MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzamy wyjątkowe polskie kampanie marketingowe wykorzystujące digital. Te wyłonimy już za chwilę. A tymczasem pytamy jurorów tegorocznej edycji konkursu o to, jakie światowe reklamy z ostatniego roku zachwyciły ich najbardziej i co było kluczem do ich sukcesu.
Maja Biniewicz, Strategic Director, Grupa ZPR Media, która po raz kolejny gości w gronie jury MIXX Awards 2017, tak komentuje światowy rynek reklamowy:
Jeśli chodzi o kampanie, to szczególnie ciekawe wydają mi się:
Quantas Out of office za:
- “wymyślenie” nowego medium – out of office
- Świetne wykorzystanie specyfiki Instagrama
- Efekty bez budżetu mediowego
0.5 effect – kampania Pacifico Seguros uświadamiająca kierowców za:
- zrobienie świetnej kampanii praktycznie… bez kreacji
- wykorzystanie taniego rozwiązania w niezwykły sposób
- ogromny buzz
Castorama magic wallpaper za:
- prostotę rozwiązania
- ocieplenie marki, która z rodzicielstwem raczej się nie kojarzy
Poznaj pozostałych JURORÓW MIXX Awards 2017 >>