AKTUALNOŚCI

Pytamy jurorów, jaka powinna być zwycięska kampania

Pytamy jurorów, jakie są ich własne kryteria i na co szczególnie zwracają uwagę, oceniając kampanie konkursowe. Jaka powinna być kampania zasługująca na nagrodę MIXX? Krystyna Sakowicz, dyrektor zarządzająca, K2 Internet S.A. Niektórzy mówią, że w reklamie wszystko...

czytaj dalej

BREAKING NEWS

W związku z ogromną ilością telefonów i maili z prośbami o zrozumienie i przedłużenie terminu zgłaszania kampanii do konkursu MIXX Awards, usiedliśmy, pokombinowaliśmy, przesunęliśmy terminy prac grona jurorów i... PRZEDŁUŻAMY termin zgłaszania kampanii do 11 września...

czytaj dalej

Przedłużamy termin zgłoszeń do 6 września!

Trwają zgłoszenia do Mixx Awards, jedenastej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Laureatów konkursu, nagradzanych w 20 kategoriach, poznamy podczas...

czytaj dalej

Casebook MIXX Awards: pobierz część 8.

Zgłoszenia do  MIXX Awards 2017 trwają! Jeśli zastanawiasz się, czy Twoja kampania ma szansę na wygraną, pobierz ostatnią, ósmą część naszego Casebooka i poznaj od podszewki zwycięzców ubiegłorocznej edycji konkursu. W tej części prezentujemy laureatów nagród...

czytaj dalej

Casebook MIXX Awards: pobierz część 7.

Zgłoszenia do  MIXX Awards 2017 trwają! Jeśli zastanawiasz się, czy Twoja kampania ma szansę na wygraną, pobierz  kolejną, siódmą część naszego Casebooka i poznaj od podszewki zwycięzców ubiegłorocznej edycji konkursu. W tej części ujawniamy kulisy powstania...

czytaj dalej

Casebook MIXX Awards: pobierz część 6.

Zgłoszenia do  MIXX Awards 2017 ruszyły pełną parą! Zastanawiasz się, czy i którą kampanię zgłosić? Pobierz  kolejną, szóstą część Casebooka i poznaj od podszewki kampanie wyróżnione w ubiegłorocznej edycji konkursu. W tej części ujawniamy kulisy powstania...

czytaj dalej