Prelegenci

Sabina Białek

Dyrektor do spraw projektowania doświadczeń w szpitalach dziecięcych Fundacji K.I.D.S.

Zawodowo związana z Netguru jako Senior UX Designer, w Fundacji K.I.D.S. prowadzi zespół UX Designerów i Researcherów jako Dyrektor do spraw projektowania doświadczeń w szpitalach dziecięcych. Jest również Członkiem Zarządu. Wierzy w kreatywność dzieci, dlatego wolnych chwilach projektuje z nimi innowacje, wspierające zrównoważony rozwój (jest współzałożycielką Fundacji Planeta Kreatorów).
“Jako projektant trzymam się zasady “less is more”, a w K.I.D.S. przekłada się to na eliminację stresu z doświadczeń pacjentów i personelu szpitalnego. W życiu staram się zarażać ludzi odpowiedzialnością społeczną, bo wierzę, że każdy na tym zyska. A technologia może nam z tym pomóc, pod warunkiem, że będzie etyczna i inkluzywna.”

Maciej Bieńkowski

Consulting Manager, Havas Media

Ukończył Studia Magisterskie na Wydziale Zarządzania na Politechnice Warszawskiej, a także studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku „Psychologia Sprzedaży i Marketingu. Swoje doświadczenie mediowe zdobywa od 2008 pracując w największych agencjach mediowych w Polsce. Od 2017 roku na pokładzie Havas Media. W trakcie swojej dotychczasowej pracy współpracował m.in. z takimi Klientami jak Unilever, Maspex, Skoda, DELL, Bayer, Ferrero, a ostatnio CANAL+. Prywatnie tata dwójki brzdąców oraz fan sportu zarówno w realu jak i w TV. Urodzony optymista ?

Mateusz Dąbrowski

Starszy specjalista Performance i Programmatic, Xaxis

Absolwent SGH, od 4 lat związany z digital marketingiem w GroupM. Obsługiwał klientów z różnych branż: H&M, Geberit, MaxBurgers, a obecnie zaangażowany w rozwój projektu Castorama i zgłębianiu tajników z zakresu e-commerce. Autor narzędzia Ceneotool.

Piotr Gąsiorowski

Dyrektor Marketingu, PPL Koral

Zna się na ludziach i trendach. Zarządza marketingiem dwóch marek: Lody Koral i Bracia Koral, które z roku na rok rosną w siłę i stają się coraz bardziej wartościowe.

Krzysztof Gońka

Head of Brand & Communication, Decathlon Polska

Pasjonat brand marketingu, z doświadczeniem w digitalu (social media, kampanie online, influencer marketing, content marketing). W Decathlon odpowiedzialny za działania 360 budujące markę sportową oraz komunikację kampanijną (w wydaniu wizerunkowym i sprzedażowym). Absolwent Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na koszalińskiej politechnice.

Rafał Górski

Dyrektor kreatywny, CHANGE Serviceplan oraz creative partner w Media Ready

Ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej.
W swoim dorobku ma kilkadziesiąt nagród na festiwalach reklamowych (Cannes Lion Cyber, New York Festival, Grand Prix Golden Drum, Eurobest, Epica, KTR). Juror na festiwalu Cannes Lions. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Rafał Gruszkiewicz

Digital & PR Manager, RESERVED

Kierownik ds. komunikacji Digital & PR w dziale Visual Communication polskiej marki modowej Reserved (wchodzącej w skład LPP). W ramach swoich obowiązków odpowiada głównie za tworzenie i wdrażanie globalnej strategii komunikacji marki w obszarach digitalowych i współpracy z partnerami mediowymi.

Marcin Jabłoński

Digital director, Castorama Polska

W marketing i sprzedaż w Internecie zaangażowany od 2004 r. Aktualnie pracuje dla Castorama Polska, gdzie podobnie jak w poprzednich miejscach pracy: Volkswagen Bank, Orange Polska, odpowiada za realizację celów sprzedażowych w kanale internetowym.

Maciej Kluk

Digital Solutions Manager, LOTTE Wedel

Odpowiedzialny m.in. za strategię digitalową marek w portfolio E.Wedel, e-commerce, cyfrowe kampanie mediowe, rozwój ekosystemu mediów (w tym własnych), wsparcie transformacji cyfrowej organizacji oraz inne działania w obszarze digital. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektach online, mobile i custom publishing zarówno na rynku konsumenckim, jak i biznesowym. Prywatnie zapalony gracz i gadżeciarz, od dziecka pochłonięty tematem nowoczesnych technologii.

Ela Konopińska-Dudek

Strategic Planner, Przestrzeń

Strateżka, od 4 lat związana z agencją Przestrzeń. Ma doświadczenie w pracy przy kampaniach 360 dla klientów takich jak m.in. Decathlon, Nałęczowianka, Cheetos, Lays, o.b., Listerine, Neutrogena, Frisco,pl. Fascynują ją projekty łączące perspektywę biznesową z dobrym zrozumieniem potrzeb konsumentów i kreatywnym podejściem do komunikacji.

