- W tegorocznej edycji IAB MIXX Awards odnotowaliśmy 224 zgłoszenia – jeden z najlepszych wyników w historii konkursu.
- Wśród 16 kategorii konkursowych znalazły się dwie nowe: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing. Największym zainteresowaniem cieszyły się kategorie: Best Use of Social Media, Brand Awareness & Positioning, Content Marketing oraz MIXX for Good Purpose
- Finałowy werdykt zostanie ogłoszony podczas uroczystej gali 5 grudnia w Warszawie.
Z radością informujemy o rekordowej liczbie zgłoszeń (224) do tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Teraz nadszedł czas na kolejny etap – obrady jurorów, podczas których zostaną wybrane projekty nominowane do nagród.
W konkursie uwzględniono 16 kategorii, w tym dwie nowe: Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing. Zgłaszający szczególnie aktywnie ubiegali się o wyróżnienia w kategoriach: Best Use of Social Media, Brand Awareness & Positioning, Content Marketing oraz MIXX for Good Purpose.
W trakcie obrad swój głos oddadzą eksperci – jury składające się z ponad 70 specjalistów z branży marketingu pod przewodnictwem Daniela Czoka, Dyrektora Marketingu, LG Electronics Polska (przewodniczący jury), Anny Podskarbi, New Business & Marketing Director, EssenceMediacom (wiceprzewodnicząca) oraz Marka Rosłana, Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi (wiceprzewodniczący). Pełny skład jury jest dostępny tutaj.
Już w listopadzie dowiemy się, które kampanie zdobyły nominacje. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się podczas uroczystej gali, która zaplanowana jest na 5 grudnia w Warszawie.
Zachęcamy do śledzenia aktualności na temat IAB MIXX Awards oraz do uczestnictwa w gali, gdzie będziemy świętować najbardziej kreatywne i efektywne kampanie roku!