MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzamy wyjątkowe polskie kampanie marketingowe wykorzystujące digital. Te wyłonimy już za chwilę. A tymczasem pytamy jurorów tegorocznej edycji konkursu o to,  jakie światowe reklamy z ostatniego roku zachwyciły ich najbardziej i co było kluczem do ich sukcesu.

Maja Biniewicz, Strategic Director, Grupa ZPR Media, która po maja_biniewiczraz kolejny gości w gronie jury MIXX Awards 2017, tak komentuje światowy rynek reklamowy:

Jeśli chodzi o kampanie, to szczególnie ciekawe wydają mi się:

Quantas Out of office za:

    • “wymyślenie” nowego medium – out of office
    • Świetne wykorzystanie specyfiki Instagrama
    • Efekty bez budżetu mediowego

0.5 effect – kampania Pacifico Seguros uświadamiająca kierowców za:

  • zrobienie świetnej kampanii praktycznie… bez kreacji
  • wykorzystanie taniego rozwiązania w niezwykły sposób
  • ogromny buzz

Castorama magic wallpaper za:

  • prostotę rozwiązania
  • ocieplenie marki, która z rodzicielstwem raczej się nie kojarzy

Poznaj pozostałych JURORÓW MIXX Awards 2017 >>