Norbert Mazur

Mobile App Performance Manager, CCC.EU

10 lat doświadczenia w branży mobilnej. Od 2020 jako Mobile App Performance Manager, odpowiedzialny za rozwój biznesowy aplikacji mobilnej CCC Shoes & Bags w Polsce i na 7 rynkach. Prelegent wielu konferencji mediowych i technologicznych, takich jak Mobile Trends Conference czy IAB HowTo. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Beata Mordarska

CEO/ Head of Strategy & Creative, Veneo

Ekspertka od strategii marek, nadająca właściwe kierunki komunikacji marketingowej skutkujące tym, że agencja realizuje #DobreProjekty.

Dorota Nowakowska

Brand Managerka, Grupa Żywiec

Od 2018 odpowiedzialna za projekt Żywiec Męskie Granie. W tym czasie zrealizowała 10-tą, jubileuszową edycje wydarzenia oraz jego wersję dostosowaną do warunków narzuconych przez pandemię CV19 – Męskie Granie #w domu. W zespole Żywca odpowiedzialna również za digital marki i kampanie always on. Wcześniej pracowała dla takich marek jak Durex i Lipton Ice Tea. W komunikacji marek najbardziej docenia odważne kampanie mające wpływ na otaczający nas świat.

Piotr Osiński

Regional Creative Director, VMLY&R

Miłośnik reklamy, a w szczególności jej kulturotwórczej mocy. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w liczących się agencjach sieciowych działających w regionie Europy i Bliskiego Wschodu. Lubi łączyć ciekawą narrację z technologią.

Magdalena Rajca -Siarkowska

Marketing Manager, Danone

Socjolog, strateg, marketingowiec. Od początku kariery zawodowej związana z brand marketingiem oraz budowaniem marek, najpierw po stronie agencji reklamowej jako strateg komunikacyjny, a następnie po stronie klienta jako marketingowiec. Obecnie marketing manager w Danone.

Joanna Rozbicka

Od 9 lat pomaga klientom skutecznie dotrzeć do konsumenta poprzez content marketing. Specjalizuje się w działaniach z zakresu branded content, influencer marketingu, gamingu czy produkcji video.
Pracowała dla takich klientów jak SKODA, Play, GlaxoSmithKline, Procter&Gamble, McDonald’s, AliExpress

Kuba Sagan

Creative Director & Co-Founder, Feeders Agency

Kuba Sagan to współzałożyciel i dyrektor kreatywny Feeders Agency, której misją jest karmić feed odbiorców dobrymi treściami. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy, dwukrotny zwycięzca Cannes Young Creatives, juror polskich i zagranicznych festiwali, zdobywca ponad 50-tu nagród branżowych tj. Effie, KTR, Golden Drum. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla Nike, Netflix, IKEA, Disney, Marvel, Żywiec. Wierzy w to, że reklama jest częścią branży rozrywkowej, dlatego też powinna bawić, wzruszać lub edukować w ciekawy dla odbiorcy sposób.

Rafał Sułkowski

Sales Director, Looksoft Advertising

Z Looksoft Advertising i reklamą w kanale mobile związany od roku 2015. W branży reklamowej od roku 1995. Wcześniej związany z grupami wydawniczymi Polska Press oraz Infor.
Odpowiada kompleksowo za sprzedaż, rozwój biznesu oraz ofertę agencji w obszarze marketingu i promocji aplikacji mobilnych oraz Digital performance. Wykorzystując najbardziej zaawansowane światowe technologie oraz know-how oparte na analizie danych, wspólnie z zespołem buduje wartość aplikacji mobilnych oraz E-Commerce swoich klientów w Polsce i na innych rynkach zagranicznych.

Katarzyna Szczepanik

STRATEG KOMUNIKACJI PR, CANAL+ Polska

Menadżerka komunikacji, PR i promocji osobistości, wydarzeń i usług z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i realizacji innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi oraz reputacją publiczną. Ma gruntowną znajomość rynku mediów, szerokie relacje z dziennikarzami, przedstawicielami świata kultury i rozrywki. Jest inspirującą, energiczną liderką i doskonałą organizatorką.
Pracowała dla dużych grup mediowych jak ITI (dla Film Studio i telewizji nowej generacji n oraz jej kanałów), WIRTUALNEJ POLSKI (jako rzeczniczka Grupy), EUROZET (Radio ZET, ZET Chilli, Antyradio, Meloradio) a obecnie CANAL+.

Dzięki tej kompilacji ma doświadczenie specyfiki pracy zarówno rynku telewizyjnego jak i radiowego i wydawniczego w obszarze prasy i internetu.
Doświadczenie to przełożyła na tworzenie innowacyjnych działań komunikacyjnych, często opartych na modelu synergii cross mediowych współprac.
Za komunikacyjny launch telewizji nowej generacji n na polskim rynku odebrała indywidualną nagrodę PROTONY. W „n’ce” była też inicjatorką i producentką kilku edycji spektakularnego outodorowego eventu (70 tys. publiczności), w którym obok siebie stanęło blisko 50 telewizyjnych marek. Jej sukcesem w Eurozet było repozycjonowanie Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego i wykreowanie jej na najważniejszą nagrodę dziennikarską w kraju. Przy tej okazji wydała też książkę o legendarnym mistrzu dziennikarstwa, założycielu Zetki. W WP oprócz odpowiedzialności rzeczniczki całej Grupy odpowiadała za komunikację startu pierwszego kanału telewizyjnego łączącego telewizją linearną z potencjałem wiodącego portalu horyzontalnego, co rynek, pomimo ryzyk, przyjął z wielkim entuzjazmem

