Uwaga zgłaszający kampanie do konkursu IAB MIXX Awards 2023! Dajemy Wam dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń – przedłużamy termin do 28 sierpnia do godz. 23.59.

Trwają zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego w komunikacji marketingowej. Konkurs docenia projekty, które tworzą wartość dla marek, firm i organizacji oraz stanowią wzorzec dla innych.  

Pierwotny termin nadsyłania zgłoszeń – 18 sierpnia br. został przedłużony do 28 sierpnia do godz. 23.59.

IAB MIXX Awards jest otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.

W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie:  Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing.

Oto lista wszystkich kategorii, w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:

  • Artificial Intelligence (nowa kategoria) 
  • Best Use of Social Media 
  • Brand Awareness and Positioning 
  • Commerce 
  • Consumer Experience 
  • Content Marketing 
  • Data Driven & Precision Marketing 
  • Digital Public Relations 
  • Games & eSport 
  • Innovation  Solution 
  • Launch 
  • Limited Budget 
  • Offline Digitizing (nowa kategoria) 
  • Online Marketing with Influencer 
  • Performance Marketing 
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.

System zgłoszeniowy znajduje się pod adresem: https://zgloszenia.mixx-awards.pl. System daje możliwość pracy nad zgłoszeniem i wielokrotnych edycji przed finalną wysyłką.

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.



Zgłoszenia

Opłaty* za udział w konkursie wynoszą:

  • Członkowie IAB Polska: 2390 zł netto (plus 23 % VAT) 
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2590 zł netto (plus 23 % VAT) 

Ceny dotyczą każdej zgłoszonej kampanii w jednej dowolnie wybranej kategorii. 

Zwycięzców konkursu IAB MIXX Awards 2023 poznamy podczas gali, która odbędzie się 5. grudnia br. w Warszawie.  

Informujemy, że w związku z wydłużeniem terminów na dostarczanie zgłoszeń w Konkursie „IAB MIXX Awards 2023”, dokonujemy zmian w Regulaminie Konkursu. Zmienione zostaną następujące punkty Regulaminu Konkursu: pkt. 1.5, 1.14, 1.15, 9.9. Nowa wersja Regulaminu obowiązuje od 18 sierpnia 2023 r. i jest dostępna tutaj:
Regulamin konkursu