• Do jury konkursu IAB MIXX Awards 2023 zgłosiło się ponad 160 kandydatów.
  • Ostatecznie do grona jurorów, oceniających najbardziej innowacyjne i skuteczne kampanie e-marketingowe w Polsce, przyjęliśmy 73 osoby. Prezentujemy pełną listę jury.
  • Prace jury rozpoczną się od spotkania inicjującego, zaplanowanego w połowie września 2023 r.

Zakończył się proces rekrutacji do jury konkursu IAB MIXX Awards 2023. Do gremium, które oceniać będzie najbardziej innowacyjne i skuteczne kampanie e-marketingowe w Polsce, zgłosiło się ponad 160 kandydatów.

Liczba zgłoszeń przeszła nasze oczekiwania, zdecydowana większość z nich zasługiwała na uwzględnienie. Jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc, musieliśmy dokonać niełatwego wyboru i wiele z tych kandydatur odrzucić. Ostatecznie wybraliśmy 73 osoby, które mogą przyczynić się do oceny zgłoszonych prac swoim unikalnym podejściem.

Jesteśmy pewni, że kompetencje i doświadczenie wybranych jurorów zapewnią wnikliwe i obiektywne oceny wszystkich zgłoszonych prac. Czekają nas inspirujące dyskusje i profesjonalne podejście do ocen, które z pewnością zyskają uznanie uczestników konkursu i całego środowiska digital marketingu. Ciekawość wzbudza pytanie, które kampanie okażą się najbardziej innowacyjne i skuteczne w 2023 roku? – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Cieszymy się, że możemy już teraz podzielić się pełnym składem jury. Lista wszystkich jurorów dostępna jest na stronie internetowej IAB MIXX Awards: mixx-awards.pl/jury

Jury IAB MIXX Awards 2023:

