Paweł Patkowski o kampaniach tegorocznej edycji konkursu
Paweł Patkowski, przewodniczący jury MIXX Awards 2018, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji i Marki, Orange Polska, komentuje wyniki konkursu.
MSL Group
Marcin Lewandowski, Senior Account Manager, MSL Group, komentuje wyniki konkursu. MSL GROUP jest laureatem ZŁOTEJ statuetki w kategorii GAMES & ESPORTS za kampanię: Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu
Klient: UBISOFT Poland
Zgłaszający: MSLGROUP, Dom produkcyjny Foszer Sawicki
Isobar Poland Group
Alina Vovk, Brand Communications Manager, Adidas Poland; Sonia Łukomska, Copywriter, Isobar Poland Group oraz Konrad Białek, Dyrektor artystyczny, Isobar Group Poland komentują wyniki konkursu. Isobar Poland za kampanię ALL YOU NEED otrzymał:
SREBRO w kategorii MOBILE EXPERIENCE
WYRÓŻNIENIE w kategorii DIGITAL EXPERIENCES
Klient: adidas Poland
Zgłaszający: Isobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
Bluerank
Przedstawiciele Bluerank komentują wyniki MIXX Awards 2018. Bluerank jest laureatem następujących nagród:
Kampania Przez zaangażowanie do sprzedaży – innowacyjne wykorzystanie remarketingu dla Brand24:
BRĄZ w kategorii SMART SOLUTION
Klient: Brand24
Zgłaszający: Bluerank
Kampania Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi:
BRĄZ w kategorii DATA DRIVEN & PRECISION MARKETING
BRĄZ w kategorii SMART SOLUTION
Klient: Mitsubishi Motors Polska
Zgłaszający: Bluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender
high&
Piotr Kuda i Marcin Pyszora z high8 komentują wyniki konkursu. Kampania Do you zdobyła natępujące nagrody:
BRĄZ w kategorii ONLINE MARKETING WITH INFLUENCER
WYRÓŻNIENIE w kategorii BRAND AWARENESS AND POSITIONING
Klient: Puma
Zgłaszający: high&, Blue 449
Joanna Pawlak – Człowiek roku
Joanna Pawlak, Prezes, Wirtualna Polska Media otrzymała tytuł CZŁOWIEKA ROKU.
Gameset
Piotr Bombol i Łukasz Turkowski z Gameset komentują wyniki konkursu. Gameset jest lauretem nastepujących nagród w MIXX Awards 2018:
Kampania Do ostatniego drzewa:
ZŁOTO w kategorii PUBLIC SERVICE AND NON-PROFIT CAMPAIGN
Klient: Greenpeace
Zgłaszający: Ogilvy, Facebook, Gameset, LifeTube
Kampania ELEAGUE Major na Twitch:
WYRÓŻNIENIE w kategorii GAMES & ESPORT
Klient: Pyszne.pl
Zgłaszający: Gameset
Kampania Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite:
SREBRO w kategorii GAMES & ESPORT
SREBRO w kategorii ONLINE MARKETING WITH INFLUENCER
Klient: Epic Games
Zgłaszający: Gameset
Vogue Polska
Justyna Markiewicz, Szymon Machnikowski i Hanna Rydlewska z Vogue komentują wyniki konkursu. Vogue jest laureatem następujących nagród w MIXX Awards 2018:
Kampania Moda to więcej niż myślisz:
SREBRO w kategorii PRODUCT LAUNCH
Klient: Vogue
Zgłaszający: METs, Vogue
Kampania Vogue.pl:
SREBRO w kategorii UX
Klient: Vogue
Zgłaszający: Wavemaker Content, Vogue
Saatchi & Saatchi IS
Filip Beźnicki i Paweł Nowak z Saatchi & Saatchi IS komentują wyniki konkursu. Kampania IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” zdobyła następujace nagrody w MIXX Awards 2018:
MARKETER ROKU – IKEA
SREBRO w kategorii DIGITAL EXPERIENCES
BRĄZ w kategorii SMART SOLUTION
Klient: IKEA
Zgłaszający: Saatchi & Saatchi IS, Wavemaker
Ringier Axel Springer Polska
Alicja Popiel, Native Project Manager, Media Impact/ Ringier Axel Springier Polska komentuje wyniki MIXX Awards 2018. Ringier Axel Springer Polska jest laureatem nastepujacych nagród za kampanię: 18:45 Okocim. Czas na zasady:
BRĄZ w kategorii BRAND AWARENESS AND POSITIONING
WYRÓŻNIENIE w kategorii DIGITAL EXPERIENCES
Klient: Carlsberg Polska, marka OKOCIM
Zgłaszający: Ringier Axel Springer Polska, Carlsberg Polska
GONG
Michał Bucholc, Dyrektor Kreatywny z agencji GONG komentuje wyniki MIXX Awards 2018. Agencja GONG zdobyła oraz tytuł AGENCJI ROKU MIXX Awards 2018 oraz nagrodę BEST IN SHOW za kampanię #weekendING.
Dodatkowo GONG jest laureatem następujacych nagród:
Kampania #weekendING:
SREBRO w kategorii BRAND AWARENESS AND POSITIONIG
ZŁOTO w kategorii PRODUCT LAUNCH
Klient: ING Bank Śląski
Zgłaszający: GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
Kampania Oszczędni z domu lub z wyboru:
WYRÓŻNIENIE w kategorii CROSS MEDIA INTEGRATION
Klient: ING Bank Śląski
Zgłaszający: BRAIN, GONG,MullenLowe MediaHub, MOSQI.TO
Kampania Tymbark Funbot:
SREBRO w kategorii DIGITAL EXPERIENCE
BRĄZ w kategorii INNOVATION
BRĄZ w kategorii MOBILE EXPERIENCE
Klient: Tymbark
Zgłaszający: GONG, Tymbark, Mindshare Polska
Havas Media Group
Aleksnadra Bujnowska z Havas Media Group komentuje wyniki konkursu. Havas Media Group otrzymał tytuł DOMU MEDIOWEGO ROKU w MIXX Awards 2018.
MOSQI.TO
Magdalena Szmidt z MOSQI.TO komentuje wyniki konkursu. MOSQI.TO jest laureatem następujących nagród za kampanię: ODRODZENIE Leonarda :p :
SREBRO w kategorii DIGITAL DRIVEN
SREBRO w kategorii BEST USE OF SOCIAL MEDIA
Klient: EC1 Łódź Miasto Kultury
Zgłaszający: MOSQI.TO
GoldenSubmarine
Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, otrzymał nagrodę specjalną za całokształt dokonań w MIXX Awards 2018.
Włodzimierz Szmidt o kampaniach tegorocznej edycji konkursu
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska komentuje wyniki konkursu i opowiada o sytuacji polskiego rynku digital.
Ewa Opach o certyfikacji DIMAQ
Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska komentuje wydarzenie i opowiada o roli programu DIMAQ w branży marketingu cyfrowego.
Aftermovie