Obrady jury IAB MIXX Awards trwają! Jak przebiegają? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Pytamy o to jurorkę konkursu – Zuzannę Śleszyńską, dyrektorkę kreatywna i współzałożycielkę Lettly.

Zuzanna uczestniczyła w obradach grupy czerwonej, która miała przyjemność oceniać kampanie zgłoszone w kategoriach: Best Use of Social Media, Consumer Experience, Innovation Solution i Launch.

  • Obrady jury IAB MIXX Awards trwają! Jak przebiegały prace w Twojej grupie?

Obrady jury przebiegały w bardzo przyjemnej atmosferze. Ciekawie jest usłyszeć wszystkie perspektywy z różnych stron sceny reklamowej na temat ocenianych kampanii. Nie zawsze byliśmy jednomyślni, a dyskusje i opinie innych członków jury powodowały też nierzadko zmiany decyzji.

 

Zgłoszone kampanie pokazują, że jest jeszcze dużo miejsca na kreatywne i odważne działania na naszym rynku, Polska jest na nie gotowa. Kampanie w czołówce wykazywały zdrowy balans między innowacyjnymi rozwiązaniami, kreatywnością a efektywnością, nie były to „kampanie pod konkurs”. Osobiście cieszy mnie też obecność bardzo kreatywnych i ciekawych kejsów w niższych budżetach.

Kampanie nominowane do nagród ogłosimy na początku listopada. Gala IAB MIXX Awards 2022 odbędzie się 5 grudnia w Warszawie. Szczegóły wkrótce.