19 listopada 2015, po raz dziewiąty, zostały rozdane nagrody MIXX Awards. W konkursie wyłoniono kampanie digitalowe, których twórcy najlepiej przekuli kreatywne idee w efektywne rozwiązania. Najwięcej statuetek otrzymało MEC. Nagrodę Best In Show zdobyła kampania „Smutny Autobus” autorstwa K2 Internet. Marketerem Roku zostało Orange Polska, Agencją Roku: GONG, Domem Mediowym Roku: Starcom Mediavest Group, a tytuł Człowieka Roku zdobyła Barbara Sołtysińska, współwłaścicielka sieci LifeTube.
Jury MIXX Awards wybrało zwycięzców w 13 kategoriach podzielonych na dwa bloki tematyczne: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics.
Najwięcej nagród – bo aż pięć – zdobył dom mediowy MEC. Wśród laureatów znaleźli się również: GONG, Lubię to – linked by Isobar, DDB&tribal, K2 Internet, Liquid, MediaCom, MEDIA DDB&tribal, MOSQI.TO, Starcom Mediavest Group, VICE i VML Poland. Nagrodę Best In Show odebrała w konkursie MIXX Awards 2015 agencja K2 Internet, za zrealizowaną dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych kampanię „Smutny Autobus”.
Podczas Gali MIXX Awards rozdane zostały również nagrody w kategoriach oceniających wkład w rozwój rynku marketingu online. Tytuł Marketera Roku zdobyło Orange Polska, Człowiekiem Roku została Barbara Sołtysińska, współwłaścicielka sieci LifeTube, GONG został uhonorowany tytułem Agencji Roku, a Starcom Mediavest Group został Domem Mediowym Roku.
Poniżej prezentujemy pełną listę laureatów IX edycji konkursu. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i już dziś zapraszamy na 10., jubileuszową Galę MIXX Awards w 2016 roku!