace przy kampaniach dla takich klientów jak Tyskie (5stadion), Winiary (Żyj smacznie i zdrowo), UPC itp. Od 6 lat zarządzam projektami digital w branży farmaceutycznej. Skierowane są one do konsumentów, ale również do lekarzy i farmaceutów. Więcej na https://www.linkedin.com/in/musialmaciej/
Marek Myślicki
Chief Growth Officer, Stor9_
Chief Growth Officer czołowej agencji reklamowej specjalizującej się w influencer marketingu Stor9_. Doświadczony w tworzeniu strategii komunikacji, w kampaniach z wykorzystaniem oraz w kreowaniu produktów z influencerami i gwiazdami. Doświadczenie zdobywał m.in w MTV Polska, Discovery Media, Abstra oraz GetHero. Przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing w IAB Polska. Laureat licznych MIXXów oraz Best In Show MIXX Awards 2019.
Mateusz Nić
Client Service Director, Cube Group S.A.
W branży digital marketingu jestem obecny od 15 lat, karierę zaczynałem jako stażysta w Agros Nova, następnie specjalista w Mieszko S.A. i Eniro (Panorama Firm). Do Agencji Cube Group dołączyłem w 2009 roku jako junior i przeszedłem całą ścieżkę kariery. Obecnie wspieram zespoły odpowiedzialne za współpracę z topowymi Klientami. Odpowiadałem m.in. za działania sprzedażowe dla e‑commerce’ów (Nexterio, Avans), dla branży finansowej (Santander Bank, Credit Agricole, mBank Axa Direct), telekomunikacyjnej (UPC, Vectra), farmaceutycznej (Polpharma, NEUCA, Dbam o Zdrowie). Prowadzę zajęcia z performance marketingu na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Łazarskiego oraz gościnnie w Akademii Leona Koźmińskiego, a o skutecznych działaniach digital opowiadam również na konferencjach dla marketerów min. AdUniverse, Performance Day CEE.
Rafał Oracz
CEO, Grupa AdNext
Michał Pachnik
Dyrektor E‑commerce, CCC
Praktyk w obszarze e‑commerce oraz e‑marketingu. Posiada wieloletnie doświadczenie związane zarówno z implementacją i wykorzystywaniem technologii stosowanych w świecie digital marketingu, jak i planowaniem oraz modelowaniem strategii sprzedażowych i procesów biznesowych w e‑commerce. Laureat konkursu Dyrektora Ecommerce roku 2021, kategorii fashion.
Agnieszka Parfienowicz
Partner, Digital, Mindshare
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzoruje merytorycznie zespoły DIGITAL i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami.
Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.
W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl.
Paweł Patkowski
Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska
Tomasz Perkowski
Digital Investments Director, MediaHub Poland
Cześć! Digital jest moim naturalnym środowiskiem, z którym jestem związany od początku pracy w mediach. Praktycznie od początku pracy przez całą dotychczasową karierę jestem związany z jednym domem mediowym (obecnie MediaHub), w którym przeszedłem wszystkie szczeble pracy nad briefami, planowaniem, tworzeniem kampanii i strategii digital. Pracuję z klientami z wielu branż, których potrzeby i cele są skrajnie różne co pozwala mi być na bieżąco z działaniami wizerunkowymi, sprzedażowymi, e‑commerce, a także w marketingu w tematach influencerskich i gamingu.
Bartosz Piński
Digital Marketing Manager, Philips Domestic Appliances Polska
Strateg i ekspert od digital marketingu z 14-letnim doświadczeniem. Od 4 lat pracuje jako digital manager w Philips Domestic Appliances Polska. Wcześniej był plannerem i konsultantem w m. in. Wunderman, Y&R oraz Deloitte Digital.
Paulina Plenkiewicz
CEO/Prezes Zarządu, Grupa naTemat
Reprezentuje nowoczesne medium, szalenie szybko zmieniające się w otaczającej nas rzeczywistości ekonomicznej – technologicznej – społecznej. W branży mediowej jestem od 2003 roku, w Grupie naTemat ( wydawca serwisów natemat.pl, Aszdziennik.pl, Innpoland.pl, mamadu.pl, dadhero.pl) już prawie 10 lat – początkowo jako handlowiec – account, później strateg aż do funkcji Prezeski. Wcześniej pracowałam w Publicis Group, zajmowałam się rozwojem usług digitalowych Starcomu; oraz 9 lat w Marquard Media Polska.
Moja pasją są nowoczesne media, przyjazne, bezpieczne i wspierającego użytkowników, mindfullness i medytacja.
