AKTUALNOŚCI
Paweł Patkowski o najtrudniejszym pytaniu marketingu
Paweł Patkowski, przewodniczący jury MIXX Awards 2018 w artykule dla Marketera+ o tym, czy najtrudniejsze pytanie marketingu znajdzie swoją odpowiedź. Jednym z najważniejszych wyzwań marketingu jest odpowiedź na pytanie, czy budżet przeznaczany na komunikację jest...
Case study PANDORA: zapraszają Anna Charytoniuk i Jarek Agatowski
Na MIXX Conference zapraszają Anna Charytoniuk i Jarek Agatowski, którzy podczas konferencji wygłoszą prelekcję pt.: Pandora e-store. PANDORA działa na bardzo konkurencyjnym rynku zdominowanym przez lokalne marki oraz w kategorii, w której konsumenci lubią obejrzeć i...
Case study OLX: zapraszają Tomasz Łapa i Marcin Sienkowski
Na MIXX Conference zapraszają Tomasz Łapa i Marcin Sienkowski, którzy wygłoszą prelekcję pt.: Od sentymentu do kultowej kampanii. Rzecz o „Szefie Internetów” OLX. „Szefa Internetów” nie byłoby bez odważnej deklaracji Klienta, który chciał powiedzieć wprost o...
IAB MIXX Awards & Conference 2018: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu
Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak...
Case study SHOWMAX: zapraszają Magdalena Marzec i Gustaw Rozmarynowski
Na MIXX Conference zapraszają Magdalena Marzec i Gustaw Rozmarynowski, którzy wygłoszą prelekcję pt.: "Marka zaangażowana, czyli dlaczego warto być odważnym na przykładzie kampanii Showmax “NA POCZĄTKU BYŁO SŁOWO”". „Opowieść podręcznej” stała się najgłośniejszą...
52 nominacje w MIXX Awards 2018
Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród ponad 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas...
Ponad 140 zgłoszeń konkursowych w MIXX Awards 2018!
Zbieranie zgłoszeń do 12. edycji MIXX Awards zakończone. Do konkursu wpłynęło ponad 140 zgłoszeń przygotowanych przez reklamodawców, agencje, domy mediowe i media. Największą popularnością cieszyły się kategorie: Online Marketing with Influencer, Direct Response and...
Przedłużamy termin zgłoszeń do 10 września 2018!
Dobre wieści dla wszystkich pracujących nad zgłoszeniami do MIXX Awards 2018! Przedłużamy termin zgłoszeń do 10 września 2018 do godziny 23:59:59. W związku z licznymi prośbami wszystkich, którzy w pocie czoła przygotowują zgłoszenia swoich kampanii do konkursu,...
Jak zdobyć złoto w MIXX Awards? Zobacz kampanię Świadomy Sen i pobierz czwartą część CASEBOOKA!
Sprawdź case study kampanii Świadomy Sen, która w ubiegłym roku zdobyła złotą statuetkę w kategorii Video Online. Pobierz też czwartą część naszego Casebooka, w którym znajdziesz dokładne opisy innych kampanii nagrodzonych w MIXX Awards 2017.
Jak zdobyć złoto w MIXX Awards? Zobacz kampanię REMIKS Ż i pobierz trzecią część CASEBOOKA!
Zobacz case study kampanii Remiks Ż, która w ubiegłym roku zdobyła złotą statuetkę w kategorii Branded Site. Pobierz też trzecią część naszego Casebooka, w którym znajdziesz dokładne opisy innych kampanii nagrodzonych w MIXX Awards 2017.