Przedłużamy przyjmowanie tematów wystąpień na MIXX Conference 2016. Na propozycje case studies najbardziej udanych kampanii digitalowych czekamy do 12 września!

MIXX Conference to całodzienne wydarzenie prezentujące najnowsze, najbardziej efektywne i najbardziej inspirujące digitalowe case’y w formie 20-minutowych prezentacji. Kilkunastu przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych wraz z klientami zaprezentuje najlepsze case studies kampanii online ostatnich 12 miesięcy. Konferencja pozwoli uczestnikom spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczami ich twórców i marketerów.

Chcesz znaleźć się w gronie prelegentów? Zgłoś się wraz ze swoim klientem i pochwalcie się sukcesem kampanii!

Zgłoszenie wyślij na adres: mixx@iab.org.pl z tytułem: Zgłoszenie na MIXX Conference 2016.

Czekamy do 12 września!

Wystąpienie na konferencji jest bezpłatne.

Zgłoszenie powinno zawierać:

• nazwę agencji i klienta

• nazwę kampanii której dotyczy case study oraz datę jej emisji

• temat prezentacji

• szczegółowy opis prezentacji wraz ze wskazaniem obszarów atrakcyjnych dla uczestników konferencji oraz danymi dotyczącymi realizacji KPI-ów (prezentacja budżetów jest mile widziana, ale nie decydująca) do 2 500 znaków

• imię i nazwisko prelegentów oraz krótki biogram

ZGŁOŚ PRELEKCJĘ >>