Anna Podskarbi
Managing Director, OMD
Ekspertka mediowa & liderka z pasją. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy strategicznej dla największych reklamodawców: Unilever, Johnson & Johnson, Reckitt Benkiser, Renault, Huawei, AliExpress, Żabka, E. Wedel i wielu innych. Od 12 lat kieruje agencją OMD Optimum Media, która w tym czasie znacząco poszerzyła portfolio klientów oraz zakres świadczonych usług. Agencja co roku zdobywa nagrody i wyróżnienia we wszystkich znaczących konkursach marketingowych za kampanie zrealizowane dla swoich klientów (w tym Grand Prix Effie), a także w corocznych raportach branżowych za dobre wyniki biznesowe. Jurorka konkursów Cannes Media Lions 2022, Effie Polska, Mixx Awards oraz Innovation, zaangażowana w prace Komitetu Effie. Wyróżniona 3. miejscem w konkursie Ad Wo/man 2020.
Adam Radoliński
Creative Manager, Huuuge Games
Creative Manager w Huuuge Games, w notowanej na warszawskiej GPW firmie producenckiej o globalnym zasięgu i wydawcy gier free-to-play na urządzenia mobilne, Dziennikarz i ekspert w budowaniu strategii komunikacyjnych dla firm z przestrzeni Tech, Gaming & Art. Międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując m.in. w ZEA, Bahrajnie, Omanie, Japonii, UK i Irlandii. Od nad 15 lat związany z branżami kreatywnymi, tworzył i współprodukował kampanie dla takich marek The Walt Disney Company, Dubai Road and Transport Authority, Swarovski, Dubai Film Festival. Jest absolwentem stosunków międzynarodowych oraz Komunikacji i PR na Uniwersytecie Wrocławskim. Jego pasją pozostaje teatr, performance oraz sztuki wizualne.
Martyna Redwan-Bawor
B2B Marketing Manager, Ringier Axel Springer Polska
Specjalista marketingu B2B, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach marketing polityczny i marketing internetowy. Posiadaczka certyfikatu Dimaq Prefessional, od 5 lat związana z Ringier Axel Springer Polska, gdzie kieruje komunikacją marketingową skierowaną do klientów.
Damian Rezner
COO/Członek Zarządu, Screen Network
Ekspert w dziedzinie nowych technologii. Ponad 17-letnie doświadczenie w branży Digital OOH. Odpowiedzialny za wdrożenie kilkudziesięciu projektów Digital Signage w tym wielu projektów z wykorzystaniem możliwości interaktywnych, sensorów oraz technologii 3D
Marek Rosłan
Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi
Psycholog społeczny, badacz i strateg, od ponad dekady związany z Saatchi & Saatchi (Agencją Roku Mixx Awards 2019). Zajmuje się planowaniem strategicznym i doradztwem marketingowym dla największych marek w Polsce i regionie CEE, specjalizując się w tworzeniu zintegrowanych platform i rozwiązań komunikacyjnych, nagrodzonych dotychczas 7 Mixx Awards. Członek PTBRiO. Po pracy czyta, gra na basie i pisze o owadach.
Sławomir Skowerski
Head of Copywriting, GoldenSubmarine
Ze Złotą Załogą związany jest od ponad 10 lat. W GoldenSubmarine odpowiada za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację kampanii dla kluczowych klientów z sektora finansów i bankowości, FMCG czy telekomunikacji. Posiada certyfikat DIMAQ. Od 2016 roku arbiter Komisji Etyki Reklamy.
Adam Skręt
Digital/Growth Director, Canal
+ Polska
Adam Is an experienced digital executive at Canal+ Polska. His Areas expertise include: digital transformation, e‑commerce, performance marketing (SEM, Affiliates, Social), content design, platform development, marketing automation and analytics for Telecom, Media and Financial Services industries.
Tomasz Starzyński
Managing partner, Up&More
Prezes zarządu i managing partner w Up&More. Odpowiada za rozwój agencji oraz koordynuje pracę działów SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktów i narzędzi reklamowych w firmie oraz automatyzację procesów.
Piotr Stawowiak
Associate Creative Director, GONG
Dyrektor kreatywny warszawskiego oddziału Gong. Kilkanaście lat pracy w reklamie, wymyślał dla takich marek jak Netflix, ING Bank Śląski, Tyskie, Volkswagen czy Chivas. Nagradzany w międzynarodowych konkursach, m.in. Cannes Lions i Golden Drum.
