MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzamy wyjątkowe polskie kampanie marketingowe wykorzystujące digital. Te wyłonimy już za chwilę. A tymczasem pytamy jurorów tegorocznej edycji konkursu o to, jakie światowe reklamy z ostatniego roku zachwyciły ich najbardziej i co było kluczem do ich sukcesu.
Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director i partner polskiego oddziału VML, który po raz kolejny gości w gronie jury MIXX Awards 2017, tak komentuje światowy rynek reklamowy:
Przeglądam zwycięzców z Cannes 2017 i trudno wskazać mi w tym roku kampanie z kategorii CYBER, które szczerze by mnie zachwyciły. Powstało kilka genialnych kampanii społecznych jak chociażby MEET GRAHAM -lub duńska akcja ALL THAT WE SHARE – ale dla zasady staramsię skupić na kampaniach zrealizowanych dla wielkich marek.
W mojej ocenie to nie był wybitny rok, jeśli chodzi o naprawdę świeże i zaskakujące idee w marketingu digitalowym. Za jeden z nielicznych ciekawszych projektów uważam SKIP FRIDAY 13 – akcję zrealizowaną dla jednej z loterii w Libanie. Trudno wytłumaczyć w trzech słowach, o co chodziło – zobaczcie sami na Youtube.
Poznaj pozostałych JURORÓW MIXX Awards 2017 >>