W 2019 roku dołączyła do zespołu CANAL+ jako strateg komunikacji PR oryginalnych produkcji CANAL+ POLSKA. Najważniejszym projektem w tym portfolio była największa z dotychczasowych serialowa superprodukcja KRÓL. Kampania nad którą pracowała z zespołem PR osiągnęła rekordowe wyniki zdobywając też wyróżnienia w międzynarodowych, branżowych konkursach.

Marta Ulman

Head of Strategy Warsaw, GoldenSubmarine

Odpowiedzialna za komunikacji 360 dla klientów GolenSubmarine, m.in. Wedel, Microsoft, Tatra, Monte, Citi Handlowy, Starbucks i wiele innych. Posiada 10 letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji dla największych polskich i międzynarodowych marek (m.in. McDonald’s, Wizzair). Prowadzi szkolenia oraz zajęcia na Akademii Leona Kuźmińskiego z zakresu marketingu. Prelegentka na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB, Golden Marketing Conference, In Digital Marketing, Dimaq Day i inne, jurorka konkursów branżowych.  Współautorka pierwszego polskiego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Service designerka, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania innowacją.

 

Dagmara Witek-Kuśmider

Chief Creative Director, Publicis Worldwide, po godzinach Wiceprezes Fundacji K.I.D.S. ds. komunikacji marketingowej

Dagmara kieruje 35 osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska: Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.
Jest autorką i współautorką kampanii, które zdobywały nagrody i wyróżnienia na wielu międzynarodowych festiwalach doceniających kreatywność i skuteczność. Ma na swoim koncie statuetki Cannes Lion, Golden Drum, Comprix, KTR, Innovation, Mixx Awards, Złote Orły, Golden Arrow oraz Effie. Zasiadała w jury KTR.
Od 20 lat tworzy komunikację dla największych marek m.in. PG (prowadziła kreatywnie HUB na Europę), Prudential, BNP Paribas, Nestle, Renault, Sanofi, Maspex, PKP Intercity, Orange, Coca Cola, Kompania Piwowarska, MTV, Netflix, Garnier.
Jako absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz międzynarodowych podyplomowych studiów z zarządzania na paryskim HCE i w SGH doskonale łączy kreatywność z biznesową perspektywą.
Dagmara jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S., który pomaga placówkom pediatrycznym w procesie transformacji w szpitale przyszłości, dzięki nowym technologiom oraz narzędziom i know-how z biznesu.
Jest ambasadorką różnorodności, wspiera przedsiębiorcze kobiety w tworzeniu własnych firm jako mentorka programu Biznes w Kobiecych Rękach (Sieć Przedsiębiorczych Kobiet), współpracowała z Fundacją Liderek Biznesu.
Prywatnie jest mamą dwóch bardzo wyjątkowych synów, którzy są źródłem wielu inspiracji, między innymi miłości do piłki nożnej. Poza tym kocha narty, dobre ksiązki, nowe technologie, gry strategiczne i fascynuje się tajemnicami funkcjonowana ludzkiego mózgu.

Paulina Zalewska

Od 7 lat w branży reklamowej. Karierę rozpoczęła od agencji kreatywnych, a obecnie specjalizuje się w działaniach z zakresu brandend content, influencer marketingu, gamingu, realizacji przeróżnych eventów. Pracowała dla takich klientów jak: Tymbark, ING, McDonald’s, Wedel, AliExpress, Renault, Dacia

Krzysztof Ziewiec

Dyrektor departamentu marketingu i PR systemu płatności BLIK Polski Standard Płatności

Ekspert w zakresie zarządzania komunikacją marketingową z ponad 20-letnim doświadczeniem, które zdobył realizując projekty marketingowe dla takich marek jak PGE, Raiffeisen Bank. Przez szereg lat zajmował się komunikacją marek Polkomtela, operatora sieci PLUS, których efektem były również nagrody branżowe m.in. Złote Effie 2008 w kategorii Long Term za komunikację marki Plus (kabaret Mumio). Od 2016 r. związany z systemem płatności BLIK, odpowiedzialny za strategię, realizację działań marketingowych i PR marki. W tym czasie zrealizowane projekty zostały wielokrotnie nagrodzone m.in. brązową a także trzema srebrnymi statuetkami Effie Awards. Najważniejsza z nich to srebrne Effie Awards 2021 w kategorii Long Term, obejmującej ostanie trzy lata działań marketingowych, za które odpowiada. Dzięki realizowanym działaniom BLIK otrzymał również dwukrotnie tytuł TOP MARKA w kategorii płatności przyznawany przez miesięcznik PRESS. Dodatkowo od kilku lat marka BLIK utrzymuje najwyższe wskaźniki świadomości i siły marki wśród użytkowników aplikacji bankowych.