Magda Szmilewska
Global Media Manager, Coty
Sr. Media Manager, z 14-letnim stażem, odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii mediowych marek. Doświadczenie zdobywała na rynku reklamy i mediów w Polsce, a następnie w USA, wspierając takich klientów jak L’Oreal Polska, TP/Orange, Ikea, Netflix, American Express, Chanel, Bayer i innych. Obecnie odpowiedzialna za globalna strategie i media dla Coty. Wielokrotnie nagradzana za współtworzenie kampanii reklamowych dla, między innymi, TP (Grand Prix, Złote Effie) i Ikea (Kuchnia Spotkań Złote Effie, MIXX Awards, Złoty spinacz, Innovation Ad i Kallaxomierz – Eurobest, KTR, Golden Drum). Członek Jury Mixx Award od 2020 roku.
Jacek Szymczyk
Head of Sales, MMS PL, Google
Z branżą mediów i marketingu związany od 2005 roku. Karierę rozpoczynał w ramach struktur Discovery Networks gdzie w latach 2005 – 2018 odpowiadał za szereg stanowisk w ramach regionalnych struktur sprzedaży. Od 2014 roku pełnił rolę Ad Sales Directora na region Europy Środkowej. Od 2018 roku po połączeniu struktur Discovery Networks i Scripps przeszedł do Biura Reklamy TVN, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży Specjalnej. Od października 2021 związany z Google, gdzie odpowiada za sprzedaż w ramach programu MMS – dedykowanego współpracy z klientami bezpośrednimi.
W swojej karierze zaangażowany był w wiele niestandardowych, cross-mediowych, projektów branded contentowych rozwijanych z największymi reklamodawcami na polskim rynku. Wielokrotnie nagradzanych w lokalnych konkursach branżowych.
Krzysztof Świerczyński
Product Development Manager, Polsat Media
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Praktyk marketingu internetowego. Od początku kariery w związany z Portalem Interia.pl, obecnie jako Product Development Manager w Biurze Reklamy Polsat Media odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, bieżące zarządzanie powierzchnią reklamową, politykę cenową i wsparcie sprzedaży. Wykładowca na Collegium Civitas, członek komitetów Mixx Awards i Forum IAB oraz prelegent na konferencji IAB HowTo: play esports & gaming marketing 2019.
Michał Taranta
DIgital Director, Mediabrands
Z branżą mediową jestem związany od 17 lat. W swojej karierze pracowałem zarówno w dużych, sieciowych agencjach mediowych jak i po stronie wydawcy. Miałem przyjemność pracować z reklamodawcami z różnych branż za każdym razem starając się rekomendować rozwiązania efektywne, ale również takie, które wniosą świeżość oraz pozwolą markom się wyróżnić. Niezmiennie szukam rozwiązań mediowych i analitycznych, które łączą ze sobą komunikację w mediach tradycyjnych i cyfrowych oraz stymuluję synergię pomiędzy tymi światami.
Ewa Tumanow
Industry Manager Retail & eCommerce, Central Eastern Europe, Meta
Jestem Industry Managerem w Meta prowadzacym projekty dla najwiekszych klientow z segmentu Retail & eCommerce w Polsce, jak i rejonie CEE. Typ projektow to transformacja cyfrowa przedsiebiorstw, zwiekszajaca udzial kanalu online w ogolnej sprzedazy.
Łukasz Walczak
Board Member & Sales Director, GetHero
Od 12 lat jestem związany z rynkiem reklamy, od 5 lat z sektorem influencer marketingu. Przez ten czas odpowiadałem za przygotowanie i realizację kampanii dla największych marek z polski i zagranicy – m.in. Samsunga, Danone, Philips, IKEA czy Hasbro. Pełnię funkcję członka zarządu i dyrektora handlowego wrocławskiej agencji GetHero. Prywatnie jestem wielkim fanem nowych technologii.
Paweł Ważyński
Managing Director, Resolution (OMD Group)
Digital marketing expet. Wyspecjalizowany w obszarze biddable media, któremu poświęcił ostatnie 15 lat swojej kariery zawodowej. Był oficialnym trenerem Google Ads w Polsce. Koordynował kilkaset kampanii performance sprzedażowych i leadowych dla największych polskich i zagranicznych klientów. Współpracował z takimi markami jak m.in.: Aviva, NetArt, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole, BZWBK, Santander, PLL LOT, Provident, iTaxi czy Akzo Nobel. Kierowany przez niego zespół zdobył 2 statuetki Golden Arrow 2017 w kategoriach SEM i Marketing mobilny, 3 statuetki MIXX Awards 2017 w kategoriach Direct Response And Lead Generation, Mobile, Use Of Technology oraz 1 statuetkę Effective Mobile Marketing Awards (UK) w kategorii Most Effective Use of Data.
