O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2022 zawalczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Content Marketing, Brand Awareness & Positioning, MIXX for Good Purpose i Online Marketing with Influencer.

Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

SZCZEGÓŁOWA LISTA NOMINACJI ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ >>

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2022 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Co warto podkreślić, jak co roku, laureat nagrody Best in Show ma szansę powalczyć również w europejskiej edycji konkursu organizowanej przez IAB Europe. Zwycięzca z 2021, Fundacja K.I.D.S. z kampanią “Najmłodszy headhunter na świecie”, zdobył złotą statuetkę 2022 w kategorii Influencer Marketing.

Laureatów poznamy już 24 listopada. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska.

Bilety na galę dostępne są pod adresem: https://mixx-awards.pl/bilety/

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.

SZCZEGÓŁOWA LISTA NOMINACJI ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ >>