Na MIXX Conference zapraszają Michał Pronobis-Proński, Katarzyna Jasinska i Paweł Nowak, którzy podczas konferencji wygłoszą prelekcję pt.: IKEA ASMR: Trend udomowiony – czyli jak stworzyliśmy skuteczną kampanię łamiąc zasady.

Jak pozwolić konsumentowi doświadczyć przyjemności obcowania z produktami IKEA bez wychodzenia z domu i wyprawy do sklepu? Czy da się poczuć, jak puszysty jest koc KOPENHAMN i wygodny fotel STRANDMON siedząc przed ekranem komputera lub komórki? W ramach IKEA ASMR „Dźwięki wypoczynku” wykorzystaliśmy coraz popularniejszy na Polskim Youtubie trend techniki relaksacyjnej ASMR, by zachęcić Polaków do odpoczynku w otoczeniu produktów IKEA. Aktywacja była częścią większej kampanii pod hasłem: „Wiele się zmienia, gdy robisz nic”. Kontent, który pojawił się w kanałach digitalowych, pozwalał się realnie zrelaksować, za co konsumenci pokochali tę kampanię. W efekcie, na samym kanale Youtube IKEA, konsumenci spędzili z produktami IKEA łącznie ponad 6 milionów minut, a „Wypoczynkowa Sesja ASMR” stała się najpopularniejszym filmem w historii kanału. Jak uzyskaliśmy taki efekt? O tym więcej w naszym wystąpieniu.

Sprawdź pełną agendę konferencji i zarezerwuj swój bilet! Widzimy się już 28 listopada!

KUP BILET