Katarzyna Wiśniewska
Dyrektor Zarządzająca, K2 Precise S.A
Z branżą digital związana od 17 lat. Od początku swojej kariery w K2. Należy do grona ścisłego kierownictwa firmy. Przez lata brała udział w rozwoju Grupy K2- jako dyrektor ds. rozwoju Grupy K2 kierowała działem nowego biznesu, odpowiadała za plany sprzedażowe agencji kreatywnej oraz spółki technologicznej i miała istotny wpływ na pozyskanie istotnych klientów i uznanych marek jak m.in: Grupa PZU, PKO BP, PEKAO SA, PLAY, PGE, PKN Orlen, Carrefour, Heineken, Volkswagen czy L’Oreal. Od początku 2014 roku zarządza K2 Precise i jest odpowiedzialna za strategię biznesową agencji, P&L i jakość świadczonych usług. Dba o zrozumienie potrzeb klientów i motywowanie ludzi do zapewniania najwyższej jakości przy jednoczesnym spełnianiu tych potrzeb. Odpowiada również za międzynarodową współpracę firmy w ramach sieci ICOM. W przeszłości członkini rady programowej konkursu Innovation Ad. Jest absolwentką prestiżowego programu realizowanego przez szwedzki rząd „Swedish Institute Management Program” zorientowanego na rozwoju w dziedzinie sustainability transformation i zastosowania jej w biznesie oraz wymianie liderów z Ukrainy, Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.
Marta Wojciechowska
Senior PR Manager, Nutricia (DANONE)
W Nutricia odpowiada za PR marek żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz Influencer Marketing. Specjalizuje się w działaniach z zakresu Brand PR, z branżą związana od ponad 15 lat. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, a także (ze względu na zainteresowania prywatne) studiów podyplomowych Historia i Kultura Żydów Polskich na tej samej uczelni. Wierzy, że komunikacja to nie tylko storytelling, ale przede wszystkim storydoing – bo bez autentyczności nie ma szans na budowanie silnych i spójnych marek.
Anita Wróbel
Agency Team Leader, Allegro
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży medialnej i marketingowej. Realizowała projekty dla największych polskich i międzynarodowych marek z sektora energetycznego, farmaceutycznego czy finansowego. Obecnie odpowiada za koordynację i rozwój zespołu agencyjnego w Allegro.
Bartosz Wysocki
Chief Revenue Officer, Grupa Gazeta.pl
Z branżą reklamową związany od 20 lat a z sektorem internetowym od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywał w agencji reklamowej oraz w Bonnier Business Polska i Gazeta.pl, gdzie obecnie pełni rolę dyrektora handlowego. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów Executive MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign.
Adam Zdeb
Creative director, Artegence
Charyzmatyczny lider kierujący działem Kreacji w Artegence od 5 lat. Jest odpowiedzialny za liczne projekty agencji w digitalu, ATL i BTL. Autor i współtwórca konceptów i platform kreatywnych dla wielu znanych marek, a także scenariuszy reklamowych czy chwytliwych haseł typu „Ciesz się tym, co nadejdzie” dla Orlen Paczka (2021).
Juror w wielu konkursach kreatywnych, m.in. Mixx Awards 2022, 2021, 2020, 2018 i 2017, Golden Arrow 2018, Papaya Young Directors 2018 i 2022 oraz Genius Universitatis 2020. Prelegent Forum Marketingu Zintegrowanego. Wcześniej związany z Agencją GPD oraz Leo Burnett Polska. Zrealizował wiele udanych kampanii: 360°, digital i ATL. Pracował m.in. dla takich klientów jak PKO Bank Polski, PepsiCo, Play, Volkswagen, Oriflame, P&G, Philip Morris, Maspex, Alior Bank, mBank, Raiffeisen Polbank, Totalizator Sportowy, Orange, Samsung, Lubella, Agora – Gazeta Wyborcza/Wysokie Obcasy/Radio Złote Przeboje, Orlen, Orlen Paczka.