  • Wioleta Adamiec, Digital Manager, Henkel Polska
  • Joanna Berlińska, Head of PR & Communications, Founder, Lightscape
  • Ignacy Bochiński, Partner, KERRIS
  • Michał Brewczyński, Digital & E-commerce Lead, Philips Polska
  • Daniel Czok, Dyrektor Marketingu, LG Electronics Polska
  • Dorota Dałek, Senior Media Strategist, Allegro
  • Krzysztof Dumbal, Programmatic & Digital Investment Director, Arena Media
  • Marta Dunin, Strategy Digital Media Manager, Grupa Żywiec
  • Jacek Dymkowski, Managing Director PL&CEE, Reprise Digital
  • Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide Polska
  • Paweł Gala, CEO, Wavemaker
  • Mateusz Garbarczyk, Strategy & Innovation Manager, Value Media
  • Roman Grygierek, Prezes Zarządu, INIS
  • Anna Gumkowska, Digital Strategy Director, TVN Warner Bros. Discovery
  • Agnieszka Heidrich, Strategy Director, Dentsu Creative
  • Anna Iller, CMO, Board Member, Super Menu by Anna Lewandowska
  • Iwona Jarosińska-Opiela, Brand Manager, Bank BNP Paribas
  • Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications
  • Sylwia Kaska, Head of Sales, Proxi.cloud sp. z o.o
  • Michał Kawa, Marketing Manager, Lorenz
  • Patrycja Kościołowska, Digital Strategy & Innovation Director, dentsu / iProspect
  • Wojciech Kowalczyk, Zastępca Dyrektora, Biuro Reklamy TVP
  • Agnieszka Kuczyńska-Pietrzyk, Media Manager EU, Pepco
  • Adam Kręgielewski, Head of Strategy & Social Media, Labcon (Group One)
  • Adrianna Kubik, Business Director & Board Member, They.pl
  • Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE, Kenvue
  • Barbara Kucharczyk, Digital Innovation Team Manager, Żabka Polska Sp. z o.o.
  • Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group
  • Krzysztof Majkowski, Senior Business Integration Manager Creative & Influence, YOTTA
  • Michał Małecki, Kierownik Marketingu B2C, Wirtualna Polska Media
  • Marta Markowska, Ekspert ds kluczowych projektów w kanałach elektronicznych, mBank
  • Marta Miklińska, Head of Digital, Apart
  • Jarosław Miszczak, Co-Managing Director, Bluerank
  • Aleksander Mroczek, Performance Strategy Director, IPG Mediabrands
  • Maciej Musiał, Senior Digital Project Manager IO, Adamed Pharma
  • Marek Myślicki, Chief Growth Officer, Stor9
  • Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu, Polskie Badania Internetu
  • Dagmara Olchowik, Principal Analytical Consultant, Google
  • Aleksandra Pastwa, Digital Marketing Manager North&Eastern Europe, Unilever
  • Tomasz Perkowski, Digital Investments Director, Mediahub Poland
  • Agnieszka Petla, Digital Strategy Lead, OMD
  • Karolina Pietz Drapińska, Marketing & PR Director, Komputronik
  • Anna Podskarbi, New Business & Marketing Director, EssenceMediacom
  • Dawid Pożoga, CMO – Marketing Director, Rankomat
  • Tomasz Przeździecki, CEO, _game changer
  • Damian Rezner, Dyrektor operacyjny (COO), Screen Network
  • Monika Rodriguez, Group Account Director, Sales&More SA
  • Anna Rodzik, Media & Connections Manager Poland & Baltics, The Coca – Cola Company
  • Magda Rokicka, Head of Social Media, Euvic Media
  • Marek Rosłan, Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi
  • Sławomir Skowerski, Content&Copy Lead, GoldenSubmarine
  • Magdalena Słoniewska, Head of Marketing (VAN/VEPL), Mercedes-Benz Polska
  • Krzysztof Sobieszek, Agency Partnerships Lead, CEE, META
  • Konrad Sochan, Biddable Media & Technology Director, Sigma
  • Tomasz Stanek, Head of media & digital, PL&EE Hygiene, Reckitt (Hygiene Home)
  • Agata Struzik-Piasta, Communication Partner, Roche Polska
  • Krzysztof Szatecki, VP, Digital Aquisition Head, Strategy and Business Development Director, Bank Handlowy / Citibank
  • Michał Szczur, Digital Activation Lead, Mindshare
  • Artur Sztarbało, Creative Director, Kamikaze
  • Zuzanna Śleszyńska, Dyrektor kreatywna i współzałożycielka, Lettly
  • Krzysztof Świerczyński, Product development manager, Polsat Media Biuro Reklamy, Polsat Media
  • Hubert Świtalski, Business Director, DoubleVerify
  • Roman Terelak, VP, Space Cat
  • Łukasz Walczak, Członek Zarządu, GetHero
  • Paweł Ważyński, Managing Director, Resolution Poland (OMD Group)
  • Rafał Wiewiórski, Ad Product & Solutions Marketing Director, Ringier Axel Springer Polska
  • Anna Witecka, Head of Social Media Team, ING Bank Śląski
  • Marta Wojciechowska, Senior PR Manager, Nutricia (DANONE)
  • Piotr Wojtczak, Head of Digital Marketing, Intermarché Polska
  • Bartosz Wysocki, Chief Revenue Officer, Gazeta.pl – Agora
  • Dariusz Wyżga, Digital Manager, MASPEX
  • Adam Zdeb, Creative Director, Brain Warsaw
  • Maciej Leonard Żybula, CEO, Bees & Honey

Prace jury rozpoczną się od spotkania inicjującego, zaplanowanego na połowę września 2023 r. Następnie jurorzy będą mieli dostęp do zgłoszonych kampanii online.

Zwycięzców konkursu IAB MIXX Awards 2023 poznamy podczas gali, która odbędzie się 5 grudnia w Warszawie.

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, PIIT, Rada Reklamy

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, naTemat, Rzeczpospolita, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Online Marketing, Marketer+

Współpraca prawna: Traple Konarski Podrecki & Partners

Współpraca: Newspoint, DIMAQ, QUALID