Kampanie, które ma na swoim koncie to m.in.: dla Pepsi – Sięgnij po więcej (Lato 2021, 17 rynków), Postaw na stół Pepsi (2020), Wyzwanie smaku Pepsi (2019), To Pepsi dla Ciebie (2019), Dołączył nowy gracz – IEM (2019), Elfy same w domu (święta Bożego Narodzenia 2019, 2020) i Poszukiwania Zaginionej Pepsi na Messengerze (święta Bożego Narodzenia 2018), która została nagrodzona w zawodach Golden Arrow 2019 i Kreatura 2019; działania dla PKO Banku Polskiego, m.in.: Łap promocje i łap chwile – PKO Konto dla Młodych oraz PKO Konto Pierwsze (2021), #ZOSTAŃWDOMU (2020), Wygrajmy Razem z udziałem legendarnego komentatora piłkarskiego Jacka Gmocha (2020), #ZajmijStanowisko (2019), Bank Dobrych Życzeń (2017), Maciek Musiał, a Ty możesz (wyróżnienie Mixx Awards 2018), oraz Bitwa o Neta (2019; Mixx Awards Europe 2020 – SILVER in CSR/Non-profit i SILVER w kategorii Social Media); kanał YouTube Piękna Tak Jak Chcę dla Oriflame (aktywny od 2018); platforma kreatywna Kredyty To Nasza Bajka dla Expandera (2020, 2021) nominowana do Effie Awards (2021); kampania Wymarzone Konto Osobiste (Effie 2016) i kampania reklamowa Korzystaj z Przyjemnością (2017) dla Raiffeisen Polbank; spoty telewizyjne Spróbuj dla Lech Premium i Wszystko lekko się zmieni dla Lech Lite.
Maciej Leonard Żybula
CEO, Bees & Honey
Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i UMFC w Warszawie. Prowadzi zajęcia na studiach ““Zarządzania marką””, ““Marketing dóbr i usług luksusowych”” , a także ““Menagerów Kultury”” SGH. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku.
Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.
Łukasz Kępiński
CEO, Tears of Joy
Bardzo lubię pływać z falami w Bałtyku i grać na flipperach. Od pięciu lat buduję zespół fantastycznych ludzi, którzy tworzą jedne z ciekawszych kampanii influencerskich w Polsce. Lubię reklamę od małego. Ostatnio na VHS odkryłem nagranie, na którym mam 11 lat i zajarany mówię ojcu o reklamie Łódki Bols i nie mogę wyjść z zachwytu nad tym sprytnym mykiem.
Grupy Jurorskie
Grupa A
Kategorie:
- Best Use of Social Media
- Launch
- MIXX for Good Purpose
Jurorzy:
- Paweł Gala – Przewodniczący Jury
- Filip Beźnicki
- Ignacy Bochiński
- Dagmara Gadomska
- Anna Gumkowska
- Iwona Jarosińska-Opiela
- Małgorzata Komańska
- Elżbieta Kondzioła
- Jacek Krauzowicz
- Adam Kręgielewski
- Szymon Kukanow
- Paweł Patkowski
- Bartosz Piński
- Paulina Plenkiewicz
- Jacek Szymczyk
- Adam Zdeb
- Maciej Leonard Żybula
Grupa B
Kategorie:
- Brand Awareness & Positioning
- Data Driven & Precision Marketing
- Innovation & Smart Solution
- Performance Marketing
Jurorzy:
- Kinga Bołtuć
- Bartosz Brennek
- Michał Buszko
- Anna Gruszka
- Agnieszka Heidrich
- Ania Iller
- Wojciech Kowalczyk
- Wiola Łada-Szewczenko
- Michał Pachnik
- Agnieszka Parfienowicz
- Damian Rezner
- Adam Skręt
- Tomasz Starzyński
- Krzysztof Świerczyński
- Michał Taranta
- Paweł Ważyński
- Katarzyna Wiśniewska
Grupa C
Kategorie:
- Commerce
- Content Marketing
- Digital Public Relations
- Games & eSport
Jurorzy:
- Łukasz Szymański – Wiceprzewodniczący Jury
- Joanna Berlińska
- Jacek Celiński
- Daniel Czok
- Jacek Dymkowski
- Beata Dziwulska
- Kamil Górecki
- Anna Miotk
- Jarosław Miszczak
- Mateusz Nić
- Anna Podskarbi
- Adam Radoliński
- Sławomir Skowerski
- Ewa Tumanow
- Marta Wojciechowska
- Anita Wróbel
- Bartosz Wysocki
Grupa D
Kategorie:
- Consumer Experience
- Limited Budget
- Online Marketing with Influencer
Jurorzy:
- Anna Witecka – Wiceprzewodnicząca Jury
- Wioleta Adamiec
- Kamil Bolek
- Michał Kawa
- Łukasz Kępiński
- Jakub Kossut
- Paulina Kozyra
- Beata Magdziarz
- Maciej Musiał
- Marek Myślicki
- Rafał Oracz
- Tomasz Perkowski
- Martyna Redwan
- Marek Rosłan
- Piotr Stawowiak
- Magda Szmilewska
- Łukasz Walczak